skyhigh as a
|
twil ook wel met laag water maar is 5 0f 600 meter lopen, waarvan 400 meter of meer slick rickrommelpot. zout nie met oost doen, want driefst af naar mag je hoopm delfzijl of eems. op of afgaand water ist mooist beedie vlakker
|
|
|
|
martimor
|
morgen nog iemand naar termunterzijl? was er vanmiddag ook, maar was te laat. laag water (had nachtdienst gehad en kon niet uit m`n nest komen.)
|
|
|
Krizze
|
Was het wel ijsvrij dan? Alst morgen goed waait ben ik er rond half 11 Bekijk het morgenvroeg nog ff!
|
|
|
skyhigh as a
|
ik had vanochtend hetzelfde, alleen had ik een ander soort nachtdienst morgen weer proberen en anders snowkaitn, want heb mie een board kocht. kstond vanochtend weer mooi in de Veendammer op de voorpagina 3 x in 1 maand tijd in de picture is eerst wel weer genoeg tuurlijk ist ijsvrij met al dat ebbe en vloedjus, we waren er veurig joar toch ook deup
|
|
|
martimor
|
zoals t nu lijkt, gaat het 17/18 kn waaien. als de voorspellingen gunstig lijken ben ik er morgen ook nog even. kan er pas om 12.30 zijn.
|
|
|
|
martimor
|
net terug van de garage met en nieuwe accu. de oude zei, doe het zelf maar, tis oudjaarsdag. blijf dus lekker thuis, was om 11.19 hoogwater bij delfzijl, dus ben waarsch. weer te laat. maar het ergste, heb nu nog niet gekite in mn doogpak vanavond maar ff bad vol laten lopen WAAR BLIJFT DE SNEEUW. , wat nu valt blijft amper liggen. (als je het al sneeuw mag noemen)
|
|
|
|
brutus
|
Allemaal de beste wensen. Veul zegen en dat het een mooi kitejaar mag worden.
May the wind be with you.
|
|
|
Benjooh
|
Beste wensen allemaal!
|
|
|
Gj
|
Veel zeegn. En Maandag/Dinsdag snowkiteN?
|
|
|
jaapd
|
Allemaal de beste wensen!
Morgen snowkiten, het valt nu echt lekker hard.
|
|
|
martimor
|
ja, hier ligt al zo`n 10 cm. alleen is er voor de komende dagen geen wind voorspeld. maar hier ligt al bijna genoeg
|
|
|
Gj
|
hier ligt genoeg aleen geen wind!
|
|
|
skyhigh as a
|
kwil morgen vroeg wel eeum alst kan, mot wel werken om 12u helaas, dus kan maar eeum
|
|
|
jaapd
|
Morgen 15 uur Zuidlaardermeer snowkiten.
Beginnen op de kant en dan kijken hoe ver je het meer op kan...
|
|
|
Bram Wilbrink
|
ben benieuwd.. hoop het weekeind weer vit te zijn,,, nu flinke griep
|
|
|
skyhigh as a
|
hmmm..... heb ook zin ent begint ook nogn beeddie te waain ook...... heb donderdag ochtend tijd en ben vrijdag zaterdag zondag en maandag vrij, dus mot toch weln daggie bij zijn dacht ik zooowwwww
|
|
|
Jelke
|
En hoe ging het op het ijs bij het zuidlaardermeer ? ben zelf nog even op een weiland geweest maar ook plekken met ijs als je daar over heen ging had ik helemaal geen grip ging gewoon naar de vlieger toe tot dat is weer op gras kwam.
|
|
|
piede
|
Gister een fragment op tv van die kerel die vorig jaar in zn eentje de elf stedentocht had geschaatst. Hij ging het ijs meten (volgens mij slotermeer); 18,5 cm! Hij moest wel eerst een laag van 15cm sneeuw wegschuiven, leek mij perfect!
Zaterdag ff naar friesland om te checken voor een besneeuwd meer?? Lijkt dikke wind aan te komen voor dan!
|
|
|
jaapd
|
Het hele Zuidlaardermeer is wit en het ijs is dik genoeg, al ben ik niet heel ver het meer op geweest. Er was vandaag niet heel veel wind, op het laatst te weinig om de vlieger de lucht in te krijgen.
De sneeuw gaat lekker op het meer en het is wel grappig dat je zo de kant op kan 'varen'. Maar op het strand ligt te veel zand. (of te weinig sneeuw...)
Met skis ging het wel goed, alleen als je wat meer druk zet dan breekt de achterkant van je skies uit. Er was ook een heel klein stukje geveegd en dat was echt te glad.
Bert heeft het nog even met een board geprobeerd maar toen was de wind eigenlijk al weg.
|
|
|
piede
|
Gaaf man! kijk uit naar het weekend!!
|
|
|
Bram Wilbrink
|
Coool.. ben nog helemaal ziek maar hopelijk het weekeind weer fit. Weet iemand wat van de stance op snowboard voor snowkiten? ben benieuw namelijk moet die bindingen erop schroeven joohohoho
|
|
|