Morres
|
->travel
|
|
|
|
Stanley
|
Ok,
wie gaat van de week naar de sneeuw? Winterberg is nuook een optie
|
|
|
NIELZZZZ
|
lijkt me wel keer super tof om te doen.... me twee favo sporten/hobby/verslaving te combineren. gaan jullie in weekend of doordeweeks dan.
|
|
|
Stanley
|
lijkt me wel keer super tof om te doen.... me twee favo sporten/hobby/verslaving te combineren. gaan jullie in weekend of doordeweeks dan. Maakt mij niet uit denk dat door de weeks het een stuk rustiger zal zijn
|
|
|
Idefixe
|
volgende week vrij maar niet echt een snowboard aanwezig ........
|
|
|
LOEN
|
Lijkt me net als vorig jaar nog steeds een goed idee Alleen nog niets gepland... wel vrij.
|
|
|
NIELZZZZ
|
ik weet niet hoe ver het rijden is enzo,maar hoe lang willen jullie gaan dan. of is het gewoon voor een dag ook te doen.
|
|
|
Stanley
|
volgende week vrij maar niet echt een snowboard aanwezig ........
Tom, heb 2 boards dus dat is geen probleem wat dacht je van as woensdag?
|
|
|
|
|
Stanley
|
nee dankje wil echte sneeuw, bakken vol
|
|
|
xray
|
En die is er zeker nu! Het sneeuw in alle middelgebergtes nu weer! Dit weekend lichte dooi maar daarna weer kouder en sneeuw...zoals het er nu naar uitziet!
|
|
|
Stanley
|
Yep moet vervoer zien te regelen wordt helemaal gek hier
|
|
|
xray
|
Vrij weinig wind dit weekend!
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Vrij weinig wind dit weekend!
Dit weekend toch niet hoor !!!!!!!!!!! Dikke woei !!!!!!!!!!!
|
|
|
xray
|
Dit weekend wel inderdaad
|
|
|
|
To
|
heb je nu winterbanden nodig om er heen te rijden of niet? en heeft er nog iemand een wind voorspelling site?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
heb je nu winterbanden nodig om er heen te rijden of niet? en heeft er nog iemand een wind voorspelling site?
Volgens mij kun je daar zelf ook wel antwoord op geven... Welke vol idioot gaat er nu naar een wintersportoord zonder winterbanden.. Ps Mooie foto's Heeliks
|
|
|
Parkie
|
Vraag 1 : IS VERPLICHT !!! Vraag 2 : www.wasserkuppe.com en dan wetter kiezen
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Vond deze pics op kiteforum. Enjoy
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
sneeuwbanden zijn niet verplicht volgens de ANWB in duitsland. Ik geloof alleen nog maar in zweden. oostenrijk zelfs ook niet verplicht
|
|
|
Parkie
|
sneeuwbanden zijn niet verplicht volgens de ANWB in duitsland. Ik geloof alleen nog maar in zweden. oostenrijk zelfs ook niet verplicht
Duitsland hou ik ff in het midden of het echt verplicht is of niet, maar als je brokken maakt zonder winterbanden, ben je de sjaak !!! En Oostenrijk; In Oostenrijk is het (vanaf 2008) verplicht tussen 1 november en 15 april bij winterse omstandigheden op alle wielen winterbanden te voeren en/of sneeuwkettingen op de aandrijfwielen. Edit: ff gezocht..... http://www.averoachmeakenniscentrum.nl/web/show/id=126687
|
|
|