Kites over Deventer in jawel! Deventer!

DeLirium

September 21, 2007, 20:50:32
edit2Rapporteer  
Dames en heren, dit weekend wordt het vliegerfestival Kites Over Deventer gehouden, in de uiterwaarden van de Rijn(??) bij Deventer!

Zie ook www.vliegersenco.nl

Ik ga zelf denk ik zondag, hoewel de windvoorspellingen niet al te best zijn, wordt denk ik weinig aandacht aan kitesurfen besteed dan, maar desalniettemin toch de moeite waard?
rikdekker

Antwoord #1 September 21, 2007, 21:29:08
edit2Rapporteer  
idd, maar volgensmij zijn het de uiterwaarden van de ijssel!
Rowin

Antwoord #2 September 22, 2007, 00:36:02
edit2Rapporteer  
van de ijssel jup, helaas geen wind, maar is altijd wel gezellig Smiley.

Woon in deventer, dus ben er ;p
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Antwoord #3 September 22, 2007, 03:50:21
edit2Rapporteer  
deventerNAARen zijn kakkerlakken...ik zou niet weten wat ik daar zou moeten zoeken!!!
en ik woon er 20min vanaf!!!
Sjemmel

Antwoord #4 September 22, 2007, 17:06:27
edit2Rapporteer  
Dus....
misschien foto's maken melvin? Of lekker met de hondjes wandelen en nare Deventenaren aanvallen?
DeLirium

Antwoord #5 September 22, 2007, 17:58:43
edit2Rapporteer  
Deventenaren zijn aardige, sociale en vooral vriendelijke mensen die het beste met iedereen voorhebben. Dat betekent dat jij, Melvin, een nare invloed uitoefent op je directe (of indirecte) omgeving, waarop mensen weer vervelend tegen jou uitvallen. Dit zegt dus meer over jou dan over Deventenaren.
Marky

Antwoord #6 September 22, 2007, 19:14:35
edit2Rapporteer  
Ha Ha 110 %  loser Metje komt dus niet, wordt het toch nog gezellig. YeSS

Ben net even wezen kijken , beetje weining wind, nog niet al teveel vliegers. Morgen lijkt echter perfect, 10 kn , 24 gr + zon !!!!YESSS!!!! :Smiley
dk23

Antwoord #7 September 22, 2007, 21:33:09
edit2Rapporteer  

Ben net even wezen kijken , beetje weining wind, nog niet al teveel vliegers. Morgen lijkt echter perfect, 10 kn , 24 gr + zon !!!!YESSS!!!! :Smiley
Citaat

10 knopen perfect?.....wat ga je oplaten? je 25mtr?
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Antwoord #8 September 22, 2007, 21:39:15
edit2Rapporteer  
Deventenaren zijn aardige, sociale en vooral vriendelijke mensen die het beste met iedereen voorhebben. Dat betekent dat jij, Melvin, een nare invloed uitoefent op je directe (of indirecte) omgeving, waarop mensen weer vervelend tegen jou uitvallen. Dit zegt dus meer over jou dan over Deventenaren.
of ik heb betere mensen kennis dan jij!
Kevin

Antwoord #9 September 22, 2007, 22:38:00
edit2Rapporteer  
Jezus maar 10 knopen dat noemt ie perfect minimaal 20 dan begint de echte fun pas Smiley

Maandag hakkuhhhh
Marky

Antwoord #10 September 23, 2007, 02:54:02
edit2Rapporteer  
Welles nietes, niets welles welles nietes hoor. He man relax man. 10 knopen met 24gr +zon is voor een VLIEGER WEEKEND toch hardstikke mooi, OKEE niet om te kiten maar daar had ik het ook helemaal niet over.
Hier in de uiterwaarden gaan ze dan flyboarden, kite buggien, demonstratie vlieger, + mag je vliegers uitproberen. Leuk voor jong tot oud (ja ja lijkt wel reclame). Zo maar een gratis evenement. Hardstikke goed toch. Daardoor wordt hier ineens ook beduidend meer gevliegerd.

Maar je hoeft natuurlijk ook niet te komen, lekker forummen is ook leuk. Maar voor mij morgen middag effe niet.

En ja maandag lijkt weer een perfecte Kite dag!!! YO!
Goad Goan!!!!! InLove
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.