xray
|
Mooie kite, fijne bar. Licht, sterk en direct. Lees wat mij betreft weer een hoop gelul hier. Oordeel pas over de kite en bar als je ermee gevaren hebt. Is gewoon een erg goede en breed inzetbare kite.
Ben best wel benieuwd naar de Bandit 5, als die de verbetering van de 4 geeft die ze zeggen, en bij F One maken ze dat meestal waar, dan wordt de 5 weer een terecht goed verkopende kite...
En ehm Morres zullen we het maar niet over de Gaastra barren hebben, als we daar een search op doen hier op het forum komt er een hoop shit boven hoor.
|
|
|
|
Wjs
|
Ben echt zeer benieuwd naar de reviews over de Bandit 5
|
|
|
|
|
|
maarten_schepers
|
Vandaag al even kort onder mogen hangen(6m2) ! Verschillen zijn er duidelijk, LE een stuk dunner en met alle andere aanpassingen is de kite een stuk lichter. Ook stuurt de B5 weer een tikje sneller! Hopelijk deze week nog een keer!!!!
|
|
|
DM2008
|
@Maarten: Waarmee heb je de afgelopen tijd gevaren? Enne, waar ben je dan dat je'm al gevaren hebt ?
|
|
|
xray
|
|
|
|
maarten_schepers
|
@Maarten: Waarmee heb je de afgelopen tijd gevaren? Enne, waar ben je dan dat je'm al gevaren hebt ? Heb sinds een maandje of 3 de Bandit4 (8 en 11m2). Zandvoort is the place to be! en nu niet allemaal naar Zandvoort komen, want dan kan ik niet lekker varen ! Overigens zegt dit niks over de testplek, was gewoon lucky to be at the right spot @ the right time!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Vandaag al even kort onder mogen hangen(6m2) ! Met alle respect, zo'n klein maatje is natuurlijk nooit echt representatief voor de meer gangbare maten 7,8,9,10,11,12m Het weer is er deze week ook niet naar zie ik in de voorspellingen, ben benieuwd wat je ervaring is met de overige - grotere - maten F-one test center zit toch bij de Spot?
|
|
|
maarten_schepers
|
Vandaag al even kort onder mogen hangen(6m2) ! Met alle respect, zo'n klein maatje is natuurlijk nooit echt representatief voor de meer gangbare maten 7,8,9,10,11,12m Het weer is er deze week ook niet naar zie ik in de voorspellingen, ben benieuwd wat je ervaring is met de overige - grotere - maten F-one test center zit toch bij de Spot? Idd, hoor je mij ook niet zeggen! Daarom heb ik de vaar eigenschappen ook niet echt kunnen beoordelen. Maar neemt niet weg dat er weer een redelijk scala aan veranderingen is doorgevoerd. Goed of slecht dat gaan we de komende tijd wel horen! Hopelijk vd week nog met een grotere maat varen. Voor zover ik weet lest de spot alleen met F-one kites en kun je ze daar alleen testen als er events zijn zoals de Down to the Spot.
|
|
|
|
xray
|
Op http://www.m8kite.com/ staan uitgebreidere reviews.. Klinkt allemaal erg goed en de B4 vond ik al een erg lekkere kite
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ziet er mooi uit Maar wat zie ik op de link van Xray, vette 2012 waveboardjes!!! Die van 2011 waren al de BOM, moet je deze eens kijken:
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Volgens mij zijn het SUP's aan de Paddle te zien.....
Inderdaad short-SUP boardjes op de voorgrond. Schijnen echt heel lastig te varen te zijn. Heel mooi dat bamboe vineer erin gelamineert Ben benieuwd of de 2-lijner nog terugkomt in het leveringsprogramma...
|
|
|