Ziet er goed uit. Dat hotel ligt overigens niet aan het strand waar de fantastische golven binnen rollen maar aan een aflandig stuk strand waar je beter niet kan kiten. Dat wist je natuurlijk zelf ook al
Ziet er goed uit. Dat hotel ligt overigens niet aan het strand waar de fantastische golven binnen rollen maar aan een aflandig stuk strand waar je beter niet kan kiten. Dat wist je natuurlijk zelf ook al
. Attentie Attentie... . Voor een ieder die nog wil boekuh....Doe het niet. Als die Haring happert zijn nieuwe trick gaat doen kan je maar beter zo snel mogelijk het strand verlaten. Heel het eiland is in rep en roer nu ze te weten zijn gekomen dat jullie in maart de boel onveilig maken. Nu maar hopen dat de volkszanger " de Beun" genaamd ook maar niet besluit om te boeken. Mannen veul plezier. Ik zie jullie in september weer in Comboek.
pas op wat je wenst Michiel, ik heb ze pas 2 keer een lang weekend meegemaakt, en kom nog steeds niet door de ballotage commissie voor een hele week....
Toen ik een jaar geleden begon met kiten en dit forum tegenkwam waren de filmpjes van Richard de eerste die ik hier zag (het noord-holland waar gaan we beulen forum staat er tenslotte vol mee). De sfeer in die filmpjes en de ongedwongen lol die de mannen hebben is waarschijnlijk zelfs DE reden dat ik moest en zou kitesurfen.
Toen ik voor het eerst op schellinkhout Richard zijn stem hoorde herkende ik hem direct van de filmpjes. Ik weet nog dat ik mij even ging voorstellen omdat het leek alsof ik hem kende.. Richard vroeg geloof ik alleen of ik een tientje wilde lenen... Hij is ook zo gewoon gebleven he...
Anyway, het is mij dan ook een grote eer dat ik er zowaar bij zal zijn deze trip!!
nkv lid - droogpakkie powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr