Bedankt voor jullie nuttige reacties tot hiertoe!
Wat dachten jullie van pads? Enkel tailpad en de rest wax of hoe doen jullie het? Ik heb al eens gehoord dat er pads bestaan met ingebedde inserts zodat je eventueel nog voetbanden kan monteren en dus zowel strapped als strapless met hetzelfde board kan varen. Bestaat zoiets? En trekt dat ergens op?
Het board is inderdaad wat aan de zware kant maar heb het net gekocht vanwege te stevige constructie. Het is eigenlijk gewoon een plastic ('ACS') omhulsel met schuim binnenin en dus praktisch onverwoestbaar. Het board flext hierdoor wel enorm... zal het board door de flex niet beginnen stuiteren bij de minste snelheid of zit dat wel goed denken jullie?
Verder hoor ik dat je ook kan experimenteren met de fin setup. Ik dacht om eventueel de middenvin weg te doen en het board twinfin te varen zodat het board ondanks zijn 198cm toch wat speelser en losser wordt. Wat denken jullie en wat zijn jullie ervaringen met verschillende set ups?
Bedankt voor jullie hulp alleszins!
Cheerio
PS: niet echt on topic maar ik kwam nog een leuk filmpje tegen op youtube. Blijkbaar is het ook perfect mogelijk op een longboard!
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="
http://www.youtube.com/v/2gLlZBLiPtM&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param>