Beste Kiters,
Ik ben nog redelijk vers op kitegebied en heb nog niet zo heel veel spots gezien, maar wat mij opvalt is dat er eigenlijk altijd wel golven zijn aan de kust lijkt me dat logisch maar ik ben nu ook op een aantal binnenwater spots geweest en ook daar golven die best pittig zijn. Als ik video's zie bv de Kite Progression DVD's dan hebben die gasten altijd heerlijk glad water, bakke wind en ook nog eens een zonnetje. Nou is het me wel duidelijk dat een zonnetje er hier niet echt in zit maar vlak water zou wel eens prettig zijn, hebben jullie hier ervaringen mee, of tips?
Tot nu toe ben ik op de volgende binnenwater spots geweest: Oostvoorne (toen het nog mocht), Oudekerk aan de amstel en Edam (gisteren). Aan zee: Oostvoorne autostand, Katwijk, Zandvoort en de Slufter.
Aan zee is het voor mij bij 30 knopen echt bagger, golven worden dan zo 'groot' dat ik dan alleen maar bezig ben met golven ontwijken en niet echt relaxt kan varen laat staan hoogte lopen maar dat zal wel aan mijn niveau liggen