Vinni
|
Ik, Strand Horst (woon in Nijkerk)
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Genoeg kiters uit gelderland. De meesten zijn te vinden op Strand Horst/Mirns/Muiderberg....
|
|
|
LOEN
|
Uit putten, met als homespot strand horst.
|
|
|
rikdekker
|
harde kern uit zuthpen he, man of 8, 10, meestal te vinden op mirns!
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Boven-Leeuwen, net over de brug bij Tiel. Mijn favoriete Kitespots: de slufter , autostrand en Scheveningen
|
|
|
timothy90
Gast
|
harde kern uit zuthpen he, man of 8, 10, meestal te vinden op mirns!
Zutphen ken ik wel, heb ik veel familie wonen. Maargoed dat is alsnog bijna een uur rijden. Strand Horst is beste optie voor mij denk ik?? woon namelijk in Ede, Gelderland.
|
|
|
xxedguyxx
|
Yoo,, ik kan je melden: Edwin J, Gwen V, Nicky R, Michiel S, Nick S, Nick P,Jesper P, Michiel A, allemaal uit gelderland (Huissen, Angeren, Bemmel), Vaak varen wij op Oostvoorne, Workum, Mirns, Hindeloopen en als we hoge nood hebben op Strand Horst
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik kom uit Ochten, dat is zo'n 10 km vanaf Tiel. Ik vaar op Oostvoorne en Strandhorst.
Morgen ga ik ook effe op Strandhorst kijken.
|
|
|
|
|
Vinni
|
Ghehe
|
|
|
snip
|
hier iemand uit Doetinchem vaar meestal op wijk aan zee en soms mirns
|
|
|
Gwensio
|
uit Huissen bij arnhem:D kite 99/100 keer in friesland! mirns, workum en die meuk
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Dammm, siccor-shit is comming closer..... Tongue Grin Pas maar op, als ik het evenin mijn bolletje krijg dan kom ik nog naar zeeland ook
|
|
|
timothy90
Gast
|
vet man... ik ga zo snel mogelijk lessen wanneer het weer kan. Daarna veel oefenen:) Zijn er ook kiters hier die met elkaar meerijden? Het lijkt mij namelijk wel het leukst om aan zee te kiten of workum/mirns waar ik wel is geweest ben (mooie spots), alleen vervoer is dan beetje probleem. ben nu wel bezig met rijlessen, hoop dus na examens me rijbewijs te hebben!!
Ciao,
Tim
|
|
|
|
dk23
|
Doetinchem en omstreken!!!
|
|
|
SnaaK
|
Arnhem, kga in de zomer waarschijnlijk het vaakst op horst oefenen (of als het hard zuid/west waait in arnhem in me prive plas achter me huis). Kan nog nie surfen maar wel kitelandboarde.
|
|
|
timothy90
Gast
|
Arnhem, kga in de zomer waarschijnlijk het vaakst op horst oefenen (of als het hard zuid/west waait in arnhem in me prive plas achter me huis). Kan nog nie surfen maar wel kitelandboarde.
Ja, horst is voor mij ook de dichtsbijzijnde spot. Alleen hoor veel dat je daar geluk moet hebben om is een goede sessie te kunnen draaien. Zou bijna altijd vlagerig zijn...?!? Niet de ideale omstandigheden lijkt me, maar ik ga er zeker een keer kijken!
|
|
|
Vinni
|
Valt allemaal wel mee!!! Dat zeggen de mensen die de zee gewent zijn.
Het is natuurlijk nooit zo'n strak windje die ze aan zee hebben maar de wind is vaak nog goed te doen. Noord-Oost is de allerbeste richting, maar je kan in princiepen altijd kiten met de richtingen die tussen Noord-oost en Zuid-west in zitten. Dat zijn ook de richtingen die naar mijn weten het meest voorkomen daar.
|
|
|
timothy90
Gast
|
Het is natuurlijk nooit zo'n strak windje die ze aan zee hebben maar de wind is vaak nog goed te doen. Noord-Oost is de allerbeste richting, maar je kan in princiepen altijd kiten met de richtingen die tussen Noord-oost en Zuid-west in zitten. Dat zijn ook de richtingen die naar mijn weten het meest voorkomen daar.
Ow ok dat is wel rlx dan! Ga ik daar vanaf maart/april lekker tekeer. Beetje off-topic maar raad je dan ook aan om gewoon op Horst les te nemen als dat voor mij de dichtsbijzijnde optie is? Of moet ik nog een andere plek overwegen? Greetz, Tim
|
|
|
BoMiRon
Geen avatar
|
vandaag op horst geweest, tuurlijk was de wind vlagerig zuid zuidwest, maar ik ben echt blij dat ik geweest ben. Ik Kite net 4 maanden en mijn eigen bowkite zat een scheurtje in dus met een oude north Rhino 9 meter gevaren van een vriend. Vlagerig maar mijn dag is weer goed echt super.
|
|
|
Vinni
|
Ow ok dat is wel rlx dan! Ga ik daar vanaf maart/april lekker tekeer. Beetje off-topic maar raad je dan ook aan om gewoon op Horst les te nemen als dat voor mij de dichtsbijzijnde optie is? Of moet ik nog een andere plek overwegen? Greetz, Tim Als jij nog nooit les hebt gehad kan ik jou dat zeker aanraden! Ik heb er zelf ook een les gehad, en ze geven daar prima lessen.
|
|
|
Gwensio
|
hoop niet dat je RWP bedoelt:S
|
|
|