eeuh wimpiee... snap wel wat je bedoelt denk ik en vind het ook zeker niet erg hoe je er mee omgaat, maar laten we even eerlijk zijn.. als jij het hebt over verder kijken dan je neus lang is???
Kijk dan nog ff iets verder...
Kijk ik kijk ff iets verder dan jou... Heb dan tenslottew ook op het ito-neum gezeten..
Maar als je graag alles groen wil houden zodat het goed is voor de vogeltjes dus ook weer voor onze kitesurfer enz enz enz....
Laten we dan beginnen bij OLIE. De bron de kern waar alles mee kapot word gemaakt.
Je auto.. olie benzine smeermiddelen en kunstuf wat gemaakt moet worden en die fabrieken draaien ook weer op kool en olie en nucliear.. Okay ik denk dat je wel snapt wat ik bedoel.
Stel dat je het uitvind om je auto op water te laten rijden om de natuur te beschermen zodat we kunnen kiten enz enz.
Nou dan word je weer vermoord door iemand die nogal wat belangen heeft bij geld (olie)
Nou kan mij het niet boeien wat en hoe iemand denkt maar ik denk in deze zin ook aan het geld (wat ik niet aan de belasting wil geven en de olie sjeiken)
Dus dan maar een belastingvrije auto op water..
Ja het kan.. dit heb ik vorig jaar gebouwd.
Ik ga niet in detail maar het kan echt. (google maar eens op Stanley meyer)
Dus wil je echt groen denken.... ga dit bouwen en geen scherpe rails voor je plankie waar je waarschijnlijk niet meer mee mag varen als alle spots dicht gaan omdat het te vervuild word door anderen en de vogels weer voorang krijgen en bla bla..
Ik heb een 1800 golf cabrio..
Loopt op water en een beetje benzine..
Het kan op 100 procent water meer is nog in ontwikkeling.
elke benzine/lpg/diesel kan hier op rijden.
Het wel bekende H22O (knalgas/Brown's Gas)
Dit creeer je doormiddel van water onder pulserende stroom te zetten waar een goetje inkomt om de stroom beter te gelijden. Hier ontwikkeld zich dan een gas wat ik in een bubbelaar laat komen.
Deze bubbelaar heb ik gemaakt vvor het geval er een backfire zal komen en het niet in de brandstof cel kan komen.
Na de bubbelaar ward het aangezogen daar het vacuum systeem van de injectie. Hiermee komt het rechtstreek in de inlaat van de auto en heeft de motor minder benzine nodig om zijn pk's te geven.(65% minder benzine)
Van 1 liter water kan 1700 liter gas gemaakt worden en dan is het aan vervanging toe.
Hier bij een paar foto's van mijn brandstofcel..
Zo ik hoop dat het duidelijk is en iedereen hopelijk volgend jaar op water rijd dan kunnen we eindelijk overal kitesurfen.. jipiiiieeeeeeeeeeeeeeeee