DXP
|
idiots Hoe laat??
|
|
|
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
zojuist: Datum & Tijd ff [km/u] ff [kn] fx [km/u] fx [kn] dd 28.10.2013 10:10:00 95 51 136 73 ZW
|
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Hopelijk (en mijn grote vermoeden is van wel) staat er iemand met een camera! Dit is nog extremer dan die sessie van Ruben tijdens de PKRA stop een aantal jaren geleden in Tarifa, waarbij hij alle aandacht (als niet deelnemer nota bene) naar zich toe trok in 55kn vlagen...
|
|
|
|
robje104
Logs: 0 | 104 uur
|
(bazuin_kitesmiley)wat een slecht beeld zeg, mn opa heeft nog een betere camera op zak.
|
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
gaat em niet worden., hij liep net terug met zn kite. misschien een kleinere pakken?? vanuit zeeland neemt de wind nu iets af. noord holland nog zo'n 50-70 knopen. Gekkenwerk!
|
|
|
Mitchel_12000
|
Check alohabeach.nl,
Kites zijn half uurtje geleden opgepompt. Beeld van de webcam is alleen wel dramatisch door het water op de lens :-(
|
|
|
|
|
Yourie
|
Het is dat hij (hopelijk) weet waar die mee bezig is, maar een beetje onverantwoord is het wel.
|
|
|
robje104
Logs: 0 | 104 uur
|
Maar jouw opa staat niet in windkracht 11 met zijn camera......
ok ok ok maar ik wil het gewoon graag zien en er zijn genoeg goede webcams
|
|
|
Michael van der Hoek
|
al meer nieuws?? ben wel benieuwd of dit overleefbaar kiteweer is!
|
|
|
|
|
pewpew
|
Ik zie wel een kitesurfer op wijk aan zee
|
|
|
Merijnhe
Logs: 0 | 12 uur
|
Eerste foto was Ruben vanochtend tijdens zijn eerste poging met vlagen tot 74,5 knopen, hij heeft één rakje gedaan en één dikke sprong. De rest is van de tweede sessie, toen de wind iets minder extreem werd maar nog steeds makkelijk 50 knopen stabiel.
|
|
|
Jeffro
Logs: 0 | 724 uur
|
Wat voor kite had hij opstaan? De sprongen van gisteren waren volgens mij hoger....
|
|
|