Dennis.
Logs: 0 | 90 uur
|
Dit is mijn route. Ik ga ook over de A1, dus zie het wel zitten om me bij de stoet aan te sluiten. Ik heb ook nog steeds ruimte over in de auto. Dus als iemand met vervoersproblemen zit, kan die nog meerijden.
|
|
|
bitburger
|
De heenweg gaat gezellig worden zo te lezen
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Ik vind 2 uur ook wel goed, heb eventueel ook nog ruimte over in m'n auto.
|
|
|
Geronimo79
|
Ik denk dat ik en mn vriendin smorgens lekker vroeg die kant op rijden vanaf Groningen. Evt nog wel een plekkie over. We gaan echter de 3e al weer weg ivm AMERIKA ^^
|
|
|
helium
|
Kun je je nog opgeven voor het kitekamp? Ik rijdt misschien met een maat die kant op, wanneer mijn camper dan weer op 4 cilinders loopt met camper anders zoek ik nog een verblijf. Of is een tentje ook do-able?
|
|
|
|
Jesse M.
Geen avatar
|
Ik kom van onder Rotterdam dus ga ook via de A1. Hoor graag hoe laat jullie willen afspreken.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik heb even wat naslag werk gedaan, vanaf het Shell station Struik op de A1 is het nog zo'n 4.5 - 5 uur rijden, Misschien nog een beetje file en natuurlijk de wegwerkzaamheden en dan kom je op 6 uur uit. Dus als we daar nu verzamelen rond kwart over 2 en dan om half 3 daar weg rijden lijkt me een heel strak plan. Dan sta je rond 9 uur op de camping Wulfenerhals met een beetje geluk. Hebben we daarna nog de hele dag om al lekker te kiten. Wat denkt de rest hier van?
|
|
|
HaPe
Moderator
|
@ Marc, ik vind je idee wel goed, wel moet iedereen die mee wil rijden dat ff van tevoren aangeven zodat we weten op hoeveel auto's we moeten wachten, en kunnen we ff wat nummer uitwisselen
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Klopt dat zeker, als de mensen die mee willen rijden even hier de naam neer zetten in het topic dan kunnen we voor as donderdag elkaar even een PM sturen.
|
|
|
|
thedolphin
|
Ha die Reflex,
Even een updateje marc en ronald rijden met mij mee dus ja ik hou mezelf even vast aan mijn copilot oftewel marc hihihi Regel het maar met hem hihihi See ya
the dolphin
|
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Mailtje gestuurd naar iedereen die meerijdt, behalve Hape want zijn mail heb ik nog niet (stuur ik na).
|
|
|
|
Geronimo79
|
BIJNA BIJNA BIJNA BIJNA BIJNA BIJNA BIJNA BIJNA BIJNA BIJNA BIJNA BIJNA
heb dr zin in!
|
|
|
HaPe
Moderator
|
Kan iemand mij het mailtje van Reflex ff sturen ?, heb hem m'n mailadres gedaan maar tot nu toe geen reactie. Mailen naar henkponstein at hotmail punt com
|
|
|
bitburger
|
Ik heb hem naar je toe gestuurd henk
|
|
|
HaPe
Moderator
|
bedoelde eigenlijk die over de afspraken om met elkaar mee te rijden maar toch bedankt, heb ondertussen al contact met hem gehad, dus zal wel horen
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
mensen,
heb er zin in!!! na het eten nog even onder de wol, en dan wordt ik vanavond opgehaald.
gr
|
|
|
Idefixe
|
ggrrrrrrrr ik mot morgen nog werken ( K zooi) Morgenmiddag vertrek, aankomst zal ergens midden in de nacht zijn. Zet maar vast een biertje klaar in het palmcafe dan
|
|
|
frankite
Geen avatar
|
Kan morgen rond 13 a 13.30 vertrekken vanuit Amsterdam. Nog iemand rond die tijd op pad?
|
|
|
Strohrum Robby
|
Jitze me vriendin en ik gaan vanavond al die kant op met de campert,kunnen we morgen mooi optijd het water op op de grunner brink aangezien ze een lekker windje voorspellen!! Hoop jullie daar allemaal snel te zien,wij hebben er iig al super veel zin in!!! Tot morgen ....
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Rob, hoe laat vertrek je? Wij zitten rond 2 uur 's nachts op de A1 richting het noorden. Misschien kunnen we elkaar op de hoogte houden en ergens onder weg een bakje doen.
|
|
|