Zoiets moet je echt met een groepje organiseren, zelfs een simpele downwind voor een groot aantal kiters is al wel wat werk. Als het jullie lukt doe ik in ieder geval wel al mee
Een of andere rib Club..? Verkoper van die dingen en shell als sponsor kom je ook een eind.. Zeker wanneer je gopro ook strikt plus een profi cameraploeg en aankondigd de beelden onder de media te verspreiden.... Wel werk allemaal. Aan deelnemers vast geen gebrek...
Ik heb de red bull coast to coast meegedaan. Heb dus enige ervaring met hoe het wel/niet moet... Wil helpen organiseren... Moet wel een serieuze organisatie zijn met iets meer verstand dan bij red bull C2C wanneer daar om 15:30 de wind was weggevalen hadden ze nooit voor donker 300 kiters opgevist met die 10 boten... Ik zou zeggen pal halfwind koers, echte coast to coast.. Geen vooraf bepaalde landingsspot.. Onderweg de media inseinen waar de vloot zal uitkomen heeft ook wel wat. Zeer gelimiteerd groepje kiters stuk of 40 a 50 max of zo, en alles bij elkaar houden, dus tussen de 5 of 6 boten in blijven varen. Tempo niet volgen is uitvallen en meevaren met de volgboten... Alternatief is iedereen een handheld Epirb mee, maar hier zitten wat haken en ogen aan... Is namelijk noodsignaal wat heel de nautische wereld oppikt.. Allemaal handheld marifoon, gps en noodsignaal is ook en optie..
Kan hier in groningen eventueel eens kijken of ik No Limit ships zo gek krijg. Ook Post workboats uit Urk zou wellicht wat kunnen betekenen... Moet er wel eerst een serieus organisatie commitee zijn anders weet ik het antwoord al...
Voor het goede doel varen en deelnemers sponsoren laten aanbrengen en zo de beschikbare plaatsen vullen ( de 40 best geponsorde kiters of zo, of hoe groter het bedrag hoe groter de kans) is ook een idee. Breng extra exposure en positief licht wat voor de Shell's van deze wereld onbetaalbaar is.....
Mocht er zoiets geregeld worden, dan doe ik ook graag mee. Coast to Coast was al supervet om aan mee te doen, maar dit lijkt mee ook een hele toffe happening.
Denk dat je eerder aan 20-30 deelnemers moet denken, wil je er niet superveel werk aan hebben om het te regelen. Als je 40-50 man doet, heb je al wel een bootje of 10 nodig. Ik zou wel de vereiste stellen dat iedereen goed kan varen.
Misschien ook een optie om resttube te vragen om sponsoring dmv beschikbaar stellen van die tubes van hen
Ik wil dan zeker mee. Is altijd nog een droom van mij. Die rijke stinkerd van Virgin (weet even niet meer hoe hij heet) heeft het laatst ook gedaan. Wie weet wil hij het nog wel een keer doen en sponsoren. Ik wil hem wel via internet benaderen.
Ook bij mij staat dit al lang op me to do-list en ik sta dan ook open om te helpen waar mogelijk. Misschien is delta lloyd wel geïnteresseerd om te sponsoren. Zij zijn behoorlijk actief in de watersport.
Iedereen wil meedoen... Maarrrrrrr ...ook met organiseren? En maken we er een sponsor dingetje van? lets do this.. Ik bel Richard Branson wel ff.. hij gaf mij laatst zijn nummer......
Ja die bedoelde ik. Richard Brenson. Hij is ook een soort van kiter. En ik wil best helpen organiseren. Kan alleen niet doordeweeks. Ik moet dan werken. Als het in het weekend waait kan ik ook niet
Dat ligt vooral aan de windrichting. Tijdens Coast to Coast moest ik heen maximaal upwind (146x46 board/13m Edge/ 67KG/15-25knts) Dit koste vrij veel kracht, maar begon bij de deense kust (20Km) pas verzuring te voelen.
Wil je het een beetje haalbaar houden voor mensen met tt's moet je al relaxt iets met de wind mee kunnen varen. En dan nog krijg je waarschijnlijk spierpijn.