meenemen kitegear cape verde airlines

beavis

Geen avatar

Berichten: 16
Mei 07, 2008, 01:24:14
edit2Rapporteer  
Jow,

Heeft iemand ervaring met het meenemen van Kitegear naar Brazilie met Cabo Verde Airlines? Als je onder de 20 kg blijft is het toch geen probleem? Of zit er ook nog een limite aan de lengte van je board?

Ciao
Flof175

Berichten: 36
Antwoord #1 Mei 07, 2008, 02:06:12
edit2Rapporteer  
Afgelopen december '08: tot 21 kg is geen probleem. Daaronder zit je veilig. geen bijbetaling.
Vraag je reisburo om up to date info over de bagage limiet.
Waarschijnlijk heb je ook de tussenstop van 1half uur op de Kaapverdisch Eilanden.
Medereizigers die van TAP naar CapoVerda Airlines waren overgeboekt moesten met hun 30kg gear dik bijbetalen.
JB - On The Edge

Berichten: 2731
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #2 Mei 07, 2008, 04:57:59
edit2Rapporteer  
Ik heb met TACV gevlogen en toen mocht ik volgens mij zelfs tot 30 kg zomaar meenemen. Officieel de boardbag tot 1 meter 60 volgens mij. Staat ook op hun website dacht ik...succes.
Gerrie

Berichten: 231
Antwoord #3 Mei 08, 2008, 16:25:24
edit2Rapporteer  
Ik zat met dezelfde vraag. Hun website geeft totaal geen info. Ik heb gebeld en kreeg het volgende antwoord:

Als je via een touroperator boekt (d-reizen, fly-brazil etc) dan mag je 25 kg bagage meenemen en kost een kiteboard 120,- voor heen en terug.

Als je direct een los ticket boekt (of via vliegwinkel o.i.d.) dan is je kiteboard gratis en mag je 2x 22kg meenemen.
wazzaah

Berichten: 876
Antwoord #4 Mei 08, 2008, 17:48:53
edit2Rapporteer  
Uit het hanglos verslag van de trip naar Kaap Verdie:

Op Schiphol ontmoeten we de rest van de groep, Caroline (Kikine), Dorien (Manga), Alex (Flexelex), Robbert (RobbertK), Corjan (Releaxecor) en Christiaan (Christiaanbr). Gelukkig mogen we 30kg per persoon aan bagage inchecken dus dit moet niet al te veel problemen opleveren. Alhoewel.... we hebben niet op het ochtend humeur van de incheck dame gerekend. Waarschijnlijk net uit bed met het goede voornemen om vandaag alles volgens de regels te doen en ook nog zonder enige vriendelijkheid. Als eerste ontmoet ze Christiaan, de enige die dus wel ietsje teveel bagage bij zicht heeft, 3 kites, 2 freestyle boardjes, 2 wave boardjes, 1 surfboardje, 5 kilo sultana koekjes en dan nog enkele ander dingen gaan hem in totaal bijna E 100,- kosten (enkele reis dus). Dan heeft Alex ook nog eens 10kg teveel aan kleren bij zich, ik vraag me ook best wel af hoe hij dat voor elkaar krijgt. Dus ook nog ff E 100,- lappen en ondanks het feit dat Carolien, Dorien, Corjan en ik eigenlijk samen inchecken mag ik ook nog ff E 30,- lappen. Terwijl er opzich nog best wat geschoven had kunnen worden met de kilootjes zodat het perfect had geklopt. Het feit dat ik dan toch nog een laptop, fototas en rugzak van 7 kilo t vliegtuig in smokkel doet me dan wel weer goed.
Nog de vader van Christiaan, die hem meestal wegbrengt, nog de collega's van deze dame hadden ooit zo'n onvriendelijke en stugge incheck actie meegemaakt. Er was compleet niet mee te onderhandelen. Dirk-Jan had zelfs nog gesproken met het hoofdkantoor over een sport pakket, maar dat was nu opeens niet meer beschikbaar. Dus 30kg en geen kilootje meer als je naar Kaap-Verdie wil afreizen.


Zorg in ieder geval dat als je denkt dat je moet bijbetalen dat je dit ook contant bij je hebt, je kan dit namelijk niet pinnen.
En check 1 of 2 dagen van te voren of het vliegtuig ook echt gaat. Wij stonden bij de terugreis midden in de nacht op een vliegveld waar in ieder geval geen vliegtuig van Capo Verde Airlines vertrok   :'(
Neem ook een lunchpakketje mee voor in t vliegtuig  loser
base

Geen avatar

Berichten: 2
Antwoord #5 Mei 13, 2008, 04:33:27
edit2Rapporteer  
hey afgelopen november nog met cabo verde airlines gevlogen. daar vroegen ze me vriendelijk bij boeking hoeveel planken ik zou meenemen????? Blijkt dat je gratis een plank per man mee mag nemen en over het totaalgewicht 50kg met z'n tweeen deden ze helemaal niet moeilijk. aanrader. wel alles goed inpakken want ik kreeg m'n bag terug met een wieltje minder.
Ondabeach

Berichten: 1191
Antwoord #6 Augustus 02, 2008, 21:52:26
edit2Rapporteer  
Beetje laat maar ik ga morgen naar windtown en vond dit de site van TACV:

On flights to Fortaleza and Boston, passengers are entitled to 2 pieces of 32kgs each, when departing from any International Airport in Cape Verde.

http://www.flytacv.com/Your-Baggage.html#sommaire_1

Dus ik hoop dat ze woord houden en niet gaan zeuren over m'n "golftas" van 26kg
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.