Onderzoek naar de NKV als onderdeel van het Watersportverbond

NKV

December 01, 2008, 14:02:26
edit2Rapporteer  

Wat voorafging

Zoals een ieder wel bekend, is de NKV aangesloten bij het watersportverbond. Als klein clubje is het prettig om mee te kunnen liften op de sterke schouders van “een grote broer”.

Al eerder klonken er binnen de NKV hier en daar wat minder enthousiaste geluiden over deze aansluiting bij het watersportverbond. Helemaal toen het watersportverbond zich door “absoluut niet kitesurf gerelateerde” financiële problemen, gedwongen zag om de bijdrage van de bij haar aangesloten leden / verenigingen te verhogen, werden de vraagtekens betreffende deze samenwerking steeds heftiger.

Lees hier verder

Stanley

Antwoord #1 December 01, 2008, 15:38:09
edit2Rapporteer  
lijkt mij toch simpel als het waterverbond onze belangen niet of nauwelijks behartigen kappen met die handel
maartend

Geen avatar

Antwoord #2 December 01, 2008, 20:53:24
edit2Rapporteer  
Probleem bj afscheid is wel dat je als kein klubje het risico loopt niet meer serieus genomen te worden. Maar een grens stellen is ook goed.

En dat de fin. problemen niet kitesurf gerelateerd zijn is denk ik niet ter zake doende. Je bent lid van een club en je draagt/deelt de kosten.
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #3 December 01, 2008, 20:57:50
edit2Rapporteer  
auch wat een misser zeg van dat BPR!
Power Zone

Antwoord #4 December 01, 2008, 23:21:25
edit2Rapporteer  
Ik vind het bedrag wat de NKV moet afdragen bijzonder hoog, zeker indien dit ten kosten gaat van de daadkracht van de NKV zelf, immers met een klein budget is de kans dat je grote dingen teweeg kan brengen ook klein. En bij de het watersportverbond hoef je dus ook niet aan te kloppen voor financiele hulp.

Wat zijn concreet de voordelen van ons lidmaatschap van het Watersportverbond?
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.