Rutger
Founding Father
|
Sterk bezig daar Arno. Mooi plan zo.
|
|
|
drifter
|
Waar is blokkendam? Ergens in de buurt van slufter?
|
|
|
Naish........what else???
|
De eerste officiele "Eurofun-downwinder" gaat een feit worden!!!!!!!!!!!!!!! Kan jij mooi rijden en foto's maken Arno, je bent al genoeg op het water! Of wil jij rijden Koert?
|
|
|
slufterhufters.com
|
laten we het gewoon de "beulers downwinder" noemen. is geheel vrijblijvend van Eurofun, en het moet geen commerciele uitstraling krijgen.
|
|
|
Japairman
|
Goed bezig Arno. Een beschutte eindbestemming zou wel handig zijn , Barbeknoeien, Bier, Nachillen, zou dat ook in samen spraak bij Eurofun kunnen? 15 man eurofun bus 6a7 man met mijn bussie(waarschijnlijk al met chaufeur) Is er nog meer vervoer beschikbaar?? Fotograven op strategische plaatsen paraat(wow). Kitesurfpers dit is jullie kans voor een toffe reportage.Nu nog een beetje wind met aangename temperatuur en we zijn er klaar voor!!! Ik hoop dat ik dan geen last meer heb van de steralisatie die ik vrijdag ochtend ga ondergaan
|
|
|
mijngatindelucht
|
Ik weet niet of beginners ook uitgenodigd zijn... 'k blijf iig uit de buurt van brunottibob !!! dus onder het mom van if you can't beat them join them ben ik graag van de partij!
|
|
|
KiteKoe®t
|
Of wil jij rijden Koert?
Nope, ik ga downwind riden dan ;D Moet niet al te moeilijk zijn denk ik om iemand te vinden. Moet je trouwens apart rijbewijs hebben voor dat ding ?
|
|
|
Kamikaze
Gast
|
Ik weet niet of beginners ook uitgenodigd zijn... 'k blijf iig uit de buurt van brunottibob !!! dus onder het mom van if you can't beat them join them ben ik graag van de partij! Downwind terecht komen was het eerste dat ik kon met een kite ;D Ik ga gewoon een poging doen en zie wel waar ik uitkom..
|
|
|
dow-rhino2
|
iemand die langs den haag cs komt dan ben ik ook van de partij top idee
|
|
|
dow-rhino2
|
of langs rotterdam cs of iets in die richting of alles dichterbij hilversum met een station in de buurt.
|
|
|
dow-rhino2
|
ok dan top ik stuur je wel ff een mailtje.
|
|
|
Ondabeach
|
Lijkt me gaaf..! schrijf mij er maar bij
|
|
|
~Sjors RE-CO2
|
ben er ook bij met nieuwe cabrinha's hoop ik!
|
|
|
~Sjors RE-CO2
|
Ik weet niet of beginners ook uitgenodigd zijn... 'k blijf iig uit de buurt van brunottibob !!! dus onder het mom van if you can't beat them join them ben ik graag van de partij! In ieder geval goed hoogte kunnen lopen!! elkaar in de gaten houden en de beste varen van voor naar helemaal achter (jij dus o.a. Arno!!)
|
|
|
Rutger II
|
Rond welk tijdstip begint het? ivm vervoer......
|
|
|
Japairman
|
van 10 tot zolang als het duurt.
|
|
|
denniSS fuel
Gast
|
vlammen............................... ;D
|
|
|
Arthur
Gast
|
Tering Strak Plan !! Goed bezig ! Ik heb er zin in !!!
8)
|
|
|
|
petertje hoovah
Gast
|
damn arno, strak plan ;D
wat mij betreft op de zaterdag!! is de enige godvergeten zaterdag dat ik vrij ben en dit klinkt echt zwaaaaaaaaaar relaxed!!!!!!!!!!
count me in!
|
|
|
|
La Flauwurhman
|
Jaaaa op zaterdag want zondag na een nachtje doorgaan op Extrema lijkt me voor mij (en Peter) geen goed plan (trouwens Peet, kun je die verhuizing van as. zaterdag niet een paar weken verzetten...het gaat W 5-6 bft. waaien!)
|
|
|
KiteDemon
|
Het komend weekend ziet er niet verkeerd uit.
|
|
|
KiteDemon
|
Jaaaa op zaterdag want zondag na een nachtje doorgaan op Extrema lijkt me voor mij (en Peter) geen goed plan (trouwens Peet, kun je die verhuizing van as. zaterdag niet een paar weken verzetten...het gaat W 5-6 bft. waaien!) Jongens, jullie zijn nog jong dus doorgaan na een nachtje door het geluid mag eigenlijk geen probleem zijn. Heb het zelf regelmatig gedaan en dan zondagavond lekker vroeg in elkaar storten. Als je éénmaal op het water staat heb je nergens meer last van....
|
|
|