Sherida
|
Vrijdag & zondag! Zaterdag is al een stuk minder geworden.. Gelukkig kan ik dan toch niet
|
|
|
VincentC
|
Waar is de wind toch heen! Ik wil wind zaterdag! NNO 35 knoop als het ff kan !
|
|
|
|
Idefixe
|
d'r staat gewoon vrij,za en zondag een lekkere woei uit zuid / zuidwestelijke richting. (heb ik ff met de windmakers afgesproken)
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Super Tom dan ga ik lekker met mijn 9m knallen En zouden de schoentjes en handschoenen voor het eerste uit kunnen blijven dit weekend Ik zou zeggen tot vrijdag aan de waterkant let's Rock d'r staat gewoon vrij,za en zondag een lekkere woei uit zuid / zuidwestelijke richting. (heb ik ff met de windmakers afgesproken)
|
|
|
Steven
|
Zondag Mirns!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ziet er naar uit dat op dit topic een slotje gaat, of lounge.
Uitsluitend trefpunt posts!
Wat bedoel je morres
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
Morres, moeten toch ook de sociale kitecontacten beetje kunnen onderhouden of aanscherpen hier Ziet er naar uit dat op dit topic een slotje gaat, of lounge.
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Beetje vaag Morres..
|
|
|
|
Idefixe
|
Iemand zaterdag nog???
Yup (als ik vervoer heb/ auto is weer eens kaduuk)
|
|
|
Stanley
|
Zaterdag bulletjes uitlaten
Tom je kan wel met mij mee, hoor het wel
|
|
|
DaanD
|
Zondag Mirns! « Laatste verandering: Maart 27, 2008, 10:17:56 door Morres. »En dan even je post wegwerken onder een andere user, ZWAK?! On topic: Moet even de 'mooiste' van de twee dagen van het weekend uitkiezen, denk zaterdag dan maar!
|
|
|
piede
|
Zondag Mirns! « Laatste verandering: Maart 27, 2008, 10:17:56 door Morres. »En dan even je post wegwerken onder een andere user, ZWAK?! On topic: Moet even de 'mooiste' van de twee dagen van het weekend uitkiezen, denk zaterdag dan maar! Inderdaad heeeeeel ZWAK hahahaha
|
|
|
TijN
|
Super Tom dan ga ik lekker met mijn 9m knallen En zouden de schoentjes en handschoenen voor het eerste uit kunnen blijven dit weekend Ik zou zeggen tot vrijdag aan de waterkant let's Rock d'r staat gewoon vrij,za en zondag een lekkere woei uit zuid / zuidwestelijke richting. (heb ik ff met de windmakers afgesproken)
voor het eerst?!!? ik heb alleen nog maar zonder handschoenen gevaren...schoentjes moeten trouwens nog wel even aan want dat water is heus nog geen 10 graaier!!! Zondag wordt keihard knallen!
|
|
|
Joosdo
|
Wie is er zaterdag morgen op tijd ( 10:00 uur?) Moet 's avonds nog arbeiten maar ik moet ff knallen..
|
|
|
Idefixe
|
Wie is er zaterdag morgen op tijd ( 10:00 uur?) Moet 's avonds nog arbeiten maar ik moet ff knallen..
Ik ga m'n best doen Joost
|
|
|
Stanley
|
Zaterdag om 11 uur aanwezig
@ Mcbridges
mocht je aan de bul willen hangen geef maar een gil.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Moet vandaag overslaan ivm griep :'( Have fun
|
|
|
Idefixe
|
is er vanmidaag nog wel iemand aanwezig dan??
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
is er vanmidaag nog wel iemand aanwezig dan??
Ik heb nu Jambo aan de lijn en hij gaat straks ri Mirns
|
|
|
Jambo
|
Kom eraan ben er tussen half 3 en 3 uur.
|
|
|
Idefixe
|
ppffff, ga het zelf dan ook niet meer redden dan ( heb te laat vervoer vrouwen & winkelen ) Als het aan mij ligt ben ik er morgen dus echt vroeg: Superwindje en temp boven de 10 graden. Camera ligt aan de lader........... verandering: transport geregeld ( ook the Goonie nog bedankt voor je aanbod ) Morgen om 10 uur aanwezig ( Joost nu dan eens echt ff je boardje testen dan
|
|
|
DaanD
|
Richttijd: 10 uur @ Mirns.... wordt een lekker dagje knallennnnnnnnn!!!
|
|
|