Idefixe
|
Helaas mot ik morgen werken. Zaterdag maar ff dan
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Knarsetanden hier,ben komende 3dagen vrij en dan staat er aardig wat wind te verwachten. Laat ik nu net weer eergister tijdens het hardlopen mijn binnen meniscus een knauw op lopen,gvd.Dikke knie dus even niet varen voor mij Evengoed vaarse daar,gr. Dat is zwaar klote Rolf en dan je 12m ook nog stuk dubbel zuur (down_kitesmiley)Ik mot morgen ook werke anders had ik op mirns geweest :'( en zaterdag mot ik ook werke dus ook dubbel zuur (down_kitesmiley)maar is het zondag nog wat of neemt de woei drasties af
|
|
|
KappuhH
|
Oe oe oe wat een lekker dagje. In 23 knopen lekker geknald met de 7m...
|
|
|
Nazar
|
Pff.............wat heb ik tog lekkkker gesprongen zeg:O niet normaaal meer
|
|
|
Dennisairtime
|
Wordt het morgen nog wat? Het lijkt wel of het ieder uur minder wordt.
|
|
|
Idefixe
|
het ziet er naar uit dat de woei voorlopig op vakantie gaat Voor wat betreft de wind is 2009 tot nu een echt BUD jaar.
|
|
|
vissie
|
Inderdaad..Wind is weg..
|
|
|
KappuhH
|
Voor wat betreft de wind is 2009 tot nu een echt BUD jaar.
Met uitzondering van afgelopen week Pff.............wat heb ik tog lekkkker gesprongen zeg:O niet normaaal meer Was jij die gast met zwarte Bandit?
|
|
|
Idefixe
|
Het ziet er naar uit dat ikkie morgen heel vroeg richting het noorden of de kust rijd. ppff wordt al weer minder........
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Hee Tom waar is de woei goed want dan ben ik voor, heb wel ff zin om te varen stuur maar een PB of ik lees het wel op het forum
|
|
|
Sjemmel
|
Hopelijk wordt het dondrdag nog wat!
|
|
|
Idefixe
|
donderdag maak je aan de andere kant van het IJsselmeer meer kans! Door het zonnetje warmt de aarde nu ( helemaal t.o.v. het water ) overdag snel op. De lucht boven het land gaat dus stijgen en deze stijgende lucht wordt vanaf het water aangevult. Thermische wind dus. Heb je al een onshore windje dan wordt dit dus versterkt.
|
|
|
To
|
laten we het hopen!
|
|
|
Marko
|
echt balen ik zou graag vannavond willen kitesurfen maar ik heb een student beschreking (boring) het waait best lekker!!
|
|
|
|
Guus91
|
Jah Vincent en ik zullen er sowieso zijn. Wind gaat 'm niet worden denk ik.... Zal vast wel gezellig worden Tom komt ook nog langs vrijdag. Bist du da auch bei Job?
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik ben moggel aanwezig op sticked, is Flysurfer er ook? Dan kan ik even zo'n silver arrow testen. Daar zijn het de ideale omstandigheden voor.
|
|
|
KappuhH
|
Hmm... lijkt zelfs nog wat wind te staan. Als die wind zo blijft dan kom ik vast nog wel even langs...
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Ah net terug van Sticked @ Mirns! Wat een top dag een hoop gezien een aardig wat getest. Al met al een top dag, het enigste was dat de zo er niet echt was.
|
|
|
Marko
|
Was er wind vandaag dan??
|
|
|
Sherida
|
Zeker! Het was gister echt een top daggie! Eigenlijk toch niet van plan om te gaan i.v.m. de voorspellingen.. Bleek het toch echt goed te waaien.. plannen gewijzigd!
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Was er wind vandaag dan??
''Antwoord #4419 Gepost op: April 04, 2009, 22:33:21 »'' Ik had het over zaterdag. Voor vandaag weet ik het niet, volgens mij is er geen wind geweest. Ik kon eerlijk gezegd ook niet vandaag, helaas wel te verstaan.
|
|
|
|