martijn
|
Michiel, ik ga morgen maar weet nog niet waar. Mn vervoer gaat naar playa en daarna waarschijnlijk ouddorp. Ik zie oostvoorne eigenlijk niet zitten als die 6/7 bft van knmi en actuelewaterdata ook werkelijk komt..
Playa is met alles met N erin voor mij een nogo! Het moet ergens langs de noordzee zijn, Brouwersdam of Ouddorp desnoods. Liever voor mij dichterbij, maar met harde wind ga ik zeker niet alleen varen... Ik zal proberen om op ouddorp te komen, ik ben sowieso om 10:45 op oostvoorne, kijken of ik vanaf daar naar ouddorp kan...
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Morgen rond uurtje of 10 's ochtends op de Brouwersdam. Kblijf slapen, dus dinsdag weer knalle op de dam! Leuke plaat Arend! hoe was de landing? van die pica...weet niet meer met de shoots ben ik een paar keer goed en een paar keer aardig ge crashed, hehmmm... wel wat vaker uch uche (ssst niet iedereen hoeft het te weten)...maar ik heb hele harde wipeouts meer richting het sluf gehad...echt killing voel de afstraffing nog maar ja voordat de wind heel erg hard werd ging het best goed...maarja om 16:00 was ik maximaal gedepowerd met mijn 9m en ik was alsnog overpowered. was ook niet fijn varen, de kite die reageert dan minder snel vind ik.
|
|
|
V.W.R
Logs: 0 | 124 uur
|
@ El Rudo en Olten hier een foto van jullie duo sprong, beetje ver maar ja..!!
|
|
|
|
|
martijn
|
hmm t'is nu gewoon 11m weer...
waarschijnlijk straks ouddorp!
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Martijn niet gaan, het dondert helemaal in!
check de berichten...
Morgen wordt waarschijnlijk de beste dag van de week, rest is bagger.
|
|
|
martijn
|
Knmi spreekt dat weer helemaal tegen met:
In het binnenland staat er een zwakke veranderlijke wind, aan de kust is de wind noordelijk en vooral aan de westkust is de wind (vrij)krachtig, 5 of 6. In het zuidwestelijk kustgebied is de wind eerst nog af en toe hard, 7. In de loop van de dag draait de wind op de meeste plaatsen naar het noordwesten
Verwachting van 08:00 tot 20:00 uur: Vlissingen Hoek van Holland noordwest 6-7,af en toe regen of een bui,zicht goed, in neerslag matig tot slecht
WIND: WEST VAN HET LAGEDRUKGEBIED NOORDELIJK 5-12 KN, LANGS DE WESTKUST 15-22 KN, IN HET ZUIDWESTELIJK KUSTGEBIED 18-25 KN. GELEIDELIJKE ENKELE KN AFNEMEND. NOORD VAN HET LAAG OOST TOT ZUIDOOST 2-6 KN. NABIJ DE KERN ZWAK EN VERANDERLIJK. BIJ EEN BUI MOGELIJK UITSCHIETERS TOT 10 KN BOVEN DE GEMIDDELDE WIND. .
even in de gaten houden .... anders idd skippen
|
|
|
Garvin
|
nou dat wordt lachen, mijn les begint om 11 uur
|
|
|
martijn
|
Het waait nu 20 knopen, denk dat dit zo blijft vandaag..
Raar die voorspellingen zeg, maar ga zo oostvoorne checken.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
nou dat wordt lachen, mijn les begint om 11 uur je moet ook niet gaan kitesurfen, er is geen reed aan joh! beter basketballen of zo, het waait hier toch nooit.
|
|
|
|
|
|
|
rudgr
Geen avatar
|
Weet iemand toevallig een goede fysio in Rotterdam? (liefst centrum) Thanks!
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Sorry ik had 2 x dezelfde gepakt ik moest deze hebben..
wha lekker teenkant denderen!
|
|
|
|
V.W.R
|
Ik had alleen wat later moeten drukken dat je wat dichterbij was mijn timing was iets te vroeg maar je staat er iig op!!
|
|
|
V.W.R
|
Hallo kiters,
Ik zal me maar ff voorstellen want jullie zullen wel denken wie is die gast nou weer die hierzo post. Ik ben Virgill en komt uit Spijkenisse en vaar meestal op Autoplaya. Ik zit al een tijdje op kite high alleen post niet zo vaak iets, omdat ik de meeste niet ken. Ik kan Olten en toevallig heb ik gisteren El Rudo leren kennen van deze die foto's.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Tja, als je op de meting van hoek kijkt is de wind inderdaad maar 8m/s, bdam gat 2 en daaronder staan nog steeds op 11m/s of meer. Ik heb zo'n gevoel dat ouddorp nog wel vaarbaar is de hele dag al zal het geen 6m zwaar gepowerde vlagerige zooi zijn.
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
pff. ik wordt dronken als ik naar dat filmpje kijk. je kan hem ook op pauze zetten... mareh wil je hakken en rammen ende rauzen tot het licht uit gaat...dan moet je naar kadzand gaan.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Hallo kiters,
Ik zal me maar ff voorstellen want jullie zullen wel denken wie is die gast nou weer die hierzo post. Ik ben Virgill en komt uit Spijkenisse en vaar meestal op Autoplaya. Ik zit al een tijdje op kite high alleen post niet zo vaak iets, omdat ik de meeste niet ken. Ik kan Olten en toevallig heb ik gisteren El Rudo leren kennen van deze die foto's.
My pleasure!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Tja, als je op de meting van hoek kijkt is de wind inderdaad maar 8m/s, bdam gat 2 en daaronder staan nog steeds op 11m/s of meer. Ik heb zo'n gevoel dat ouddorp nog wel vaarbaar is de hele dag al zal het geen 6m zwaar gepowerde vlagerige zooi zijn.
Ik red het niet op tijd terug als ik naar Brouwersdam/Ouddorp ga. Anders had ik nu het risico wel durven nemen om daar te gaan kiten. 9m2 ook goed. Op scheef varen ze altijd al staat er maar een zuchtje wind. En het strand is helemaal leeg op dit moment... Wel ontzettend dikke bakken rollen er binnen...
|
|
|