® € M © 0
|
Maak hem nu en als het warmer word kan je hem gebruiken:D
|
|
|
spoetnik
|
Zoek even op The Kite Scoop Is het Forum van Dre, staan wel wat handige kicker, zelfbouw tips op. Ondiep water: vast in de bodem, Diep water: drijven
|
|
|
Morres
|
ondiep water: denk om je knietjes, anders eindig je net als cornelis terpstra
|
|
|
Kaptain
|
waar komt ie te staan?
|
|
|
Kaptain
|
oops, wat te snel. Zie zojuist waar ie moet komen...
|
|
|
|
|
pimpoldi
|
die rail ziet er aardig gevaarlijk uit! ik zou het dichtmaken zodat je nergens tussen kan blijven haken!: :>
|
|
|
Morres
|
zijkanten dicht maken!!!
|
|
|
chillbert
|
zijkanten gaan dicht en rail word laater gemaakt meschien komtie er geen eens op
|
|
|
Lex
|
hmmmm vet! Wil ik zeker komen proberen als die af is!
|
|
|
JohnnoScholte
Geen avatar
|
Vet Kan Niet Wachten Tot Die Af is ik zou hem graag willen proberen Hopeleijk ben ik de eerste
|
|
|
martijn
|
jaja johnno, komt goed dude
|
|
|
spoetnik
|
Moet er niet een soort van "Kick" in zitten?? Een schans loopt toch altijd stijler toe?? Een ramp heeft echt een "vert" en dat lijkt me hier wel wat overdreven, maar een schuine plank is wel heel minimaal denk ik. Bijvoorbeeld:
|
|
|
DENNS
|
Zeer goed idee!
Succer verder!!!
|
|
|
Micky
|
zijkanten dicht maken!!!
Tutje....
|
|
|
chillbert
|
zo heb ff na gedacht en het word dus hout met beetje aluminium, heb ook ff tekeningetje gemaakt: en hij word in 3 delen : wat denk en jullie er van ?
|
|
|
DENNS
|
ziet er zeer goed uit! maar hoe ga je hem plaatse? op standaards of drijvend?
|
|
|
martijn
|
we moeten nog even kijken waar we hem plaatsen.. Aan de hand daarvan moet hij idd gaan drijven en wass dan nog vast aan de bodem...
denk niet dat ze er blij mee zijn als we hem in de poel op de sluf neerzetten
|
|
|
jeroen90
|
dat poeltje is al te klein voor 10 mensen, laat staan 10 mensen en een kicker...
|
|
|
thomasr
|
Lekker bezig chillbert! gaat helemaal goedkomen, en wat je als laatste postte lijkt mij inderdaad ook de beste optie.. TOP DIT!:D:D
|
|
|
martijn
|
tot nu toe hebben we dit, die komt wel af voor de zomer . zijkanten gaan nog dicht en er komt dan een kunstoffen plaat op (is glad en zit je reet niet gelijk vol met splinters ) pics:
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
hoe dik zijn die schuine balken? zou je er geen vakwerk tussen zetten (zoals bij hijskranen en trussen - dat zijn dingen waar het licht aan hangt boven poiums)?
|
|
|
chillbert
|
50x50mm dik en tussen de twee zijkantn komt ook nog en raam werk , niet te veel houd ander word ie zo zwaar:P
|
|
|