Idefixe
|
HIER vind je nog veel meer info / plaatjes Slingshot 2011 gear. Ik had al een paar pics gezien van de Fuel 2011. Dat was echter in de lucht en toen vond ik ze wel mooi. Zo op de grond ben ik wat minder enthousiast. De 2011 boardjes vind ik echt helemaal niets ( de looks dan hè ) . Ben benieuwd naar de prestaties........
|
|
|
|
|
Idefixe
|
de plaatjes van Hanglos komen allemaal van de link die ik hierboven had gezet hoor
|
|
|
Marko
|
oo haha sorry had ik niet gezien het is goed bedoelt
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Ach, scheelt weer klikken. Wel jammer van dat lelijke logo.....
In de lucht is de fuel zeker mooier en het zijn nog steeds 5 struts, al zitten de laatste 2 wel erg dicht bij de tip en verstopt in dat zwarte vlak.
Wel weer eindelijk een andere look, of het een vooruitgang is laat ik maar even in het midden. Iets met smaak enzo.
|
|
|
Morres
|
tja, wat is er met dat gelul over struts? Das toch niet erg, zeker niet met onepump. En struts geven versteviging, daar waar het nodig is..
|
|
|
leeany
|
Nieuwe slingshot boardjes vind ik dan wel weer erg mooi. Kites wat minder qua uiterlijk, en totaal anders van de boards.
|
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
die boards vind ik vanaf afstand veel op de rapidfire's van fw en dus ook op die van f-one lijken. ben benieuwd naar de balsa constructie
|
|
|
|
mocem
|
die wave boards zien er na mijn idee heel breed uit? ben ik de enige die dat opvalt
|
|
|
drifter
|
viel me ook op, maar ik denk dat de 1e en 4e van links wel een redelijk normale shape hebben.
|
|
|
Elevation
|
zie hier, idd zoals doet vermoeden, 5 struts...... lekker kleurtje ook deze, zijn wel erg oranje georienteerd dit jaar, beetje wk effect naweeen of zo denk ik.. vind ze erg mooi, struts net weer tikkie dunner gemaakt.. vanmiddag eens ff vragen in de shop wanneer ze er zijn, zeker de 6 meter die nu toch echt in productie (lijken te) nemem ben ik erg blij mee.. 7 is een supermaat, maar 6je ben je gelijk ingedekt voor dikke windkracht 7 met wat hardere vlagen..
|
|
|
Morres
|
in de lucht is ie een stuk mooier, maar ik blijf me verbazen over die panelen :S
|
|
|
Mario
|
.. vanmiddag eens ff vragen in de shop wanneer ze er zijn ben je gelijk ingedekt voor dikke windkracht 7 met wat hardere vlagen..
ergens in augustus komen de eerste
|
|
|
jurputje
Geen avatar
|
ik geef jullie na dit weekend wel een review, krijg ze vandaag:D
|
|
|
|