Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Kan je niet beter alvast een tentje bouwen Haring als je vanoavond mot BBknoeien. Ik kijk het effe aan, denk dat het een late middagsessie in de regen wordt.
|
|
|
onderaqua
|
Ben ff uitgeschakeld ongeluk met brommert gehad. Schouder/sleutelbeen en enkelbanden flink gekneusd.
Zet hem op mannu de wind blijft de komende week aanstaan.
|
|
|
|
Langbeest
|
Das niet zo mooi,.... Valt me op dat er veel mensje in de lappenmand zitten
|
|
|
|
@LaurenS
|
Niet zo mooi Tom, ouwe mannen moeten ook geen brommer rijden, maar lekker gaan kiten.... Beterschap, hopen op een spoedig herstel!!!
|
|
|
inleveren
|
Hi Guys! Hoe ziet Edam of Muiderberg er morgen uit? Anyone?
|
|
|
isomis
|
@inleveren, heel goed met ZW!!! succes!
|
|
|
@LaurenS
|
Ach ja , beginners. Ik denk dat het lekker rustig zal zijn op het water.... Les nr 1 niet varen met aflandige wind.... Neem les of als je die al gehad hebt, neem extra lesssss!!!
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Wind komt eraan , ik ga zo richting schel.
|
|
|
inleveren
|
@ laurenS
Ey arrogante kwal! Ik ben iemand die hier niet direct uit de omgeving komt. Ik heb dus ook geen flauw benul hoe doorgaans de windrichting op deze spot staat.
Vandaar dat ik er verstandig aan doe het te vragen; hoe ziet het er daar morgen uit? Alvorens ik als een mongool daar aankom.
Bedankt voor het classificeren van mijn kite-ervaring. Om even wat dingen recht te zetten. Onlangs wegens job verhuist naar Amsterdam. Ik heb vanaf 2005 een seizoen of 4-5 ervaring. Veel gekite in Friesland (Workum, mirns en tjeukemeer).
Thanks voor je antwoord. Geen Edam en Muiderberg dus, vanwege windrichting.
|
|
|
@LaurenS
|
Ik arrogant, hoe kommie erbij... Anyway suc6!!!
|
|
|
ditispablo
|
is nog nie echt overtuigend die wind.....
|
|
|
inleveren
|
@ Laurens Als het niet zo is, neem ik het terug! Ik trok je opmerking "ga lessen" niet zo goed! Jullie gaan morgen nrr Wijk aan Zee of pier in Ijmuiden?
|
|
|
@LaurenS
|
Yep kommie ook naar de Pier? Kunnen we meteen kennis maken
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Morgenmiddag/avond werken, hoop dat de wind er op tijd bij is morgen dan komt ik ok naar Wijkiki Tis hier trouwens nog steeds niks met de vento Denk dat ik maar effe wat potentiële auto's ga bekijken. Is er nog iemand geïnteresseerd in een VW Transporter 2004 met 145.000 km.
|
|
|
|
|
mocem
|
stap ik zo de auto in. aflandig op zee vind ik niks.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ben ff uitgeschakeld ongeluk met brommert gehad. Schouder/sleutelbeen en enkelbanden flink gekneusd. Das mooi kl...te Tom Sterkte met het herstel. Gaat gerrit voorlopig ook niet meer varen zonder zijn buddy??? Hij was weer lekkel op schel het slap geouweh...r , Had geen zin om voor een uurtje mijn kite op te pompen i.v.m. de barboeknoei straks . Was wel weer ff gezelli Hoe heet die duitse moid (sn...L ) ook weer met dat fabuleuse filmpie over kite loopen Peet (pee wee) ??? Katinka, Heidi, of zo iets ?? Heb een paar supertips gehad van Tim en Peter dus dat gaat goedkomme Morgen maar weer eens het water op
|
|
|
inleveren
|
Yea! Als het een beetje meezit ben ik er morgen zeker bij! Rond welke tijd zij jullie er? Wordt het een ochtendsessie, of gaat er vanavond nog hard gefeest worden en toch een middagsessie?
Cheers
|
|
|
Langbeest
|
Kom net uit Rockanje, zo hè dat is een mooie spot zeg. Mooi windje en gave strandtentjes. Water zo vlak als een spiegeltje en parkeren €3 per dag. Topspot voor een keertje
|
|
|
|