Jelke
|
dat was weer een sessie zeg...... Morgen ochtend maar even kijken wat de actuele metingen zijn en dan voor de herkansing.
|
|
|
Gj
|
Hendrik we hebben plekje vrij laat ff weten als je mee wilt. 0653833394, Iemand anders mag ook natuurlijk meerijden vanaf groningen?
|
|
|
KappuhH
|
hoe hard waaide het Jelke? Klopte de actueel van 16 knopen een beetje?
Gj: rij al met Mark mee. Zijn er rond 12u.
|
|
|
dekkerz
|
Oei, maar morgen zou het wel harder worden, komt wel goed. Wij hopelijk ook rond 12 uur, als lakse kees en niels op tijd wakker zijn!
|
|
|
Jelke
|
hoe hard waaide het Jelke? Klopte de actueel van 16 knopen een beetje?
af en toe zat er een vlaagje tussen die door kon voor 16knopen denk ik, als je dicht bij de dijk ging varen kon je lekker hoogte lopen maar de rest was het net niks
|
|
|
Gj
|
Oke, Was lekker vandaag op delfzijl goed gepowerd met de 11.!
|
|
|
KappuhH
|
11? Waar tover je die nou weer vandaan?
|
|
|
Jimmy
|
Vandaag lekker spelen in de golven op Ameland!
|
|
|
Gj
|
int begin dikke vette kak! Daarna dikke sessie gehad Back to blind met airpass geland Slim geoefend! Morgen nog mensen? Ziet er goed uit ! beetje Actueel in de gaten houden! ?
|
|
|
KappuhH
|
Als er morgen wind staat heb ik er wel oren naar!
|
|
|
Jimmy
|
Als het vanmiddag hard genoeg waait ben ik ook van de partij!
|
|
|
Gj
|
Oke er staat wind en martijn en ik gaan naar loog we hebben dus nog 1 plek vrij!
|
|
|
KappuhH
|
Hoelaat ga je weg? Ik wil wel mee...
|
|
|
-MAARTEN-
|
Heb ook wel ff zin om te gaan, maar heb helaas vandaag geen auto ter beschikking... ...gaat er misschien nog iemand vanuit Groningen naar Loog waarme ik zou kunnen meerijden???
|
|
|
Jimmy
|
Maarten ik rij vanuit Groningen. Ik heb je een PM gestuurd.
|
|
|
|
Rofl
|
Komt goud jeroentje zal hem wel eem terugbrengen heb er wel eem 1 dag mee kunnen varen haha:P niksoor is nog steeds niet genezen. moet woensdag weer naar de dokter die gaat dan eem kijken het zou dan ook genezen moeten zijn en anders jammer dan want ik wordt HE LE MAAL gek hier
|
|
|
brutus
|
Nog luitjes naar Loog straks?
|
|
|
CeesV
|
Gaat er morgen ook nog gekite worden? Wordt wel weer eens tijd!
|
|
|
|
CeesV
|
Zie ik dat nou goed op die foto's? Dat die lompe gele paal in het water ligt ipv staat?
|
|
|
Jelke
|
Zie ik dat nou goed op die foto's? Dat die lompe gele paal in het water ligt ipv staat?
iets met Danny+lijntje om de paal+kiteloopen=paaltje knak+vliegerstuk. De fotograaf heeft z'n best gedaan, maar benjo als je dan toch camera geil bent doe dan ook eem de truccendoos open voor de camera nu heeft die kerel je 50x gewoon op de foto
|
|
|
Benjooh
|
De fotograaf heeft z'n best gedaan, maar benjo als je dan toch camera geil bent doe dan ook eem de truccendoos open voor de camera nu heeft die kerel je 50x gewoon op de foto Die kerel heeft het uitzondelijke talent om alle niet boeiende momenten op de foto te zetten...
|
|
|
Lude
|
Jo Hendrik.. zag ik daar nou bijna een handlepass? toffe foto's, paar mooie raileys!
Wilden ze manliften aan die paal ofzo? :-|
morgen lijkt mooi voor loog!
|
|
|