|
|
|
KappuhH
|
We zijn al bijna op de helft, doorgaan!!
|
|
|
|
Morres
|
Moet te doen zijn!
|
|
|
globe
|
Al heb ik Tom al een keer gesponsord met een set TFC vinnen twv van 8 tientjes winkelprijs zal ik ook niet lullig doen. Gewoon geld overmaken vind ik té makkelijk vandaar onderstaande actie:
In mijn schuur vond ik tijdens een verhuizing een gloednieuwe Naish SHIFT bar 2007. 20 inch barretje 24 meter lijnen, winkelwaarde ooit € 349,00 . Door sponsorwissel kan ik mij helaas niet meer met Naish Shizzle vertonen op het strand.
Per opbod wil ik deze verkopen, de opbrengst is voor Tom.
Start bedrag 70 euro.
wie biedt!
Biedingen via PM svp. Barretje wordt verstuurd nadat het geld bij Morres binnen is.
|
|
|
KappuhH
|
Top actie globe! Heb helaas ook niks aan een shiftbar... Wie biedt?
|
|
|
Jordi_1990
|
hoe goed werkt die bar met een north rhino 07?
|
|
|
globe
|
Goed, is de zelfde setup als een 5th element bar van North. maar hou dit topic schoon svp. Het gaat om Tom namelijk.
|
|
|
globe
|
Zo, tussenstand € 396,-- euro
Met gepaste trots kan ik dus melden dat Jordi en ik dus ruim 10% van het beoogde eindbedrag bij elkaar hebben gesprokkeld.
Kom op jongens, moet deze week rond zijn, zondag wind namelijk!
|
|
|
Morres
|
Meer zelfs Koper post zo! Thx globe! Echt mooi.
|
|
|
Jordi_1990
|
70 voor de bar en nog 10 extra voor Tom!!! bedankt globe moge Tom de twee kites krijgen, heeft hij dik (wat zeg ik meer dan dik) verdiend
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik stel voor dat de sponsoren van de carpoolmaatjes van TOM ook ff bijspringen. Mede dankzij Tom hebben zij dit niveau kunnen bereiken Dus storten met die hap
|
|
|
|
KappuhH
|
70 voor de bar en nog 10 extra voor Tom!!! bedankt globe moge Tom de twee kites krijgen, heeft hij dik (wat zeg ik meer dan dik) verdiend Kijk dat zijn nog een acties! Nog 300 euro dan...
|
|
|
Goonie
|
wat een lekker clubje is het ook he dat kitesurfen....
|
|
|
[Pepper]
|
Ah, onrechtmatig gebruik van de eerder door mij geplaatste afbeelding door Morres de Moddereter. Ik zal je matsen. Voor een extra donatie van €10,- zie ik het voor deze keer door de vingers...
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ah, onrechtmatig gebruik van de eerder door mij geplaatste afbeelding door Morres de Moddereter. Ik zal je matsen. Voor een extra donatie van €10,- zie ik het voor deze keer door de vingers... 416,- dus Nog ff en misschien kan Tom dit weekende al het water op met z'n nieuwe setje
|
|
|
globe
|
houdt natuurlijk wel in dat Tom de volgende keer een kratje bier extra mee moet slepen naar Mirns!
|
|
|
Micky
|
Ah, onrechtmatig gebruik van de eerder door mij geplaatste afbeelding door Morres de Moddereter. Ik zal je matsen. Voor een extra donatie van €10,- zie ik het voor deze keer door de vingers... Beetje cheap... Op Hanglos gebruikt ie hem ook....minstens 30 eurie's dus...
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Goed idee Mc Bridges Heb net onderstaande mail naar het Hart van Nederland gestuurd
Heb je nou al gestort lange, briefies naar HvN sturen schiet niet op he.
|
|
|
|
kiteandre
Geen avatar
|
allemaal storten !!. offtopic morres verzin een eige plaatje niet die van idefixe stelen !! idefixe je word nog eens een trendzetter
|
|
|