|
|
|
|
|
|
|
|
Yoram
|
Lekker bezig hoor, zie jullie volgende keer weer op het water Ik heb alleen geen Cabrinha voorbij zien komen, wel een North of kijk ik nou verkeerd
|
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
haha denk zou er eens lollige muziek bijplakken, including southpark! @ yoram, die witte is een cabrinha. verder is er bijna op het einde nog een andere die met een C4 een loop trekt , op einde zie je die kite half uit de lucht dwarrelen, wat er niet op staat is dat die crashed, en daardoor een scheur in de kite.
|
|
|
|
|
|
RobertV
|
Shit man, heb ik gewoon gemist dat jij bent gaan loopen... Goed bezig !
|
|
|
bezemsteel12
|
Dat laatste nummer van Offspring is toch niet gek...
lekker nummer dacht ik zelf 1e nr is: de heideroosjes ik wil niks 2e nr is van southpark 3e nr is: the offspring the noose Shit man, heb ik gewoon gemist dat jij bent gaan loopen... Goed bezig !
ja sorry man!! 12 meter vindt ik alleen niks om rond te gooien.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Jawel man ook met de 12m! Als je er een backloop kiteloop van maakt kan dat prima.
|
|
|
RobertV
|
Volgend seizoen komt er een 8 in de collectie Word het zat dat ik niet kan varen omdat me kite te groot is !
|
|
|
|
Gewoon Stefan
Logs: 0 | 19 uur
|
Ronald, gisteren vergeten te zeggen, maar prima muziek..... en film natuurlijk. Is het gisteren nog iets geworden of had ik toch wat wind uit de zak moeten laten!!! Eagle waar hang jij trouwens uit de laatste tijd. Aan het kiten in Sardinië.
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Volgend seizoen komt er een 8 in de collectie Word het zat dat ik niet kan varen omdat me kite te groot is ! Hahah kan ik dan ook weer is af en toe mee?
|
|
|
bezemsteel12
|
Volgend seizoen komt er een 8 in de collectie Word het zat dat ik niet kan varen omdat me kite te groot is ! kijk aan, klinkt goed!! zelfde kite als je nu hebt? Ronald, gisteren vergeten te zeggen, maar prima muziek..... en film natuurlijk. Is het gisteren nog iets geworden of had ik toch wat wind uit de zak moeten laten!!! haha ja dankje enne dat had idd wel gemogen op gegeven moment nog even een beetje kunnen varen, daarna ging die echt uit! maar heb weer wat nieuwe dingen geprobeerd, dus ik klaag niet Rock&Roll!!! zeker weten
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Ronald, gisteren vergeten te zeggen, maar prima muziek..... en film natuurlijk. Is het gisteren nog iets geworden of had ik toch wat wind uit de zak moeten laten!!! Eagle waar hang jij trouwens uit de laatste tijd. Aan het kiten in Sardinië.
ik, Sardinië? was dat maar waar... veelste druk met werk, maar desondanks best veel gekite toch nog... nu alleen de laatst 5 dagen niet en de komende maand niet! heb vorige week dinsdag een dikke knie blessure opgelopen op het zuiderstrand... oeps... scheiss passiert. maar zit vaker ergens tussen hvh en wijk aan zee in... afterwork van schiphol naar playa, kost gewoon te veel tijd... reis technisch gezien. en in de weekenden op playa met mooi weer veel te druk... en speel graag in de golfjes maar ik kom snel weer die kant op... vrees niet dat een maand stil kan blijven zitten
|
|
|
prutmonster
|
op 0 35 een funneltje onder aan de wolk ?
|
|
|