Janus
Logs: 0 | 4 uur
|
WWWWWTFFFF... HEB GEWOON...ja gewoon van mijn van mijn vriendin... voor mijn verjaardag... slik slik een..... GoPro Hero2 met de hele rambam, shizzelfrizzelmanizzel!!!! Hoe tof is dat!!!! Whaaaaaaaaa
Ai.. Je bent de bok... Er wordt nu dus wel De vraag verwacht.. En wel op je knie in een mooie omgeving.. (zet hierbij die cam op je hoofd en deel je aanzoek..) Sterkte!
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
WWWWWTFFFF... HEB GEWOON...ja gewoon van mijn van mijn vriendin... voor mijn verjaardag... slik slik een..... GoPro Hero2 met de hele rambam, shizzelfrizzelmanizzel!!!! Hoe tof is dat!!!! Whaaaaaaaaa
Ai.. Je bent de bok... Er wordt nu dus wel De vraag verwacht.. En wel op je knie in een mooie omgeving.. (zet hierbij die cam op je hoofd en deel je aanzoek..) Sterkte! Dat zal wel mee vallen...
|
|
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Blijft een gaaf boardje met een hoog Star Wars gehalte
|
|
|
|
|
feddomw
Gast
|
Onwijs gaaf design. Duidelijke knipoog naar Star Wars zonder dat je geld aan George Lucas en co hoeft af te dragen.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Thanx dude's voor de leuke reacties! Vroegah (en nu nog) was (ben) ik een echte Star Wars fan. @John ik heb de soft variant genomen want ik ben een echte softy . Nee maar ik hou meer van softe boardjes, beter voor mijn knieën en rug.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
De softe versie heeft iets minder pop en drive. Voor de rest weinig verschil met de hard. Enige verschil is ook het weglaten van carbon latjes op bepaalde plekken!
|
|
|
niels
|
Via marktplaats (voor mij) nieuw boardje gekocht. laat het nu maar weer iets warmer worden.
|
|
|
|
niels
|
6 feet epoxy boardje, zitten wel wat deukjes in maar voor wat ik ervoor betaald heb mag dat niks uitmaken
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Mooie sjeep Niels , blijft ie strapless en wil je kunnen blijven wandelen of toch maar een paar plugs, verstevigingen en pets erop
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
mooie maat!
Lekker strapless gaan proberen, zeker als het een echt golfsurfboard is. Anders trap je die zo aan gort!
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Bijna een mini malieboetje kun je nog heng ten varen ook in de hollandse sjop... K zie vast gelamineerde vinnen of toch al met FCS systeem?
|
|
|
niels
|
Bijna een mini malieboetje kun je nog heng ten varen ook in de hollandse sjop... K zie vast gelamineerde vinnen of toch al met FCS systeem? zijn ingelamineerde vinnen, niet breken dus anders wordt het een boel werk om te herstellen.
|
|
|
rocket man
|
niels mooi bordje en lekkere maat. Weet je of er stringers in zitten? anders niet te gekke dingen in de derde dimensie doen.
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Zaterdag ff nieuwe handschoentjes en schoentjes gekocht ION Balistic boot 6/5 Prolimit Glove Sealed 2mm DL
|
|
|
Morres
|
haha, die beide producten lijken zeer sterk op mn oneills Die schoenen bijna 1:1
|
|
|
onderaqua
|
Zaterdag ff nieuwe handschoentjes en schoentjes gekocht ION Balistic boot 6/5 Prolimit Glove Sealed 2mm DL
Woar gekocht ??
|
|
|
|