kiteruitschell
Geen avatar
|
wind is perfect op schellinkhout hoor richard ga maar lekker met aanlandige wind naar wijk
|
|
|
bredo
|
Gisteren vond ik echt een geweldige middag @ Wijk aZ bij de pier. Wind was iets minder dan ik verwacht had dus na een paar rakjes met mijn 6 toch maar mijn 9 gepompt en heerlijk gevaren, zonnetje erbij, lekkere golven. Jammer dat de zon zo vroeg onder ging ik had nog wel een uurtje door willen varen.
Toch apart ik naar schellie omdat aan zee de wind te hard zou zijn, was het blijkbaar andersom?! Mot zegge na drieen werd de wind minder...
|
|
|
PeeWee
|
Ga ik weer eens naar wijkiki. Pak eerst een te grote kite, my bad. Daarna een lekje in het droogpak, steenkoud.
Was dus een korte sessie, jammer.
Op naar Kerst.
See joes
|
|
|
@LaurenS
|
Topsessie op Wijk met hooopertrooper haringharry, zag de angst in zijn ogen , en hij wou nog aan zijn bar trekken tijdens zijn rotatie op 15 meter hoogte. Ik stond er redelijk overpowered op met de 11, pffff was weer airtime. Snap alleen niet dat iedereen bij die klotsbakker bunker blijft hangen . Bij de Pier was het moooooiiii met 28 knutz
|
|
|
Haring High Richardt
|
Toch apart ik naar schellie omdat aan zee de wind te hard zou zijn, was het blijkbaar andersom?! Mot zegge na drieen werd de wind minder... Ik heb weer een hoop gemist op de echte spot waar echte mannen varen die hun spot trouw bloife Top sessie op Wijk aan Zee, met de 11 meter en te veel zon (zonnebrand vergeten) IN de ochtend over de gladde snelle ijsbaan met 2 man baantjes trekken eigenlijk het El Gouna gevoel maar dan met droogpak aan en een stuk ondieper. Toen broodje eten en daar kwam de middag ploeg ankakke. Vervolgens naar de pier met Peet en daar was het ook top Ja die hooper trooper ging maar net aan goed, ik was al een tijd kapotski en moest van het water af maar het ging zo lekkerrrrrrrrrr Geweldig daggie allegaar fijne feestdage
|
|
|
|
Guit
|
Ha ik vandaag ook weer een keer naar the bunker en ja hoor wie kom je daar tegen haring harrie stijf onder t zand was ff een snelle lekere sessie met de 10 mtr switch yo switch bitches
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
iedereen van hans en nancy vrolijk kerstfeest en een gezond 2015 JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAA
|
|
|
pewpew
|
waar morgen naartoe?
|
|
|
Tony-G
|
Toch apart ik naar schellie omdat aan zee de wind te hard zou zijn, was het blijkbaar andersom?! Mot zegge na drieen werd de wind minder... Ik heb weer een hoop gemist op de echte spot waar echte mannen varen die hun spot trouw bloife Top sessie op Wijk aan Zee, met de 11 meter en te veel zon (zonnebrand vergeten) IN de ochtend over de gladde snelle ijsbaan met 2 man baantjes trekken eigenlijk het El Gouna gevoel maar dan met droogpak aan en een stuk ondieper. Toen broodje eten en daar kwam de middag ploeg ankakke. Vervolgens naar de pier met Peet en daar was het ook top Ja die hooper trooper ging maar net aan goed, ik was al een tijd kapotski en moest van het water af maar het ging zo lekkerrrrrrrrrr Geweldig daggie allegaar fijne feestdage Rich, geeft niet er komt wel weer een andere keer om op een echte spot te gaan varen. Ik moest de hele week helaas werken en had dus geen tijd om te kiten, maar zo te zien ben jij echt druk met zoveel hobby's. Vanaf morgen lekker vrij en tijd om even aan de kite te gaan hangen.
|
|
|
FlyingHigh
|
Thanks Hans! Hetzelfde natuurlijk voor jullie en dat er maar rust mag komen. See ya soon
|
|
|
|
|
TBK
|
Wat moet je verder nog zeggen Geniet van de feestdagen en maak er allemaal in 2015 een TOP-kitejaar van !
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Pffffffttttttt krijgen we dat weer, ieder jaar hetzelfde geleuter Nou beste kitevrinden allemaal gezellige feestdagen hoor. En over een week weer dat gezond en gelukkig gedoe he
|
|
|
Giertje
|
Het ziet er niet goed uit voor de kerst, morgen een beetje wind en overmorgen is het helemaal niets dus super dagen om kerst te vieren met familie en vrienden. Geniet er van en al vast een gelukkig nieuwjaar gewenst.
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
zaterdag ben ik ook van de partij hoor wel waar we naar toe gaan
|
|
|
|
Kemperman
|
Iemand zo nog naar Ijmuiden of wijk aan zee? Vanmiddag pas de kerst verplichtingen.
|
|
|
Haring High Richardt
|
emand zo nog naar Ijmuiden of wijk aan zee? Vanmiddag pas de kerst verplichtingen. Eerst nog even een klein bakkie pleur erin, broodje en even sch..ten en dan Teiger op halen. . Maar waar naar toe ??? Ik zit zelf te denken aan Workum
|
|
|