|
bredo
|
Goedemorgen , en het waait ook alweer lekker hard...wat een pech..al de hele week griep...veel plezier die gaan!
|
|
|
onderaqua
|
Helaas al aan het werk. Veul spass.
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Altijd maar weer dat saaie vlakke schel, Wijkie pier maar weer hoor Morgen misschien weer eens de Gopro mee zien jullie wat je mist . Ruim 20 jaar gesurfd en gewindsurfd op wijk weet wel hoe de noordzee kan zijn haha Veel plezier daar
|
|
|
Hotel
Geen avatar
|
Vraagje; zijn er spots waar het (misschien met laag water) niet meteen diep wordt? Al is het maar een meter of 50..
Ik kite meestal in Makkum of Workum maar zou graag in Noord Holland de zee op willen. Mijn kite maatjes blijven liever op binnenwater varen ipv mee te gaan naar zout water. Als ik dan dus toch alleen die kant op ga dan zou ik liever op de meest vergevings gezinde spot beginnen. Aanhaken bij wat andere kiters zou overigens ook 'helpen'.
Skill level is redelijk / gemiddeld, begin net met kiteloops maar heb wél het idee dat mijn upwind-bodydrag skills wat ondermaats zijn. Waar ik vaar kun je meestal opwind lopen na een crash..
Hoor het heel graag!
|
|
|
HkerkMarthijn
Geen avatar
|
Skill level is redelijk / gemiddeld, begin net met kiteloops maar heb wél het idee dat mijn upwind-bodydrag skills wat ondermaats zijn. al kiteloepen maar nog niet upwind bodydraggen... hoor vaak dat IJmuiden wel een stuk ondiep is, als je bij west noord west of west zuid west kan je een beetje bij de kant blijven en maakt het niet echt uit bij welk strand je gaat kiten.
|
|
|
audi
|
Wat een k dag. Na tien minuten varen moest ik mijn kite uit het water herstarten. Kite vol door het windvenster met als gevolg dat een powerlijn brak waardoor alle kracht op een stuurlijn kwam die vervolgens van mijn kite af scheurde.
|
|
|
the littleman
|
Das minder Audi! Dan maar de kite van je zoontje jatten;)
|
|
|
arvidnl
|
Was vroeg vanmorgen maar meer dan de moeite waard van het vroege opstaan. Heerlijkesessie gehad op schel.1 uur lang 2 man op het water en 1 erin. Ben benieuwd hoe de foto'a zijn geworden . Weet iemand waar ze te bewonderen zijn John? Hopelijk morgen weer zo'n dag.
|
|
|
pewpew
|
helaas moest werken. Maar morgenochtend ben ik er
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Haringhai de bikkel van schellinkhout met de 9 vandaag . Ik moest al flink aankanten met de 6. Nog ff zeiken over de woo , heb 2 sessies gedaan vandaag maar hij slaat er maar 1 op . 3 uur gekite maar 1.10 min gerecord.Vaag
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Was vroeg vanmorgen maar meer dan de moeite waard van het vroege opstaan. Heerlijkesessie gehad op schel.1 uur lang 2 man op het water en 1 erin. Ben benieuwd hoe de foto'a zijn geworden . Weet iemand waar ze te bewonderen zijn John? Hopelijk morgen weer zo'n dag.
Was top vanmorgen vroeg zo met z'n tweetjes. Echt heerlijk. We stonden om 08.30 uur al samen met fotograaf Ron Entius op het water. Tijdens de zonsopgang foto's gemaakt. Toppie Ron zet de foto's meestal op FB Arvid. Zag dat je al 'vrienden' met hem was geworden. De mooiste zet hij erop. En anders even een berichtje naar hem toe en dan komt het ook helemaal goed Heerlijk tot 13.30 uur gevaren en gevlogen. Topsessie. Eerste keer met de 7m Edge V8. Wat een verbetering met de voorgaande modellen zeg. Topvlieger. Stabiel en hij zet je heerlijk neer op het water
|
|
|
Guit
|
Hi audiheb je nog mooie video beelden gemaakt afgelopen week ben er benieuwd naar grt Guit
|
|
|
@LaurenS
|
Vol in de ankers vandaag op IJmuiden met de 7, kolere wat een wind.. 5 metertje had relaxter geweest...zelden vertoond zo een bak wind... En Tim ging hoooooooog, althans kijken wat de WOO zegt
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Vond het op Ijmuiden maar ruk, super vlagerig met korte venijnige vlaagjes van 50kn en vervolgens weer 30kn. Wel paar keer nog hoog gegaan maar morgen ff overdoen in hopelijk wat betere omstandigheden
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was op schellinkhout ook weer lekker .....vol gepowerd met de 7 mtr en weer aardig gevlogen... Morgen ochtend maar weer ...s,middags gaat de wind afnemen
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Haringhai de bikkel van schellinkhout met de 9 vandaag Begonne in de ochtend met de 7 meter maar mijn gevoel en woo in mijn hoofd zeiden dat ik met de 9 meter zeker 2 cm hoger kon springen Inderdaad het klopte precies , 2 cm hoger met een lekkere overgepowerde 9 meter Kortom, topsessie Mooi kl..te voor je kite audi, gelukkig zelf niks, maar prima te repareren bij Daphne ? Topsessie. Eerste keer met de 7m Edge V8. Jammer dat hij leegloopt, oorzaak al gevonden ?
|
|
|
@LaurenS
|
Check de koppelingen naar je struts, kunstof kan scheur vertonen, heb ik ook al gehad met mijn 9m2,V8
|
|
|
pewpew
|
Ben rond 10 uur op schel
|
|
|
|