BEST Kiteboarding 2010 Redline Performance Bar

Rich

Berichten: 467
Mei 07, 2010, 10:54:34
edit2Rapporteer  
Tjek it out!  Smiley


http://www.kiteforum.tv/video/Redline_Performance_Bar.html
 
Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #1 Mei 07, 2010, 13:55:14
edit2Rapporteer  
Daar zat ik van de week ook al naar te kijken.
Het lijkt een mooi en eenvoudig systeem te zijn volgens het KISS principe.

Rearline trimmen vanaf de bar lijkt me ook wel wat. Alhoewel ze wel adviseren dit niet varende te doen. Daarbij vraag ik me dan af wat de meerwaarde hiervan is.

Dual stopper bal lijkt vrij soepel instelbaar. Ervaringen met de oude stopperbal is nog weleens dat je m niet van z'n plek afkreeg.

In ieder geval het proberen / testen waard!
JB - On The Edge

Berichten: 2731
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #2 Mei 07, 2010, 17:09:33
edit2Rapporteer  
Kijk, dat ziet er zeker goed uit.

Hoop hem binnenkort te testen met de nieuwe Bularoo
spruce

Berichten: 451
Antwoord #3 Mei 13, 2010, 01:09:56
edit2Rapporteer  
Het afgelopen seizoen voer ik al een 2009 redline Kahoona bar op mijn waroo's.
Echter net als dit systeem mis ik één ding.
Namelijk dat je niet zelf gemakkelijk trekkracht kunt toevoegen zodat het releashen in alle omstandigheden lukt.

Bij de Best systemen moet je elke keer een huls naar voren schuiven, maar de kracht van de kite moet het echte losklikken bewerkstelligen.
Dus in gevallen dat je kite met slappe lijnen ligt, moet je zelf heel hard trekken aan je depowerkoord om de boel los te laten klikken.

Om die reden wil ik al een tijdje een North Ironheart op mijn best 2009 redline bar zetten, maarja hoe fix je dat er een beetje netjes aan?

In de winkel koop je gemakkelijk een Ironheart met 20 cm depowerkoord, maar op de best bar zit dat met stiksels vast aan je depowerstrap.
De boel gewoon eraan vast knopen is geen optie.

Iemand tips?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.