op de fiets naar t strand....

Arctic_Monkey

Januari 22, 2008, 23:52:48
edit2Rapporteer  
Ik zoek n mogelijkheid om met de hele gear naar t strand te fietsen..

bij t windsurfen heb je zo'n fietskarretje

zou dat wat zijn of zijn er ook andere vervoersopties?

tnx  Joepie
Spoon

Antwoord #1 Januari 22, 2008, 23:54:08
edit2Rapporteer  
op je rug dude Smiley

in scheveningen heb je ergens een surf winkel waar ze een soort van metalen standaard verkopen waar je je board in kan doen voor aan je fiets..

verder zit alles idd in je tas dus fietsen kan je al...
wetsuit aan en gaan...
Arctic_Monkey

Antwoord #2 Januari 22, 2008, 23:57:55
edit2Rapporteer  
hahaha tnx misschien toch de bar vastmaken aan mn stuur ofzo

zou toch wat sneller gaan Wink
Vinni

Antwoord #3 Januari 23, 2008, 00:02:39
edit2Rapporteer  
Gewoon zelf een aanhanger bouwen.
Matthias en ik hebben daar hele ervaringen mee!

Nu heb ik een brommer en hebben we een auto aanhangertje van iemand gekregen, een beetje omgebouwd en klaar voor de brommer. Zelfs als mijn brommer kapot is kan hij nog achter de fiets.

Eerst hadden we een bolderkar met 4 lekke bandjes:

Toen maakten we van een oud bureaublad een nieuwe kar:

En toen kregen we een echte aanhanger:

(ook achter de fiets)

Jer

Antwoord #4 Januari 23, 2008, 00:13:55
edit2Rapporteer  
eey dude

ik heb gwoon met  kitetas op de rug en me board op me stuur Grin kan ik heel makkelijk mee fietsen Grin
vriend van me had ook zo'n karretje gaf aleen maar ellende (had hij der stenen in liggen omdat het karretje anders te veel sprong en het niet fietste schater )
nadat hij mij gezien heeft wil hij niet anders loser karretje staat nu lkkr in de schuur YeSS
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #5 Januari 23, 2008, 00:16:55
edit2Rapporteer  
geweldige pica's Vinnie! mooi werk
JorritPi

Antwoord #6 Januari 23, 2008, 00:44:43
edit2Rapporteer  
Als het niet heel ver fietsen is hoef je toch geen kar te hebben? Ik fiets altijd met mijn tas op mijn rug (alles is in) Pak natuurlijk al aan! En met mijn boardje in mijn hand. Voor je board zou je evt. nog een houder kunnen maken of deze ook gewoon op je tas binden.. Grin
Gwensio

Antwoord #7 Januari 23, 2008, 00:48:06
edit2Rapporteer  
pfoe ik haat fietsen, mot 3 minuten fietsen naar de spot maar met die 6bft en hoger tegen werkt dat fietsen met zo kite met struts nog vol op je rug egt niet dus! en probleem is dat ik ook nog de helft van de weg int gras moet fietsen!

maarin tegen de trug weg is wel leuker:P
arjanschip

Antwoord #8 Januari 23, 2008, 01:46:59
edit2Rapporteer  
Als het niet heel ver fietsen is hoef je toch geen kar te hebben? Ik fiets altijd met mijn tas op mijn rug (alles is in) Pak natuurlijk al aan! En met mijn boardje in mijn hand. Voor je board zou je evt. nog een houder kunnen maken of deze ook gewoon op je tas binden.. Grin

Of een prachtige slingshot tas kopen waarbij je je boardje mooi achterop kunt doen. Je vangt iets meer wind maargoed wat maakt het uit. Ik fiets vaak met 1 kite achterop en 1 kite op mijn rug met het board erop. Die tas op mijn rug laat ik dan op de tas op de bagagedrager rusten zodat ik mn rug een beetje spaar. Gaat perfect:D
Davidoff
Gast
Antwoord #9 Januari 23, 2008, 02:52:12
edit2Rapporteer  
dude!

heb zelf een biervat-steek karretje. omgebouwd tot heuze wagen.Grin gaat prima! jammer is alleen dat t aansluitinkie op je zadelpen er nog wel eens uit wil schieten bij een hoge drempel. voor de rest goed te doen.. fiets er meestal van Grootschermer t/m Egmond aan zee mee. hangt net van t weer af. stukje van ongeveer 50 km heen en terug. het heeft veel voordelen, want je dendert dat karretje gewoon de spot op. kan je alles eraf laden én na je sessie alles er weer optiefen. en gaaááááááan met die banaan!

probeer er ff 1 te rausen bij de plaatselijke dorpskroeg!

ayoooooooooooo!
Mr.Klip

Antwoord #10 Januari 23, 2008, 03:46:02
edit2Rapporteer  
kga zelf ook altijd op de fiets en dan mn kitetas aan mn stuur en mn pomp daarin en bar dan pak aan en mn board aan dit ding....maar von het een beetje duur dus maar zelf gemaakt werkt prima:   http://eshop.fickser.nl/index.php?option=com_trade&Itemid=1&task=product_info&products_id=1296&cPath=26_66
royboy

Antwoord #11 Januari 23, 2008, 04:15:40
edit2Rapporteer  
en zon fietskarretje waar al die milfs mee rijden dan? waar ze hun kind in doen die gebruik ik. eerst deed ik alles op de rug ook het board aan de tas maar die schuurde over t achterrek, zon kinderkarretje is ma een paar pleuro of marktplaat dr staan ook nog gewone karretjes voor maar bv 25 euri http://link.marktplaats.nl/136657936 dan is het alleen nog de kunst om iets in de buurt te vinden
Arctic_Monkey

Antwoord #12 Januari 23, 2008, 04:39:54
edit2Rapporteer  
gebruik je die doorluchtende met raampjes vrolijk bestickerde karretje ?

aight xD
royboy

Antwoord #13 Januari 23, 2008, 04:44:05
edit2Rapporteer  
haha nee mijne is niet meer zo mooi, met oud&nieuw een beetje verkr8, er was een dikke pijp in gelegd om carbit mee te schieten met n skippybal maarr me spullen kan ik er nog goed in kwijt Wink
Flof175

Antwoord #14 Januari 23, 2008, 05:33:58
edit2Rapporteer  
Voor golfsurfboards gebruiken ze dit prachtige hulpmiddel:

http://www.carversurfracks.com/
Morres

Antwoord #15 Januari 23, 2008, 05:50:32
edit2Rapporteer  
oh das handig, een vrouw die je spullen draagt!!

Grin
Mr.Klip

Antwoord #16 Januari 23, 2008, 07:10:57
edit2Rapporteer  
die steun heb ik dus ook check de link... maar ik heb hem zelf gemaakt want de orginele zoals op deze foto is een beetje te overdreven voor een kiteboard
HBob

Antwoord #17 Januari 23, 2008, 08:24:45
edit2Rapporteer  
Een fietstas is genoeg, kite aan een kant pak& en andere spullen aan andere kant, board er tussen, reserve kite op je rug.
Arctic_Monkey

Antwoord #18 Januari 23, 2008, 19:55:03
edit2Rapporteer  
langdurige wheelie?

roelvdgun

Antwoord #19 Januari 23, 2008, 22:01:36
edit2Rapporteer  
ik heb zelf dit voor het flyboarden
oud frame genomen, helemaal gestript en toen gelakt, bak gemaakt en dr op gezet, klep erop en 2 haken om me flyboard in te zetten, 1 spinnetje en hij zit vast!
me flyboard schans past er zelfs op! (al moet ik dan niet te hard rijden omdat hij dan bijna anderhalve meter hoog is
binnenkant:

van buiten:

Helaas is me fiets binnenkort toe aan fietskerkhof, heeft iemand nog een achterwiel met terugtraprem?
fietskar zelf heeft ze glans helaas ook al weer verloren!
Morres

Antwoord #20 Januari 23, 2008, 23:19:29
edit2Rapporteer  
gewoon de lokale cracker bij het station vragen...

Die kan je toch wel krijgen nog?
Het is wel mooi geheel nu, je fiets en die kar Grin
krullebol

Antwoord #21 Januari 24, 2008, 00:06:22
edit2Rapporteer  
Hee Zag dit op marktplaats:
http://link.marktplaats.nl/141469278
Maar of je dat nou wil loser Tongue
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.