Gertjan
|
Morgen SCHIER. 11.30 boot en 18.30 terug. Gaan 6 man heen van hier.
|
|
|
dekkerz
|
Kijk aan, een fotograaf, vandaar dat er verder zo weinig man upwind gingen, dat verklaart alles , idd jammer dat die kiteloop handelpass van benjoo erniet op staat , ik zag hem hoor!
|
|
|
|
CeesV
|
Mwa, dat valt ook nog wel mee.. ik zelf heb er al ongeveer 500 hier! Maar back to business... Morgen aanwezig op L'oog!
|
|
|
Dopperd
Geen avatar
|
O O O! Wat geweldig!! Efteling heeft de 100 miljoenste dus wat dat betreft moet het nog even..maar wie weet! Maargoed..Antwoord op mijn vraag blijft uit. Is het te doen met noord bij workum?
Mazzl
|
|
|
|
Geronimo79
|
Zijn er plannen voor morgen... na 5 week minstens niet te hebben gevaren.... trek ik et niet meer.. moet ergens varen... mits et kan natuurlijk.
|
|
|
CeesV
|
O O O! Wat geweldig!! Efteling heeft de 100 miljoenste dus wat dat betreft moet het nog even..maar wie weet! Maargoed..Antwoord op mijn vraag blijft uit. Is het te doen met noord bij workum?
Mazzl
Workum is prima te doen met Noord, side shore wind heb je dan... alleen de branding is niet echt mooi met die windrichting. Zijn er plannen voor morgen... na 5 week minstens niet te hebben gevaren.... trek ik et niet meer.. moet ergens varen... mits et kan natuurlijk.
Lauwersoog in de (na)middag!!!
|
|
|
jaapd
|
Voor mij ook Lauwersoog morgenmiddag. Eerst even op het meer of een stukje wadlopen.
En wel jammer dat ik alleen als klein stipje in de verte op die foto's van afgelopen donderdag sta. Ik had iets dichter bij de dijk moeten gaan varen.
|
|
|
|
|
Lude
|
Vandaag ook lauwersoog, nieuwe wetsuit testen! Eerst nog ff aan de studie en dan rond 14.45 aanwezig oid.
|
|
|
CeesV
|
Nu al 25 om 31 op L'oog jongens! Word TOPP!
|
|
|
Rofl
|
Ah fock dat oor maar eem wat int oor doen (nee rico niet wat jij altijd in je oor krijgt van krizze ) en gaan met die banaan denk dat ik er om half 5 wel ben
|
|
|
kitepower07
|
AAAAAARGGHHH... waarom moeten alle sociale verplichtingen nou juist op deze dag gepland worden. Erg leuk, bij je opa en oma achter de geraniums naar de heen en weer swiepende bomen kijken.... dahm.
Wie is er nog van plan om morgen te varen? Ik ben van plan om naar Korn te gaan, dus zou wel chill zijn als er morgen overdag nog meer kitejunkies aanwezig zijn.
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Vanmiddag, bij het Zuidlaardermeer, vertelde iemand me dat ie gisteren was weggestuurd bij de Blauwe Stad: dat er niet meer gekitesurfd zou mogen worden. Hebben jullie meer info: is het beleid daar veranderd? Of is dit een incident?
Lauwersoog en Workum zijn leuk, maar spots meer in de buurt zijn ook wel handig (was lekker windje op BerendBotjeMeer vanmiddag!).
|
|
|
skyhigh as a
|
echt tof!!! kwamen tegen 12u aan en was toen al mooi water om te knallen!! dik gerockt dhele dag ROCKET IN DE POCKET!!!!!!!! hanzie boardoff ging toch weer eeum ruig, die gast kan echt hardcore kroezen en krizze met zn bijna slicke landingen, kheb echt weer genootn. heb er nog aal een dikke greins van op mn bek, de kaakn dun mie zeer
|
|
|
jaapd
|
Al mijn records verbroken! Had ik niet verwacht want ik heb maar een paar speedruns gedaan.
Best Speed n°1 = 65,36km/h [35,29Knots] (72,6 meters in 4,0 sec.) 100 meter run n°1 = 65,24km/h [35,23Knots] (145,0 m. in 8,0 s.) 200 meter run n°1 = 64,09km/h [34,61Knots] (231,4 m. in 13,0 s.) 500 meter run n°1 = 59,87km/h [32,33Knots] (532,1 m. in 32,0 s.)
Ik heb 30 mei op Lauwersoog nog een 500 meter gedaan met 55.37 km/u zonder vinnen.
|
|
|
Benjooh
|
Al mijn records verbroken! Had ik niet verwacht want ik heb maar een paar speedruns gedaan.
Best Speed n°1 = 65,36km/h [35,29Knots] (72,6 meters in 4,0 sec.) 100 meter run n°1 = 65,24km/h [35,23Knots] (145,0 m. in 8,0 s.) 200 meter run n°1 = 64,09km/h [34,61Knots] (231,4 m. in 13,0 s.) 500 meter run n°1 = 59,87km/h [32,33Knots] (532,1 m. in 32,0 s.)
Ik heb 30 mei op Lauwersoog nog een 500 meter gedaan met 55.37 km/u zonder vinnen. De nieuwe Rolf van der Vlugt? De rode lijnen zijn dan van 30 mei neem ik aan?
|
|
|
martimor
|
Vanmiddag, bij het Zuidlaardermeer, vertelde iemand me dat ie gisteren was weggestuurd bij de Blauwe Stad: dat er niet meer gekitesurfd zou mogen worden. Hebben jullie meer info: is het beleid daar veranderd? Of is dit een incident?
Lauwersoog en Workum zijn leuk, maar spots meer in de buurt zijn ook wel handig (was lekker windje op BerendBotjeMeer vanmiddag!).
hey Wimpie, Heb donderdag en vandaag nog gekite op de blauwestad, en heb niets gehoord dat het er niet meer mag. er was daar nog iemand aan het maaien, en was vrolijk aan het zwaaien naar ons. moet er ook niet aan denken dat het er niet meer mag Wordt er bij botje zandgat niet moeilijk gedaan dan, want ben er een aantal weken geleden even gaan kijken, maar het is verboden om te zwemmen, dus leek het me logisch dat er ook niet gekite mag worden, maar hopelijk vergis ik me. volgens mij nog wel een redelijke spot. hoor graag van je of jij hier iets meer over weet. als er nieuws over de blauwe stad is laat ik dat hier wel weten. gr martijn
|
|
|
jaapd
|
De rode lijnen zijn tussen 2 en 3 uur en de witte na 3 uur.
De snelste run is de rode lijn die van rechts naar links gaat en die steeds dichter bij de dijk komt en die helemaal linksonder eindigt
|
|
|
Krizze
|
Da was weer 'n schier boureltje vandoage
|
|
|
Wimpie
Gast
|
@BerendBotjemeer wordt afgelopen tijd volop gekitesurfd. Ik heb dat zwembordje ook gezien (ivm blauwalg): toen werd er toch volop gezwommen. Blauwalg is er ook niet meer te zien (eerder deze zomer wel)..
|
|
|
brutus
|
De rode lijnen zijn tussen 2 en 3 uur en de witte na 3 uur.
De snelste run is de rode lijn die van rechts naar links gaat en die steeds dichter bij de dijk komt en die helemaal linksonder eindigt
Snelle jaapie. Goed gedaan. Toch mooi zo'n lijnenspel..
|
|
|