De Nieuwe NKV site is online!

NKV

Berichten: 68
Januari 20, 2009, 12:50:38
edit2Rapporteer  


Na een half jaar ontwikkeling is het eindelijk een feit. De oude NKV site kon niet meer voldoen aan het gewenste imago van de NKV. Ook was er te weinig ruimte op de site om verder uit te breiden en te groeien. Met deze nieuwe site kan de NKV haar doelen beter bereiken...

Lees de rest hier



Nog geen NKV lid? Wordt het hier!


martijn

Berichten: 2347
Antwoord #1 Januari 20, 2009, 13:02:45
edit2Rapporteer  
ziet er netjes uit!
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #2 Januari 20, 2009, 13:27:15
edit2Rapporteer  
Grats! Ziet er mooi uit. Leuk dat je ook info ziet van de vertegenwoordigers
1 vraag en 1 opmerking:
-De surfsport Harlingen; de kitezone klopt voor geen meter. Niet dat het uitmaakt, niemand houdt zich er aan omdat het een onveilig gebied is. Maar even 'for the record'

-Waarom staan er advertenties op een site van een vereniging. Ik (we) betalen contributie, die als ik er ff op mag wijzen, vorig jaar al een verhoogd is. 1200 leden x30euro=€36.000(!!!!) 36000, je kán met niet vertellen dat er dan nog meer geld nodig is, want als dat zo is, moet ik toch ernstig verzoeken jullie overzicht van 2008 eens openbaar te gaan maken.
Sock

Berichten: 100
Antwoord #3 Januari 20, 2009, 13:49:51
edit2Rapporteer  
To Morres,

nog niet alle kitespots zijn up to date. Op deze nieuwe site kunnen regiovertegenwoordigers zelf hun spots bijhouden, waardoor altijd de meest actuele informatie er op staat.

De sponsors zorgen voor extra inkomen, wat altijd handig is voor facilitaire middelen, als boeien, stijgers of andere onkosten. De jaarresultaten voor 2008 zijn nog niet beschikbaar, maar kijk hier voor de resultaten van 2007: http://www.kitesurfvereniging.nl/cijfers-artikel-126.htm. 2006 staat er overigens ook op. De verhoging van de contributie is gedaan omdat het Watersportverbond hun contributie hebben verhoogd. En dit is precies de reden waarom nu de discussie loopt hoe we verder moeten gaan met het Watersportverbond (zie http://www.kitesurfvereniging.nl/nieuws-artikel-549.htm)

Hierover binnenkort meer info!

Tom Kite

Berichten: 480
Antwoord #4 Januari 20, 2009, 13:55:57
edit2Rapporteer  
Super overzichtige site! Knap werk
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #5 Januari 20, 2009, 13:59:40
edit2Rapporteer  
Thx voor je duidelijk antwoord sock. Maar ik blijf er wel bij dat advertenties niet horen bij een vereniging
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #6 Januari 20, 2009, 14:03:36
edit2Rapporteer  
Thx voor je duidelijk antwoord sock. Maar ik blijf er wel bij dat advertenties niet horen bij een vereniging
Op deze manier scheelt het leden weer geld. Zolang een vereniging niet afhankelijk is van de advertenties zie ik geen probleem.
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #7 Januari 20, 2009, 14:08:56
edit2Rapporteer  
zonder sponsors is het onmogelijk om bv een NK te organiseren.
( zoals je eigenlijk wel zou moeten weten) gaat een groot gedeelte van de contributie naar de WA verzekering. Daarnaast gaat er ook nog een groot gedeelte van de contributie naar het Watersportverbond. Er blijft per lid iets van € 4, - over voor de vereniging zelf!
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #8 Januari 20, 2009, 14:15:41
edit2Rapporteer  
Laat die watersportverbond dan maar snel opzouten! Grin
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #9 Januari 20, 2009, 14:25:09
edit2Rapporteer  
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,33803.0.html
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #10 Januari 20, 2009, 14:26:58
edit2Rapporteer  
Laat die watersportverbond dan maar snel opzouten! Grin
Eensch! Hebben we niks aan, kost wel klauwen met geld!
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #11 Januari 20, 2009, 19:40:24
edit2Rapporteer  
Ziet er prima uit, maar 1 opmerking hoor.
Waarom staat Mirns niet bij de spots? Is Tom te bang dat zijn home-spot te druk wordt?
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #12 Januari 20, 2009, 19:54:52
edit2Rapporteer  
Ziet er prima uit, maar 1 opmerking hoor.
Waarom staat Mirns niet bij de spots? Is Tom te bang dat zijn home-spot te druk wordt?
Jammer dat er dan zo'n vraag gesteld wordt. Roept naar mijn mening echt een verkeerd beeld op en maakt mij behoorlijk pissed ( dus wel).  ThumpDown
De mensen die de afgelopen maanden hardstikke druk bezig zijn geweest met het maken van deze site waren / zijn daarbij voor de spotinfo afhankelijk van de diverse regiovertegenwoordigers. Ikzelf ben behoorlijk druk met het hele natura 2000 / BPR ijsselmeergebied. heb daar al verschillende vrije dagen ingepropt en ben er inderdaad niet aan toe gekomen om het Mirns gebeuren op tijd aan te leveren.Inderdaad marc 87 "blame it  on me" . Opmerkingen in jouw strekking dat de spot Mirns anders eventueel te druk wordt knoop ik echter goed in m'n oren. Geeft een duidelijk signaal dat ik goed moet overwegen of het u"berhaupt wel slim is om mij met andere zaken bezig te houden. 
Misschien beste Marc 87 moet je je gewoon evn goed realiseren dat zonder het werk van de RV's op Mirns het kitesurfen @ Mirns 2 jaar geleden al was verboden.
Ik beschouw je opmerking echt als een belediging. Mijn vraag aan jou: wat heb jij gedaan ter verbetering van het kitesurfgebeuren in NL? Ik vind dit een echte K.U.T opmerking.  ThumpDown
( ik zit g.v.d. net een verslag te typen van de bijeenkomst van RWS / provincie Noordholland / Flevoland / NKV ( ikzelf) waarin we een weg uitstippelen om diverse spots te behouden c.q. nieuwe spots te creéren en dan valt zo'n opmerking echt verkeerd hoor ! )
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #13 Januari 20, 2009, 20:17:21
edit2Rapporteer  
Rustig Tommie denk om je hart.

Ik ken Marc niet maar ga dr vanuit dat het een geintje is. Grin

En je werk wordt zeker gewaardeerd hoor  ThumpsUp
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #14 Januari 20, 2009, 20:45:07
edit2Rapporteer  
Sorry Tom als je het als een belediging op vat, dat was echt NIET mijn bedoeling,
het was sarcasties bedoelt ook vooral omdat ik weet dat jij veel voor de kitespot Mirns
hebt gedaan en ook zeker voor de NKV. Ik kom zelf ook graag op Mirns. Smiley

Wat ik heb gedaan aan de verbetering is zoiezo lid zijn van de NKV dat ben ik nu geloof
ik al bijna een jaar en dat ga ik vele jaren blijven! Ik heb het echt goed voor met de NKV
al zullen ze het lidmaatschap naar 100 euro verhogen blijf ik nog lid.

Ik kite ook never maar dan ook never buiten de aangeweze zone, geloof je het niet dan
mag je er een camera er plaatsen waar ik aan het kiten ben zonder dat ik het weet.

Maar bij deze bied ik wel mijn verontschuldigingen aan want het was niet zo bedoelt. Wink

Ziet er prima uit, maar 1 opmerking hoor.
Waarom staat Mirns niet bij de spots? Is Tom te bang dat zijn home-spot te druk wordt?
Jammer dat er dan zo'n vraag gesteld wordt. Roept naar mijn mening echt een verkeerd beeld op en maakt mij behoorlijk pissed ( dus wel).  ThumpDown
De mensen die de afgelopen maanden hardstikke druk bezig zijn geweest met het maken van deze site waren / zijn daarbij voor de spotinfo afhankelijk van de diverse regiovertegenwoordigers. Ikzelf ben behoorlijk druk met het hele natura 2000 / BPR ijsselmeergebied. heb daar al verschillende vrije dagen ingepropt en ben er inderdaad niet aan toe gekomen om het Mirns gebeuren op tijd aan te leveren.Inderdaad marc 87 "blame it  on me" . Opmerkingen in jouw strekking dat de spot Mirns anders eventueel te druk wordt knoop ik echter goed in m'n oren. Geeft een duidelijk signaal dat ik goed moet overwegen of het u"berhaupt wel slim is om mij met andere zaken bezig te houden. 
Misschien beste Marc 87 moet je je gewoon evn goed realiseren dat zonder het werk van de RV's op Mirns het kitesurfen @ Mirns 2 jaar geleden al was verboden.
Ik beschouw je opmerking echt als een belediging. Mijn vraag aan jou: wat heb jij gedaan ter verbetering van het kitesurfgebeuren in NL? Ik vind dit een echte K.U.T opmerking.  ThumpDown
( ik zit g.v.d. net een verslag te typen van de bijeenkomst van RWS / provincie Noordholland / Flevoland / NKV ( ikzelf) waarin we een weg uitstippelen om diverse spots te behouden c.q. nieuwe spots te creéren en dan valt zo'n opmerking echt verkeerd hoor ! )

LF Ruud

Berichten: 1301
Logs: 0 | 35 uur
Antwoord #15 Januari 20, 2009, 21:57:20
edit2Rapporteer  
Mooie site TOP (up_kitesmiley)Kitedudes we hebben het NKV en zulke mannen als Tom heel hard nodig.
Ik waardeer hun werk zeker!!!  ThumpsUp
martijn

Berichten: 2347
Antwoord #16 Januari 20, 2009, 22:39:19
edit2Rapporteer  
ik geloof dat iedereen hun/zijn werk wardeert!
MarcusMakkum

Berichten: 41
Antwoord #17 Januari 20, 2009, 22:57:10
edit2Rapporteer  
Laat die watersportverbond dan maar snel opzouten! Grin
Eensch! Hebben we niks aan, kost wel klauwen met geld!
Hoe weet je dat zo dat de NKV niks aan het Watersportverbond heeft??
Zonder het steun van het Watersportverbond ziet de toekomst richting Natura2000 en BPR minder rooskleurig uit...

@ Morres ... RVer van Harlingen worden??? Kun jij de spotinfo zelf updaten  Tongue

Kitende groet, Marcus
NKV RV Makkum - Kornwerderzand
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #18 Januari 20, 2009, 23:16:32
edit2Rapporteer  
Heb van een NKV'er vernomen dat de onderhandelingen die via het watersportverbond lopen ook door de NKV zelf gedaan kan worden. Nu zit het watersportverbond er als extra schakel tussen. En ook schijnt de contacten met het watersportverbond niet altijd even soepel te verlopen.

Dit alles heb ik vernomen, dus weet het niet 100% zeker, maar was wel betrouwbare bron.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #19 Januari 21, 2009, 00:18:28
edit2Rapporteer  
Citaat
Rustig Tommie denk om je hart.

En Zo Is Dat !!!
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #20 Januari 21, 2009, 09:15:03
edit2Rapporteer  
Site ziet er fantastisch mooi uit, en heeft ook nog interessante inhoud ThumpsUp


Jullie zullen wel veel meer opmerkingen krijgen over de kitespots, maar hier is er alvast nog een:
Ook de kitezone op Oostvoorne voormalig Autostrand klopt niet, veels te rooskleurig (te groot gebied) en te ver zuiderlijk Undecided
Spikey

Berichten: 160
Antwoord #21 Januari 21, 2009, 10:54:09
edit2Rapporteer  
@ Morres, Ben een van de weinige met een bannertje op de nieuwe NKV site, dus voel me lichtelijk aangesproken ;-)

Als bedrijf zijnde mag ik toch zeker ook een bijdrage maken naar het NKV ?

Ik heb al eerder binnen het NKV de vraag gesteld in hoeverre dealers/importeurs ook een bijdrage en/of contributie zouden moeten maken, HET IS OOK HUN BROOD...

Leuk een vereniging die gratis en voor niets voor je belangen opkomt, met de centen van je klanten/kiters.

Ik ben groot voorstander van de NKV en dit is een van de eerste manieren om naast "prive tijd" een bijdrage te maken.

just my 2 cents

Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #22 Januari 21, 2009, 11:14:18
edit2Rapporteer  
Als bedrijf zijnde mag ik toch zeker ook een bijdrage maken naar het NKV ?

Zolang er geen belangenverstrengeling optreedt zie ik niet in waarom? De ANWB wordt ook gesponsord door bijvoorbeeld Volkswagen. Maar als je belt over de pechstatistieken gaan ze heus niet liegen over bijvoorbeeld.

Goede zaak juist ThumpsUp
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #23 Januari 21, 2009, 14:08:13
edit2Rapporteer  
het gaat me idd om belangenverstrengelingen en de schijn van partijdigheid
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #24 Januari 21, 2009, 14:26:03
edit2Rapporteer  
Het is aan het NKV bestuur en de vereniging zelf hoe je omgaat met sponsors. Op ieder voetbalveld zie je aan de zijkant de reclameborden staan. Sponsors dragen op hun manier hun steentje bij aan het werk van de NKV. Hadden zich bijv de afgelopen jaren importeurs en diverse shops zich bij de NKV als sponsor gemeld dan waren wij op dit moment veel verder geweest met de hele BPR / Natura 2000 materie . Hierdoor had de sport zich beter ontwikkeld en dat is uiteindelijk weer goed voor iedereen. Hoofdzaak is dat het beleid in handen van de vereniging zelf blijft.  Het gaat in mijn ogen verkeerd als de sponsor zich met de doelstellingen van de vereniging gaat bemoeien.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.