Morres
|
Leuke post Maarre, ff terzijde: Is het wellicht handig (als dat al niet gebeurd) om gewoon via internet/nieuwsbrief/whatever openbaar te maken wat er met NKVgeld gebeurd?.i.p.v daarheen hoeven te komen.
|
|
|
feddomw
Gast
|
Youri komt ook zie ik?
|
|
|
mocem
|
Ben er bij! weet alleen nog niet hoe.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Youri komt ook zie ik?
Dus jij gaat alleen als Youri ook komt?
|
|
|
feddomw
Gast
|
Youri komt ook zie ik?
Dus jij gaat alleen als Youri ook komt? Nee. Maar ik moest wel lachen om de mail die ik kreeg waarbij "het visje werd voorgehouden" dat de wedstrijd-ALV ook is, dus er kunnen beroemdheden komen, en nu zie ik de poster met YZ er op. Goede marketing, met andere woorden. Ik probeer te komen ondanks of ongeacht wie er nog meer komen. Maar ik reis de laatste tijd veel voor mijn werk en weet niet of ik 21 april in het land ben.
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik denk dat ik er ook maar eens heen ga. Hebben we in ieder geval een leuk uitje met wat clinics, een happie en een drankie.
|
|
|
|
sthr
|
Feddo, werk? natuurlijk kom jij ook!
|
|
|
wazzaah
|
Leuke post Maarre, ff terzijde: Is het wellicht handig (als dat al niet gebeurd) om gewoon via internet/nieuwsbrief/whatever openbaar te maken wat er met NKVgeld gebeurd?.i.p.v daarheen hoeven te komen. Leden wel ja
|
|
|
feddomw
Gast
|
Feddo, werk? natuurlijk kom jij ook!
Ja, werk. En ik kan moeilijk komen als ik in SE, E, F, DK, D of zo zit. Het is niet anders. Zie ik je zaterdag a.s.?
|
|
|
pimpoldi
|
word het dan ineens druk op me homespot ? ojee
|
|
|
Idefixe
|
Leuke post Maarre, ff terzijde: Is het wellicht handig (als dat al niet gebeurd) om gewoon via internet/nieuwsbrief/whatever openbaar te maken wat er met NKVgeld gebeurd?.i.p.v daarheen hoeven te komen. De notulen enz. zullen , zoals gewoonlijk, na de ALV via de NKV site gepubliceerd worden. Het programma begint langzaam maar zeker een definitieve vorm te krijgen en neem van mij aan dat dit een hele leuke interessante dag gaat worden. Hopen dat er een beetje wind staat : hele dag knallen op een geweldige locatie, leuke clinics, ALV , BBQ en een dikke party!
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik ben er ook bij dit jaar! Wel zo netjes, deze keer maak ik er gewoon tijd voor.
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
@Marc hele dag of ga je toch nog eerst werken ?
Ik heb het zo geregeld dat als er wind is dat ik de hele dag ga en dat ik anders eerst ga werken denk ik en dan daar rond een uur of 2-3 wil zijn.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Tot dan ben er iig bij
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Moet me nog inschrijven maar ben er ook, klinkt allemaal heel goed, heb wel zin in een leuke dag!!! Goed geregeld NKV
|
|
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Leuke post Maarre, ff terzijde: Is het wellicht handig (als dat al niet gebeurd) om gewoon via internet/nieuwsbrief/whatever openbaar te maken wat er met NKVgeld gebeurd?.i.p.v daarheen hoeven te komen. De notulen enz. zullen , zoals gewoonlijk, na de ALV via de NKV site gepubliceerd worden. Het programma begint langzaam maar zeker een definitieve vorm te krijgen en neem van mij aan dat dit een hele leuke interessante dag gaat worden. Hopen dat er een beetje wind staat : hele dag knallen op een geweldige locatie, leuke clinics, ALV , BBQ en een dikke party! Kunnen we alles nog eens rustig nalezen...
|
|
|
|
|