lennart
|
hi !!
ik heb nog wijnig over de boards gehoord, ik denk dat ze binnekort wel klaar zijn en dat er op het internet meer info te vinden zal zijn !! en dan zal je even naar flysurfer.nl kunnen mailen , die zullen dan wel meer er over weeten !!
ik kan helaas heen rieview er over schrijven want ik mag tot de zomervakantie niet surfen wegens blesure !
|
|
|
rikdekker
|
vaart yusca niet met de rip 128? volgensmij wel..maar ik weet niet of dat de 2007 of 2008 is..
|
|
|
VincentC
|
vaart yusca niet met de rip 128? volgensmij wel..maar ik weet niet of dat de 2007 of 2008 is..
2007 =)
|
|
|
|
Geen
|
wat een kale plank zeg, en niet alleen omdat er geen pads/straps opzitten
|
|
|
Lex
|
VET!
|
|
|
rikdekker
|
WAAAAAAAAUW
wat een teringonzettend geile back to the 60's surfplankdesing!
ik vind m serieus echt vet mooi!
|
|
|
VincentC
|
Echt het lelijkste board EVER!
|
|
|
Hessel
|
Ik vind simpele designs vaak wel vet en wit doet het ook altijd goed. Maar dat oranje ziet er gewoon niet uit bij dat wit.
|
|
|
Geronimo79
|
hey dat boardje lag laatst op workum met zo'n duitsers seizoensdag..
|
|
|
|
DXP
|
Heb de 2007 een paar keer geprobeerd en vond deze even goed als mijn Nobile 666 126 uit 2006. Ik vond alleen de vinnen iets te klein (4 cm).
Ik heb mijn Nobile 666 inmiddels verkocht en wil nu kiezen uit een 666 2008 of een Spleene Rip. Ik heb ze allebei nog niet geprobeerd maar neig toch naar een Spleene omdat ik bij de Noibile sowieso de pads en straps weer moet vervangen (bijna dezelfde bagger als 2007) en waarschijnlijk ook de vinnen (te groot)
Weet iemand hoe groot de vinnen van de Spleene 2008 zijn?
|
|
|
Kevin
|
Dat board is zo lelijk dat ik er snacht's niet eens op durf te kiten laat staan overdag
|
|
|
|
Bram Wilbrink
|
dat boardje zou ik vandaan nog wel aan mn collectie toe willlen voegen graag mmm nice !!
|
|
|
milamber
|
mooi man kralen op je stuurlijnen!
|
|
|
panda
|
jezus wat een lelijke print zeg!!! als je deze koopt mag je eerst wel een airbrush set aanschaffen, want de tips en de outline zijn helemaal zo lelijk nog niet
|
|
|
WIMPIII
|
Oh Panda, je bedoelt dat het je smaak niet is.
|
|
|
VincentC
|
Oh Panda, je bedoelt dat het je smaak niet is. Neuh hijs gewoon echt schijtlelijk
|
|
|
panda
|
Oh Panda, je bedoelt dat het je smaak niet is. nou ik bedoel dat het een best vet boardje is maar dat hij heelemaal verkracht word door de print die erop zit maarja smaken verschilen
|
|
|
Kevin
|
ja kan me niet voorstellen dat je deze print vet vind echt schijtlelijk
|
|
|
DXP
|
ook nog zinvolle reaktie????
|
|
|
panda
|
ook nog zinvolle reaktie????
nee dat lukt niemand denk ik
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Hij lijkt nu wit, maar ik geloof dat ie 'n metallic finish heeft....
|
|
|