op zoektocht naar drysuit.. kent iemand deze "sidewinder"?

Spoon

December 23, 2008, 14:38:37
edit2Rapporteer  
op miojn zoektocht naar een goede, stevige, mooie en niet al te dure drysuit ben ik al aardig wat sites afgestruind op weg naar het pak.

Afgelopen zondag was ik in dutch water dreams om te raften. de instructeurs daar dragen een mooi drysuit van een merk wat ik niet ken. Ff gezocht op internet en het ziet er echt super uit moet ik zeggen.

wat denken jullie ervan?

http://www.desperate-measures.co.uk/product.aspx?prodid=305
Geronimo79

Antwoord #1 December 23, 2008, 14:52:19
edit2Rapporteer  
ziet er best goed uit.. kost da?
Gerard
Gast
Antwoord #2 December 23, 2008, 14:52:57
edit2Rapporteer  
Met pisrits!  schater ThumpsUp

Eindelijk een geschikt model droogpak voor Haring Hai Richardt!  Roll Eyes Grin
Bram Wilbrink

Antwoord #3 December 23, 2008, 15:06:43
edit2Rapporteer  
klik op de link en je ziet de prijs in ponden    
Spoon

Antwoord #4 December 23, 2008, 15:11:30
edit2Rapporteer  
ziet er best goed uit.. kost da?

het is 400 pond.. maar dan krijg je er nog verzendkosten enzovoorts bij...
en invoerkosten? geen idee..

maar het pak kan wel wat hebben..Het is veel stugger dan dat mystic droogpak en idd die pisrits is goud! Super stevig materiaal want alle wetsuits die gebruikt worden bij de dutch water dreams zijn allemaal kapot. Doordat de ondergrond van die baan zo ruw is gaan de pakken snel naar de haaien. en dat droogbak heeft been verstevigingen, arm is verstevigd en rond de middel een rubberen lap. Die is er om zon spatlap voor in een kano op zijn plek te houden. Daar blijft prima je trapeze op hangen!

Als er genoeg animo is kan ik wel eens kijken voor een actie;)
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #5 December 23, 2008, 15:37:49
edit2Rapporteer  
kijk bij die pakken of je genoeg bewegingsvrijheid hebt.
De Ocean Rodeo pakken hebben flex-zones (de Pro wat meer dan de Lite), hierdoor kan het pak strakker om de rider heen worden gesneden zodat het zwemmen en bodydraggen beter gaat.
Als dit je budget is zou je even aan Wouter of Barry kunnen vragen wat hun deal is op dit moment.
Langbeest

Antwoord #6 December 23, 2008, 16:14:11
edit2Rapporteer  
Als dit je budget is zou je even aan Wouter of Barry kunnen vragen wat hun deal is op dit moment.

Drysuit Pyro Pro – E 565,-

Drysuit Pyro Lite – E 375,-
gebruikersnaam

Geen avatar

Antwoord #7 December 23, 2008, 16:25:25
edit2Rapporteer  
Mooi pak. Verzendkosten ongeveer 10 pond, invioer niets. Gul Enforcer volstaat ook en is 170 pond goedkoper, bovendien een underfleece gratis erbij.
(HJ) MINI-ME

Antwoord #8 December 23, 2008, 16:29:54
edit2Rapporteer  
Dat pak is bedoeld voor kayaken maar werkt waarschijnlijk ook wel voor het kiten.
Snap alleen je stelling nite helemaal want je bent opzoek naar een goedkoop alternatief en dan kom je met een pak van 400 euro op de proppen..
Er zijn genoeg goede, misschien betere, alternatieve voor de helft van de prijs.

Oja.... Die sokken zou ik niet op mijn pak willen hebben.
Je moet dan altijd met schoentjes varen en de sok zal dan erg vervelend zitten icm met een schoen. Ook zal je in het voor- of najaar altijd met schoentjes moeten varen en bestaat er dus geen optie meer om zonder schoentjes te varen.
El Rudo

Antwoord #9 December 23, 2008, 16:36:34
edit2Rapporteer  
HJ een dry suit zonder boots (overlap op enkel seal) gaat slecht, opspattend buiswater enzojeweetwel. maar die sokken, als je die kapot loopt zijn is je pak lek... bad idea.
Spoon

Antwoord #10 December 23, 2008, 16:37:59
edit2Rapporteer  
Snap alleen je stelling nite helemaal want je bent opzoek naar een goedkoop alternatief en dan kom je met een pak van 400 euro op de proppen..
Er zijn genoeg goede, misschien betere, alternatieve voor de helft van de prijs.

nouw jah , dt is misschien idd een beetje rot geformuleerd. Ik had hiervoor een npx lucifer op het oog. die is 600 euro.. en er staat niet te duur...dat betekend niet het goedkoopste van het goedkoopste...

er is ook een versie zonder die sokken. Smiley
Maar over welke alternatieven heb jij het dan?

(HJ) MINI-ME

Antwoord #11 December 23, 2008, 16:41:40
edit2Rapporteer  
HJ een dry suit zonder boots (overlap op enkel seal) gaat slecht, opspattend buiswater enzojeweetwel. maar die sokken, als je die kapot loopt zijn is je pak lek... bad idea.
Ik bedoel te zeggen dat ik liever een pak zou willen hebben waarmee ik zonder schoentjes zou kunnen varen. Begrijp ik nu dat het niet mogelijk is om met blote voeten te varen wanneer je een drysuite aan hebt omdat er dan bij je enkels water in komt?
El Rudo

Antwoord #12 December 23, 2008, 16:45:50
edit2Rapporteer  
ja het kan wel maar je broekspijpen worden goed nat, beetje afhankelijk van hoe hard je rost. Als je goed hoge boots hebt die echt 4-5cm over je enkelseals vallen dan heb je daar helemaal geen last van.
Tegen de tijd dat je weer blootvoets kan verlang je ook wel weer naar wat rubber, voor mij was dat ergens in april dit jaar. Het water is langer koud dan de lucht.
(HJ) MINI-ME

Antwoord #13 December 23, 2008, 16:58:02
edit2Rapporteer  

nouw jah , dt is misschien idd een beetje rot geformuleerd. Ik had hiervoor een npx lucifer op het oog. die is 600 euro.. en er staat niet te duur...dat betekend niet het goedkoopste van het goedkoopste...

er is ook een versie zonder die sokken. Smiley
Maar over welke alternatieven heb jij het dan?

Wat dacht je van dit alternatief.
Voor minder dan 182,- euro inclusief gratis fleece, verzendkosten en 3 jaar garantie.
http://www.wetsuitoutlet.co.uk/product_info.php?cPath=28_97_99&products_id=458
Spoon

Antwoord #14 December 23, 2008, 17:05:17
edit2Rapporteer  
ik kan niet zoveel zien op die foto...
het klinkt erg goed alleen een high detail foto zou wat aangenamer zijn.. ik neem hem wel mee in mijn lijstje van suits...
thnx!

(HJ) MINI-ME

Antwoord #15 December 23, 2008, 17:07:38
edit2Rapporteer  
ik kan niet zoveel zien op die foto...
het klinkt erg goed alleen een high detail foto zou wat aangenamer zijn.. ik neem hem wel mee in mijn lijstje van suits...
thnx!

gewoon ff googlen en je komt meer detailfoto's tegen.
wouterb

Antwoord #16 December 23, 2008, 17:09:49
edit2Rapporteer  
staan ook 2 mystics op dezelfde site van rond de 200 pds

http://www.wetsuitoutlet.co.uk/product_info.php?cPath=96&products_id=2084

mss qua merk iets gangbaarder in de lage landen.
Spoon

Antwoord #17 December 23, 2008, 17:39:25
edit2Rapporteer  
njah... die mystics dat worden hem iig niet....
no offence maar nee....
dat is t net niet...
KiteDemon

Antwoord #18 December 23, 2008, 18:04:47
edit2Rapporteer  
Die sokken op die sidewinder gaan hem echt niet worden. Zal niet echt lekker zitten in schoentjes. Het pak lijkt ook voor andere doeleinden te zijn gemaakt dan kiten, dus het is ook maar de vraag hoe de bewegingsvrijheid is tijdens het kiten......zeker als je al een aardige trukendoos in je reportoir hebt dan gaat die bewegingsvrijheid een rol spelen.
kovdj

Antwoord #19 December 23, 2008, 18:12:31
edit2Rapporteer  
heeft iemand ervaring met die Typhoon Racer Back Zip + Seals Drysuit + Free fleece voor 182 euro?
(HJ) MINI-ME

Antwoord #20 December 23, 2008, 18:15:52
edit2Rapporteer  
heeft iemand ervaring met die Typhoon Racer Back Zip + Seals Drysuit + Free fleece voor 182 euro?
Je zou die gasten ff een mail kunnen sturen. Ze geven vrij snel antwoord. Typhoon wordt volgens mij in het Engelse leger gebruikt en hebben veel ervaring in het vervaardigen van drysuites.
Nicolas

Antwoord #21 December 23, 2008, 20:26:02
edit2Rapporteer  
ik wacht wel op de nieuwe lading NPX
JB - On The Edge

Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #22 December 23, 2008, 20:46:14
edit2Rapporteer  
@ Spoon: Eer dat je een keus hebt gemaakt is het alweer lente joh! Ennuh..als je gewoon stelt dat je met minimaal een buitentemp van 10 graden en water van 5 graden wil kiten, dan kan dat prima met je gewone pak en wat extras! Zondag was prima!
Spoon

Antwoord #23 December 23, 2008, 21:28:01
edit2Rapporteer  
jah maar dan moet je wel kunnen Wink

nee das waar, je hebt helemaal gelijk...
Ik moet gewoon is wat prioriteiten gaan schuiven...

ennuh surfboy.. tegen de tijd dat die er zijn dan is het ook alweer bijna lente..
(HJ) MINI-ME

Antwoord #24 December 23, 2008, 21:56:29
edit2Rapporteer  
ik wacht wel op de nieuwe lading NPX
VdBerg heeft er nog een stuk of 5 Lucifers hangen. Persoonlijk denk ik dat je met die GUL een betere prijs/kwaliteit verhouding koopt
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.