|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Mooi man Leuke intro en leuke omasex hihi Weer was mooi maar wel kouder dan in NL en de wind viel vergeleken met andere jaren juist wat tegen. Maar we hebben er het beste van gemaakt.
|
|
|
neen92
|
Jaaa, TOP filmpje Echt super leuk gemaakt! Als ik dit zie krijg ik eigenlijk toch wel weer een beetje Fehmarn kriebels haha
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Ziet er goed uit, Ga nu ook maar ff bezig de GoPro beelden te bewerken
|
|
|
Vinni
|
Whaha, welke ransbak heeft die omasex ingesproken dan Toffe film gemaakt man!
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik heb ook nog wat GoPro materiaal. Ik zal er ook eens een filmpje van maken.
Dit is in ieder geval een leuke impressie.
|
|
|
bitburger
|
Leuk filmpje! Ben benieuwd naar de rest van het beeldmateriaal
|
|
|
neen92
|
Waar blijven al die foto's???
|
|
|
Marko
|
Haha was een mooie week, leuk filmpje!! Ik noem geen namen over de oma sex
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ha.ha. zag hem ook al op facebook voorbij ;-) Zie dat de klompen ook weer uit de kast zijn gehaald.
He Vincent ik weet niet hoe die oma van jou er uit ziet ;-)
|
|
|
|
Marko
|
Ben benieuwd naar de foto´s en nog meer filmpjes. Ziet er leuk uit!
|
|
|
Tim_GTS5
|
Leuke filmpies hoor Enne het is Fehmarn toch, niet Fehrman (zeikmodus)
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Leuke filmpies hoor Enne het is Fehmarn toch, niet Fehrman (zeikmodus) Klopt, maar dat boeit niet toch. Mijn filmpjes komen volgende week online denk ik. Nu heeft ik het te druk.
|
|
|
Gehaktdag
|
lol zijn dat nou klompen op 2:29 van het eerst filmje?
|
|
|
|
Goonie
|
@ gehakt. Idd.. sponsort by Friesland foods. @ HaPe... Klasse movie kerel... leuke muziek ook... hahaha weer eens wat anders dan George Baker.. Eeeuh Vinnie... Wat ik mijn af vroeg toen ik dat filmpje voor het eerst keek en je over die tel nummers begon... Dat jij die nummers allemaal uit je hoofd weet man????
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Zal ik hier ook de foto's van het palm café plaatsen of hebben jullie liever een zip bestandje?
|
|
|
Vinni
|
@ gehakt. Idd.. sponsort by Friesland foods. @ HaPe... Klasse movie kerel... leuke muziek ook... hahaha weer eens wat anders dan George Baker.. Eeeuh Vinnie... Wat ik mijn af vroeg toen ik dat filmpje voor het eerst keek en je over die tel nummers begon... Dat jij die nummers allemaal uit je hoofd weet man???? Ja en om jou een handje te helpen heb ik ze achter op je bus geschreven
|
|
|
|
Marko
|
@marc zet ze er maar op! als mensen ze zelf willen vragen ze wel aan jou een zip bestandje. Bij deze de vraag aan jou wil je me pmen met het zip bestandje dan geef ik me mail.
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Marc .... waar blijven je kiteloops en de zieke acties van Karun?
Ik ben druk, maar er staat al wat in het filmpje van Hape. @ Marko, ik ga nu pitten, morgen fiks ik het zipje voor.
|
|
|
|