Board kwijt; Haze Langvelderslag

kroephoek

Geen avatar

September 17, 2007, 20:00:00
edit2Rapporteer  
Gisteren ben ik dit board kwijt geraakt bij langvelderslag (behorend tot gemeente noordwijk, vlakbij noordwijkerhout).

Het is een Naish Haze, 146 centimers lang, zwart

Eerlijke vinder krijgt 50 euro!

Meld het hier, of mail me op jetserkok@hotmail.com

Nick van Kampen

Antwoord #1 September 17, 2007, 23:39:01
edit2Rapporteer  
Krat pils is voldoende hoor. Ik zou even contact opnemen met die kitesurfverening Noordwijk, zou zomaar kunnen dat ze hem daar hebben gevonden.

Allicht het proberen waard, good luck !
slic

Antwoord #2 September 18, 2007, 02:12:42
edit2Rapporteer  
Hey lui,

ik was gisteravond (zondag 16 Sept) ook aan het varen, ter hoogte van de surfclub bij Noordwijk. Ook boardje kwijt, ging echt een heel eind richting het noorden. Sterke stroming. Richting Langevelderslag zeg maar.  Kreeg hem uiteindelijk terug van een kiter die hem oppiktte.

Dus als je hem daar kwijt bent geraakt zou ik richting het noorden gaan zoeken, en niet naar het zuiden richting Noordwijk. Hoop voor je dat je hem terugziet. Stond je nummer erop? Heb ik direct bij thuiskomst nog gedaan nmlk.

Groetjes,

Constantin
kroephoek

Geen avatar

Antwoord #3 September 18, 2007, 14:56:10
edit2Rapporteer  
Ik ben heel stuk richting het noorden gelopen om te zoeken, maar niet gevonden... nummer stond er ook al niet op, iets wat ik volgende keer dus wel ga doen.

Omdat de stroming naar het noorden stond denk ik dus niet dat ze em hebben bij kitesurf vereniging noordwijk, maar ik zal het toch even proberen.

Bedankt voor de tip.

Gr. Jester
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.