Ik vaar met Waroo's. Omdat ik pas een nieuwe North 5th element bar had gekocht (vaarde eerst met Fuels), heb ik gewoon een 5e lijn erop gezet. Werkt perfect wat mij betreft
In aanvulling op deze vraag en zonder dat ik het topic wil kapen, maar ik zie ook het nut van een nieuw te openen niet heb ik ook een vraag; Situatie North Vegas 16m 2005 en Toro 6m 2005, beiden met een 5th bar. Van de Toro is mijn middle line gebroken en dat gaat nog weken duren voor ik hem binnen heb. Kan ik de basr (met lijnen) van de 16m vegas zo gebruiken op de 6m Toro? Of kom ik met de lengte van mijn 5th lijn in de problemen?
« Laatste verandering: November 17, 2008, 13:01:26 door maartend »
Als 't goed is niet met je lijnlengten, wel met je barlengte. de Bar van de 16 is veel breeder en de 6 zal (op z'n zachtst) redelijk nerveus gaan sturen. (btw: Lijn is bij iedere vliegerboer te krijgen, ff knippen/knopen)
Ontopic: volgens mij idd elke 5-lijner even opletten met de depower lengte. Een Waroo bv. heeft volgens mij iets meer travel ondig om volledig te depoweren.
Ik vaar met Waroo's. Omdat ik pas een nieuwe North 5th element bar had gekocht (vaarde eerst met Fuels), heb ik gewoon een 5e lijn erop gezet. Werkt perfect wat mij betreft
jep. Heb gewoon een 5e lijn aan het lusje voor de pompleash gemaakt. Die North bar had ik pas nieuw, en de Waroo had ik kite only gekocht. Bovendien hoorde ik veel geruchten over de safety van de Best bar, dus nu heb ik een betere en goedkopere oplossing