wetsuit repareren (Wim-methode)

Wimt

Juni 06, 2010, 21:52:48
edit2Rapporteer  
Iemand met een emtionele band met zijn suit, vertrouwde mij zijn pak toe, om te repareren. En wie ben ik dan, om dat vertrouwen te misbruiken; de Wimt-methode dus maar. Na wat experimenteren, is het pak gerecycled. Wel voor lief genomen zijn " piss-on-you " attitude naar zijn pak; een behandeling die ie sociaal niet op zijn vrouw toepast, hoop ik. Ik kon ook precies zien waar zijn steenpuist zit. Uit pieteits ôogpunt noem ik zijn naam niet, maar zie je iemand met  een rood hoofd rondkiten, dan heb je hem te pakken. Daarentegen heb ik nooit eerder een single-lined pak gerepareerd, i.t.t. wat ik tegen hem zei. Double-lined is easy; gewoon 2-çomponenenten siliconen erop smeren, en de textiel doet het super hechten. Bij single moet je eerst opruwen met een staalborstel op je boormachine. Stel de krachtinstelling in op " laag" , anders draait je pak mee,  zoals bij mij. Dan de siliconenen erop, daarop met 3 cm overlap, thermo-ondergoed erop knippen, en die randen verzegélen met neopreenlijm. Had ik eerst gedaan
Jarno

Geen avatar

Antwoord #1 Juni 06, 2010, 21:55:52
edit2Rapporteer  
Blij dat het gelukt is!

soms
Wimt

Antwoord #2 Juni 06, 2010, 21:56:13
edit2Rapporteer  
met construçtielijm, maar dan plakt alles aanmekaar. Ik zou er eerst een kg epoxy voor krijgen, maar ik reken nu op eén paar gram, op lease-basis.
LamiKaze

Logs: 0 | 11 uur
Antwoord #3 Juni 07, 2010, 13:38:05
edit2Rapporteer  
Gewoon 2 sec. lijm zo gefixed whahahaha deed ik zelf ook, zit alleen nog stuk papier aan zodat binnenkant niet aan elkaar geplakt was whahahaha...
taunis2

Antwoord #4 Juni 13, 2010, 18:15:57
edit2Rapporteer  
whahaha, nietjes werkt ook goed schater
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.