beachboy_21
Gast
|
het mag ook wel wat meer naar het noorden toe hoor Frysland of zo 8)
|
|
|
Jurrien

|
JAAAAAAAAH hoek van de bant ;D .^
|
|
|
Pieter!

|
Helemaal mee eens om het in Fryslân te houden! .^
Of in ieder geval certraal in het land!
(voor de volgende keer dan!) @#$
|
|
|
slufterhufters.com

|
Idd, er komt dit jaar nog wel een Kitehighmeeting, maar dan beetje Noorden van het land.
Komt allemaal goed.
|
|
|
harm@school
Gast
|
kicker kan Stuur maar even een mailtje naar mij harm_wattel@zeelandnet.nlZaterdag ben ik er zelf ook e.v.t met kicker. laat maar even weten of er intresse is.
|
|
|
|
Harm

|
Dit weekend wordt hij getest, als alles dan goed gaat is zaterdag 23 april de kicker er bij op de kitehigh meeting
|
|
|
|
fuck gravity

|
vette shit moet eigenlijk ook nog een slider gefixt worden kicker is best heftig
|
|
|
Harm

|
en er moet wind zijn 
|
|
|
plaaggeest

|
ja is wel zo handig om wind te hebbe!
|
|
|
Harm

|
Slider wil ik ook wel maken maar dan moet ik wel sponser geld hebben. Zulke zaken kost gewoon veel geld, dus als er instresse is stuur even een mailtje. Het gaat dan om materiaal kosten he!!
|
|
|
FLOF

|
ja is wel zo handig om wind te hebbe!
OK, die regel ik dan wel ;D
|
|
|
MrRippey

|
DrPurno volgens mij zit jij dat weekend in Oslo dus maak je helemaal niks klaar ??? ??? ??? ???
|
|
|
Harm

|
Oh ja arjan zet het ook even in het bericht, kicker (zat 23) in samenwerking met JHP custom board`s en F-one
|
|
|
FLOF

|
DrPurno volgens mij zit jij dat weekend in Oslo dus maak je helemaal niks klaar ??? ??? ??? ???
Neen meneertje pannenkoek, das het weekend daarna 
|
|
|
Leander

Logs: 0 | 4 uur
|
De voorspellingen zijn NIET goed: zat. 1 knoop oost. Zondag 3 knopen zuid. Hopen maar dat het veranderd.
|
|
|
KiteDemon

|
Het komend weekend is veel te ver weg om een voorspelling op te doen. Ik zou er niet te zwaar aan tillen wat ze nu afgeven.
|
|
|
Harm

|
komt wel goed, en anders lekker BBQ en kite`s kijken he
|
|
|
kiteaap
Gast
|
ik zal kieken al ik kan komen ik hoop van wel:P:P:P
|
|
|
BCH
Geen avatar
|
Ter info:
Er is een ander event gaande die voorzien is van de nodige vergunningen voor het strand aldaar. Aangezien er voor dit event geen vergunning is aangevraagd bij de gemeente we hopen niet dat we last van elkander gaan hebben aldaar. Het betreft overigens een buggy event waar het nodige volk op af zal komen. Inmiddels hebben we al contact met Arjan gehad over dit euvel en wij hebben aangegeven waar we gaan zitten en welke ruimte we denken nodig te hebben ik hoop dat dat ook gerespecteerd gaat worden. Het buggy event zal plaatvinden in het deel voor Port Zélande en zal tot een meter op 50-100 van de kous komen (is niet duidelijk te zeggen aangezien we het niet afzetten). We hopen dat beide organisaties & deelrnemers rekening met elkander houden zal dit niet het geval zijn zullen we ons op onze vergunning moeten beroepen maar lijkt ons niet dat dat nodig hoeft te zijn.
|
|
|
Eddy Hangtime

|
Ik hoop dat het allemaal goed gaat komen! Ik moet er bijna 2 uur voor rijden ???, dus dan moet er wel wind zijn en geen SNORREN P) en gezeik etc....
8) @#$
|
|
|
Joost--
Geen avatar
|
ik kan zaterdag niet, zondag moet ik ff kijken. heb zaterdag laatste basketbal wedstrijd van seizoen, en vorige eer was het vechten tegen die gasten (hun begonnen). Dus deze keer gaan we ze hard in maken vraagie is het water al warm genoeg voor een 3/2 wetsuit(lange mouwen en pijpen)
|
|
|
fuck gravity

|
mischien als het een beetje lekker weer is maar afgelopen zaterdag had het zeker niet gegaan
|
|
|