Yannick
|
wat zou ik er graag bij willen zijn : :'(
|
|
|
Naish........what else???
|
Omdat het toch wat organisatie vereist is het het beste om het door arno aangegeven weekend te houden!
|
|
|
KiteDemon
|
Het is simpel; als de tibetaanse windsjamaan, die we uit speciaal uit Peru hebben laten overkomen, zijn werk goed doet, dan hebben we volgend weekend wind. Zoniet, dan verschuift het feest naar het weekend erna. 2 dagen van tevoren is het wel van belang dat we een indicatie hebben hoeveel man/vrouw er meedoen i.v.m het regelen van vervoer naar de startlokatie. Dus het blijft hoe dan ook korte termijnplanning als er erg veel animo is. Is de groep niet al te groot dan kunnen we wel een paar busjes regelen. Probleem is dan natuurlijk van wie er gaat rijden. maar daar valt waarschijnlijk ook wel een mouw aan te passen.
|
|
|
Japairman
|
Ik heb auto met chaufeur en 1 of 2 man kan er nog bijof 2 a 3 Bart(chaufeur) Jap(ik dus) Ruud Dow Rhino ShiftyMcBean Misschien
|
|
|
slufterhufters.com
|
altijd wel leuk dat alles een eigen leven gaat lijden, de cowboy verhalen.
LEES MIJN 1STE POST STAAT ALLES IN.......
|
|
|
|
dow-rhino2
|
jongens wat een top plan ik heb er echt te veel zin in ;D
|
|
|
petertje hoovah
Gast
|
;D helemaal waus op het water ;D ;D
misschien es een keer proberen?
|
|
|
|
KiteDemon
|
Denk dat het nog wat sterkers moet gaan worden..... ;D ;D
|
|
|
Emiel
|
ik doe misschien ook mee, ligt eraan of k er kan komen maaar gaat waarschijnlijk wel lukken
|
|
|
Japairman
|
hebben we nu genoeg vervoer en bestuurders? Waar gaan we nachillen en schranzen? Kunnen we ervoor zorgen dat er ongeveer halverwege een peuk wat te kanen en zuipen staat? Keb men voetbanden een halve meter wijder gezet dus ik kan gewoon mee!!!
|
|
|
|
KiteKoe®t
|
Ook plek voor mij ? Bij voorbaat dank
|
|
|
Naish........what else???
|
Sorry Koert alleen voor x4-riders!! oooooooooooppps die heb zelf ook niet meer! Gaan we toch gewoon terug lopen Knoertje!
|
|
|
|
slufterhufters.com
|
nadere info volgt op donderdag..
zoals het er nu uitziet, ruimte bij eurofun voor na te chillen, hebben we gas bbq s, vlees, de eurofun bus, ander vervoer erbij is welkom als de groep te groot wordt, meerijders met camera s....
voor de bbq erna wordt door Eric de slager voor vlees gezorgt, de rekening betalen we met zn allen, toch...
|
|
|
|
Carver
Gast
|
Ik ben er die dag om een fotoreport te maken indien ik vervoer heb die dag. Misschien word dit report geplaatst in KSM maar daar ben ik nog voor aan het onderhandelen met mijn opdrachtgevers.
|
|
|
-_Wouter87_-
|
wat is het vereisde skilllevel trouwens? gewoon goed kennen varen cker?
|
|
|
slufterhufters.com
|
als je in jezelf gelooft dat je het kan gewoon meegaan, er rijden volgwagens mee dus als je het om welke reden dan ook de rit niet voort kan zetten stop je er gewoon mee,( maar ben je wel en watje)
|
|
|
Emiel
|
SHIT ik wil komen maar mijn vervoer gaat al een dag eerder als ik nog moet werken :'( :'( :'( komt er toevallig iemand langs hilversum die nog een plekje over heeft voor een arme kitesurfer : : :
|
|
|
Japairman
|
SHIT ik wil komen maar mijn vervoer gaat al een dag eerder als ik nog moet werken :'( :'( :'( komt er toevallig iemand langs hilversum die nog een plekje over heeft voor een arme kitesurfer : : : Met de trein naar gouda en dan pik ik je wel op, is een optie maar wel een gesjouw.
|
|
|
Japairman
|
nadere info volgt op donderdag..
zoals het er nu uitziet, ruimte bij eurofun voor na te chillen, hebben we gas bbq s, vlees, de eurofun bus, ander vervoer erbij is welkom als de groep te groot wordt, meerijders met camera s....
voor de bbq erna wordt door Eric de slager voor vlees gezorgt, de rekening betalen we met zn allen, toch...
Dus Barbeque hoeft niet mee, mooi!!!!
|
|
|