KiteKoe®t
|
Nope, ook nog niets binnen gekregen.
|
|
|
Emiel
|
ging vanochtend in een tussenuur ff naar de stad en toen k de bruna binnenliep om te kijken of ie er al was kwam mevrouw bruna net aangelopen met een stapeltje kite mags en haalde de oude wg en stopte de nieuwe erin, ik pakte er meteen een om door te kijken, dus zal mrogen wel op de mat vallen
|
|
|
|
inderdaad, ik zal ze is een mailtje sturen. had nog een paar nummers nabesteld ook, maar duurt erg lang.
|
|
|
Mick
Gast
|
Lag net op m'n deurmat !!!!!!!!!!!! ;D
|
|
|
Emiel
|
bij mij ook, goeie chick man!!
|
|
|
Ed
Gast
|
Heb hem ook binnen! Die mevrouw op pagina 34 mag er ook wezen. Ze kijkt zo van; Let op jongens, "mijn man" moet wel elf jaat dit witte balkonhekje opnieuw schuren en in de lak zetten. Heb ik er trouwens best voor over. Zonder daarbij reclame te maken voor een kitemerk dat ik niet nog eens noem!
|
|
|
Ed
Gast
|
Sorry van de typfouten hierboven. Ik bedoel dus; elk jaar!
Had een beetjes plakvingers gekregen :-[ :-[
|
|
|
ShiftyMcBean
Gast
|
Hey jongens, kan iemand mij vertellen wie er gewonnen heeft met die prijsvraag waarmee je een kitetrapeze kon winnen?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Ciao! Cas
|
|
|
Jasper
|
Bas Koole uit Emmeloord heeft de Dakine trapeze gewonnen.
Maar ik kan me echt weer mateloos irriteren aan al die typfouten, blegh. Column van Stef blijft leuk..
|
|
|
k
Gast
|
Haalt het niet by Soul
|
|
|
Emiel
|
Sorry van de typfouten hierboven. Ik bedoel dus; elk jaar!
Had een beetjes plakvingers gekregen :-[ :-[
hmm, WAAR heb jij die plakvingers van gekregen
|
|
|
~Dirk~
|
Haalt het idd niet bij access,kan me op de mevr. van pag.34 en de colum van Stef maar weinig boeien
|
|
|
slufterhufters.com
|
wat ik niet begrijp is als je iets niet goed typt, je dan een nieuwe post moet aanmaken om het weer goed te schrijven, omdat je in je post dit hebt staan rechts boven.
Antwoord met citaat | Verander | Verwijder
|
|
|
xray
|
Matig blad, wordt een beetje moe van "scenes", lekker belangrijk. Slecht vertaalde stukken (paaseiland) en weinig goede informatie. Maar ach anything better than nothing!
|
|
|
Steven
|
heb hem nu pas binnen, terwijl ik nog wel in groningen woon, waar dus de drukkerij zit. zal wel door onse vehuizing komen.
|
|
|
www.surfensoul.nl
|
Matig blad, wordt een beetje moe van "scenes", lekker belangrijk. Slecht vertaalde stukken (paaseiland) en weinig goede informatie. Maar ach anything better than nothing!
Koop dan kiteboarding.de staat wel iets in. kitesurfmagazine is duur pleepapier evenals surfmagazine. Inderdaad No Soul.
|
|
|
Diablo
Geen avatar
|
Ik heb een hekel aan duits, dus dan maar die Engelse/Amerikaanse bladen die bij ons in de Bruna liggen eens proberen. Vond de kitemag deze keer niet echt superboeiend nee
|
|
|
www.surfensoul.nl
|
Ik heb een hekel aan duits, dus dan maar die Engelse/Amerikaanse bladen die bij ons in de Bruna liggen eens proberen. Vond de kitemag deze keer niet echt superboeiend nee toch is kiteboarding.de echt een goed blad veel tests op de duitse degelijke manier. kitesurfmag en surmag zijn van die bladen volgens een vast format die gevuld worden door een 9 tot 5 mannetje zonder eigen redactie dus veel overnemen en drijven op de stukjes van anderen.
|
|
|
PeeWee
|
Waar heb je een magazine voor nodig als je internet heb ??? Ik koop ze soms omdat anders mijn geld niet opraakt aan het eind van de maand. ;D Nederlandse magazine is inderdaad van een bedenkelijk niveau.
|
|
|
WIM
Geen avatar
|
Het Duiste kite is ook erg goed. Inhoudelijk zijn de Duitse tijdschriften gewoon veel beter.
|
|
|
xray
|
Koop dan kiteboarding.de staat wel iets in. kitesurfmagazine is duur pleepapier evenals surfmagazine. Inderdaad No Soul. Wat denk jij, dat ik me beperk tot kitesurfmagazine? Nope, de 22e komen kiteboard en kiteboarding.de weer uit, kan niet wachten!
|
|
|