Steunbetuiging clubhuis op de Slufter!!!!!!

martijn85

Geen avatar

Berichten: 217
Antwoord #25 September 23, 2007, 16:40:22
edit2Rapporteer  
Super goede actie! Zeker voor de veiligheid en lekker om de wintermaanden door te komen! Sponsoren zullen hier naar mijn idee ook wel interesse in hebben (misschien ook leuk als testlocatie van nieuw materiaal;))!
*Maximus*

Berichten: 791
Antwoord #26 September 23, 2007, 19:52:09
edit2Rapporteer  
ik heb een keer een plaatje in de krant zien staan van hoe het slufter strand er uit moet komen te zien. op dat plaatje zag je ook heel veel badgasten. is het dan niet beter om er gewoon een strandtent neer te zetten waar kiters extra welkom zijn. waar je je dus kan omkleden enzo...

maar wel een super idee!!(Y)
*Maximus*

Berichten: 791
Antwoord #27 September 23, 2007, 19:53:17
edit2Rapporteer  
Super goede actie! Zeker voor de veiligheid en lekker om de wintermaanden door te komen! Sponsoren zullen hier naar mijn idee ook wel interesse in hebben (misschien ook leuk als testlocatie van nieuw materiaal;))!

jij zegt test locatie maar misschien is het een goed idee om daar eurofun te vestigen???
waROEL

Berichten: 57
Antwoord #28 September 23, 2007, 20:32:16
edit2Rapporteer  
Ik ben voor! Als kiter uit Rotterdam is dit een mooie plek om te kiten in de wintermaanden. Dan in het oostvoorse strand niet aantrekkelijk omdat de loopafstand naar het water veel te groot is. Dit is in de zomer herfst maanden wel op te brnegen.

Slufter-strand heeft de potentie voor een clubhuis/kitehuis.

Mijn steunbetuiging heb je!

Kiters unite!
milamber

Berichten: 354
Antwoord #29 September 23, 2007, 21:10:35
edit2Rapporteer  
Klasse voorstel!!!
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #30 September 23, 2007, 22:35:53
edit2Rapporteer  
Top!
StevenHill

Berichten: 261
Antwoord #31 September 24, 2007, 00:00:54
edit2Rapporteer  
Een heel goed iets. Beter voor omkleden en toileteren. Beter voor saamhorigheid en daarom ook voor de veiligheid. Een club is voor iedereen beter!
WIMPIII

Berichten: 766
Antwoord #32 September 24, 2007, 00:17:16
edit2Rapporteer  
Ik kom niet vaak op de Slufter maar zou het fijn vinden om een goede plek te hebben om om te kleden aldaar. Doen wat mij betreft.
~Arjan
Founding Father

Berichten: 1841
Antwoord #33 September 24, 2007, 00:26:28
edit2Rapporteer  
Een clubhuis op de Maasvlakte voor kiteboarders vind ik een zeer goed voorstel. De Maasvlakte is een zeer geschikt strand voor het kiteboarden. Een clubhuis draagt bij aan alles wat onze sport wenst en komt ook zeker ten goede van overige recreanten.

Wel pleit ik voor een clubhuis dat geleid wordt door c.q. onder supervisie staat van open en eerlijke mensen die de sport en andere recreanten een warm hart toedragen.

Met vriendelijke groet,
Arjan van Driel
H98

Berichten: 65
Antwoord #34 September 24, 2007, 00:34:45
edit2Rapporteer  
gewoon een strandtent neer te zetten waar kiters extra welkom zijn. waar je je dus kan omkleden enzo...

Krijg je dus een soort van De Spot op Zandvoort, erg relaxed!!
slingshot-slet

Berichten: 83
Antwoord #35 September 24, 2007, 00:52:14
edit2Rapporteer  
Dree zou het zeker wel mooi vinden als op de slufter een hutje komt te staan.
Lidmaatschap Cker doen €50,- euro's per jaar p/p. is wel een relax bedrag.
Dat zorgt er ook voor dat er minder onverantwoorde acties plaatsvinden.
Natuurlijk ook wat te eten en te drinken zou perfeckt zijn.

De winderige maanden komen er aan dus ik zal van de partij zijn!!!!
groeten kees
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #36 September 24, 2007, 01:06:31
edit2Rapporteer  
mijn steun heb je!
en lid worden geen probleem.

succes!
jer@en

Berichten: 64
Antwoord #37 September 24, 2007, 01:34:31
edit2Rapporteer  
clubhuis op de slufter? zeker doen en hoop dat dit signaal overkomt bij de gemeenten. top idee!!!
Arnoud

Berichten: 22
Antwoord #38 September 24, 2007, 01:35:48
edit2Rapporteer  
Ik ben ook voor een clubhuis bij het strand. Het liefste zie ik het zoals in Scheveningen, waar de gemeente het mogelijk heeft gemaakt om alle surfers er gratis te laten douchen en van het toilet gebruik maken.
thodd

Geen avatar

Berichten: 10
Antwoord #39 September 24, 2007, 14:21:18
edit2Rapporteer  
goed iede he hat hem gehoord (geschokt_kitesmiley) Joepie
trettrettret

Berichten: 108
Antwoord #40 September 24, 2007, 15:21:59
edit2Rapporteer  
Tuurlijk is zon clubhuis top!! maar laten we het dan voor ALLE watersporters beschikbaar stellen, dus ook voor de windsurfers. Kortom zoek es uit of die gasten ook op een forum zitten en post het daar ook effe.

Ik hoor alleen maar over kite keet etc, kom op, die gasten varen ook de winter door. die willen ook een kopje koffie kunnen drinken vooraf. En ik denk dat het ook beter is, want de gemiddelde windsurfer is niet fan van een kiter en vise versa. dan komt er ook wat meer gezelligheid terug op het water!

Maar goed, ik ben dus Pro watersport centrum achtig iets. Net zoals de Spot in Zandvoort!! echt relaxe sfeer daar!! iedereen kan binnen lopen, je kunt er omkleden. En niets gezeik over lidmaatschap.
Ik was afgelopen donderdag op scheveningen gaan varen omdat ik met de auto niet naar de slufter kon omdat die stuk was, dus dan maar met de trein. Ging ik ff vragen hoe dat met dat club gebeuren in elkaar zat op scheveningen bij jumpteam. Nou dat heb ik geweten. Wat een eikels. Ik werd eerst de huid vol gekaffert dat ik niet lid was, vervolgens werden er nog weet ik veel wat voor verwijten naar mn hoofd gesmeten. Ik kon er niet eens ff een bakkie koffie drinken. Nee niets voor mij. Surfen zou juist gezellig naar elkaar moeten zijn. Goed de volgende dag dan naar de spot geweest met de trein, en tuurlijk ik betaal daar dan 50 cent meer voor mn koffie. maar ik word niet verweten dat ik niet lid ben en weet ik voor belachelijk uitgemaakt.

Goed ik ben pro clubhuis of iets op de slufter, maar laten we het dan voor alle watersporters openen en dan niet met een verplichting tot lidmaatschap, meer meer zoals de spot het georganiseerd heeft in zandvoort!

Btw als er gezocht wordt naar mensen die mee willen helpen zoiets dergelijks op te zetten. dan bied ik me wel aan! trettrettret@hotmail.com

Groeten,

Jelke
niels

Berichten: 356
Antwoord #41 September 24, 2007, 16:00:19
edit2Rapporteer  
top idee
JB - On The Edge

Berichten: 2731
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #42 September 25, 2007, 00:41:43
edit2Rapporteer  
Ik geef mijn volledige steun aan dit initiatief!

Laatste keer dat ik er was zag ik die container weer staan en hoopte maar dat hij open stond om ff lekker uit de  wind om te kleden!

Weet niet of het haalbaar is om er echt een clubhuis/kantine van te maken, een grote container waar je ff kan bijjkomen uit de wind lijkt me al erg mooi. Moet natuurlijk wel afsluitbaar zijn en een paar mannen die er vaak zijn moeten de sleutel hebben zodat hij vaak open is.

Ben benieuwd!
joyce

Geen avatar

Berichten: 124
Antwoord #43 September 25, 2007, 00:45:53
edit2Rapporteer  
 ThumpsUp helemaal geweldig dat idee ik ben voor ListenToMe
greetz joyce
FunkyoneNL

Berichten: 834
Antwoord #44 September 25, 2007, 01:00:45
edit2Rapporteer  
ik ben voor ik vind dat dit een goed initatief en hoop zeker dat er gehoor aan wordt gegeven.

Suc6 Groeten Mike
Mikey_mike

Berichten: 10
Antwoord #45 September 25, 2007, 01:26:49
edit2Rapporteer  
Lijkt me een goed idee
The Maus

Berichten: 19
Antwoord #46 September 25, 2007, 01:33:43
edit2Rapporteer  
Goed idee. Ben ik helemaal voor. Kunnen we de veiligheid naar een hoger plan tillen. Bijvoorbeeld: Reddingsmaterialen in opslaan, registratiesysteem opzetten zodat we weten wie er op het water is, droog en beschut omkleden zodat er in de wintermaanden geen lichaamsdelen afvriezen, etc
Betaling voor lidmaatschap is wat mij betreft geen probleem.
rcks

Berichten: 9
Antwoord #47 September 25, 2007, 03:24:05
edit2Rapporteer  
steunbetuiging!!!! steunbetuiging!!!! steunbetuiging!!!! steunbetuiging!!!! steunbetuiging!!!! steunbetuiging!!!! steunbetuiging!!!! steunbetuiging!!!! steunbetuiging!!!! steunbetuiging!!!! steunbetuiging!!!! steunbetuiging!!!! steunbetuiging!!!! steunbetuiging!!!! steunbetuiging!!!!
Jelle

Berichten: 1293
Antwoord #48 September 26, 2007, 03:51:27
edit2Rapporteer  
Prima idee!
Clubhuis is goed voor de saamhorigheid / uitwisseling / sociale controle / veiligheid

Offtopic:
Maar hopelijk niet zo dom en onvriendelijk zoals op Scheveningen.

"Wil je m'n kite even helpen oplaten?"
-Nou ik voel er eigenlijk niet zo veel voor. Zou je dat nou wel doen, 16 m?
"Ja want het waait 18 knopen en m'n kite ligt daar bij de waterlijn en niet zoals al die andere vlakbij het clubhuis bij aanlandige wind"
- Toch weet ik niet of ik het wil doen
"Dan niet. Ik kan het ook zelf doen, maar samen is veiliger. Overigens ben ik IKO-instructeur. Kijk maar even of ik ermee upwind kan lopen als ie in de lucht staat"

Hij hielp me toch en even later was ik op het water en geen moment overpowered.

Zeker te druk daar.
Of een toevallige regelneef met politieke aspiraties.

Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #49 September 26, 2007, 13:50:02
edit2Rapporteer  
Ik was afgelopen donderdag op scheveningen gaan varen omdat ik met de auto niet naar de slufter kon omdat die stuk was, dus dan maar met de trein. Ging ik ff vragen hoe dat met dat club gebeuren in elkaar zat op scheveningen bij jumpteam. Nou dat heb ik geweten. Wat een eikels. Ik werd eerst de huid vol gekaffert dat ik niet lid was, vervolgens werden er nog weet ik veel wat voor verwijten naar mn hoofd gesmeten.

Gezellig he, daar! Een goed voorbeeld dat het niet ZO moet worden opgezet, moet iets zoals de Spot is misschien wel een goede optie. Niet alleen voor locals zoals op Scheveningen, Wassenaar en Noordwijk. Kiten is een individuele sport waarbij vele kiters zich niet willen 'binden' aan maar een enkele spot. Iedereen moet welkom zijn.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.