leeany
|
ik vind dat het er best netjes uit ziet, zeker de afwerking voor een nieuw bedrijf.
|
|
|
Spoon
|
is idd een mooie zeekoe
|
|
|
|
|
Er moet toch wel een hele hoop verdiend worden op een kite als al die kleine merken die er jaarlijks bijkomen ook een graantje mee kunnen pikken!
|
|
|
Morres
|
scherp el-rudeo
|
|
|
Gerard93
|
ik kan het fout hebben maar ik vind hem op de F-one Bandit lijken` maar het ziet er wel netjes uit
|
|
|
|
torchjelle
|
ja dat dacht k ook al en dan vooral het onderste plaatje lijkt best veel op de bandit
|
|
|
|
Idefixe
|
pappa was een Bandit en mamma een EVO ziet er overigens niet slecht uit!
|
|
|
Ondabeach
|
Daar heb jij nog een bij pasend boardje bij Rudo
|
|
|
|
timmuh
|
zeekoe, klinkt horny ziet er allemaal wel goed uit.. ik denk maar zo hoe meer kites op de markt hoe meer concurrentie, hoe lager de prijzen
|
|
|
leeany
|
zeekoe, klinkt horny ziet er allemaal wel goed uit.. ik denk maar zo hoe meer kites op de markt hoe meer concurrentie, hoe lager de prijzen mwa weet het niet. zou liever zekerheid hebben dat ik een goeie kite koop, dan een nieuw merk. dus kiezen tussen slingshot en zeeko is niet moeilijk voor me.
|
|
|
Spoon
|
alhoewel ik het voor een beginnend merk het er wel al rettestrak uit vind zien.. zeker die blauwe heeft "iets" ...
|
|
|
Mees..
|
ja is best prima..
Ik vraag me af wat deze dingen moeten gaan kosten..
|
|
|
|
Morres
|
zeekoe, klinkt horny ziet er allemaal wel goed uit.. ik denk maar zo hoe meer kites op de markt hoe meer concurrentie, hoe lager de prijzen hangt toch ook van prijs af, als zeeko 50%goedkoper is, weegt dat ook zwaar mee. Zkr als je bv eens getest hebt ofzo mwa weet het niet. zou liever zekerheid hebben dat ik een goeie kite koop, dan een nieuw merk. dus kiezen tussen slingshot en zeeko is niet moeilijk voor me.
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Denk dat je die "vinger" zo kwijt bent als je op die manier vast zit. Gewoon in een metalen schroef geduuwd dat gaat op den duur natuurlijk los zitten met heet in de zon en dan het koudere water in dat gaat werken (krimpen en uitzetten) en dan nog wat zand erbij Ik heb mijn twijfels.
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Die CL lijkt als twee druppels water op die van F-one, idd. geloof ik ook niet dat die chickendick met die schroef zo goed blijft zitten.
Kites zien er wel heel erg vet uit, en zeker lijken ze op een deltashape. Ben erg benieuwd hoe ze vliegen.
|
|
|
Tim!
|
Idd het eerste wat in mij opkwam was de vergelijking met de f-one bandit! Qua shape en design.. is wel mooi daar niet van
|
|
|
JO'Neill
|
Ook wel suf eigenlijk...in dat filmpje over de chickenloop..laten ze eerst zien dat die in de bar terugvalt zodat ie recht zit...zie je daarna die gast s-bend surface pass...wat doet ie...zn chickenloop pakken om in te haken
|
|
|