Mensen omgeving BoZ

dangersun

Geen avatar

Berichten: 18
Mei 18, 2011, 12:51:39
edit2Rapporteer  
Hallo,
 
Zijn er mensen uit omgeving Bergen op Zoom (Halsteren), waarmee ik in aanraking kan komen ivm kitesurfen.
 Heb een hoop vragen en zou graag eens keer komen kijken tijdens het Kiten. Aangezien ik al een lange tijd de sport zou willen gaan beoefenen. Misschien dat mensen die uit de omgeving mij een PM kunnen sturen met hun msn adress, zodat we hier verder kunnen praten..
 
Alvast bedankt!
feddomw
Gast
Antwoord #1 Mei 18, 2011, 14:24:05
edit2Rapporteer  
Ik denk dat je beter de vragen hier kan stellen, of een lesje nemen, of gewoon op een winderige dag richting Walcheren/Schouwen-Duiveland rijden. Beiden goed te doen vanaf BergenopZoom.

Een eerste kennismakingsles is altijd goed, je gaat echt niet het water in en krijgt als het goed is veel (goede) uitleg en theorie.
dangersun

Geen avatar

Berichten: 18
Antwoord #2 Mei 18, 2011, 14:59:00
edit2Rapporteer  
Ah oke snap de insteek, het leek me gewoon leuk om met mensen uit de omgeving te praten op msn over hun ervaringen etc..

Waar is voor mij het beste en makkelijkste om op cursus te gaan in de buurt ?
Ik wil gaan lessen en dan gelijk 3 dagen ofzo, even overleggen wat nodig is uiteraard. misschien wel meer..
bitburger

Berichten: 316
Antwoord #3 Mei 18, 2011, 15:44:52
edit2Rapporteer  
Ik kom uit Roosendaal, en ben regelmatig te vinden op de Binnenschelde. Ik wil op een winderige dag je wel wat dingen over de spot uitleggen enzo, geen probleem Wink
Wel is het belangrijk om les te nemen voordat je zelf aan de gang gaat. Bergen op Zoom is een vlagerige spot, dus het is van belang dat je weet hoe je met je materiaal om moet gaan ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.