Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Net zoals op Oostvoorne, BD, Mirns...(erg lange lijst) Commercie heeft de overhand. Ruggengraat verliest het dan altijd helaas...
|
|
|
|
|
Straight edge
|
Weer veranderd nu pas tegen 15 uur wind
|
|
|
|
Big Vin
|
Brouwersdam was wel echt vervelend druk vandaag, met enkele zeer niet sociale rijders erbij. Was echt opvalled gewoon!
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Dat is het daar altijd/meestal en stel me er gewoon op in. Na 10min. al zo'n gast plotseling keren zonder te kijken en nog net kunnen ontwijken. Geen handje opsteken, knikje, nada. Gelukkig vrij snel weer een rustig plekkie kunnen vinden en uitstekend vermaakt.
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Vakantieperiode he.... Bijna geen kip op Neeltje, zelfde richting. Ik snap het niet hoor :') Maar prima verder hoor
|
|
|
PieterK
Logs: 0 | 241 uur
|
NW is niet ideaal op de Playa, want vlagerig. Maar vandaag toch heerlijk gevaren. Niet te druk - ik was er pas om 16.30. En een prima woei.
|
|
|
robje104
Logs: 0 | 104 uur
|
Op slufter vanavond 3 afdrijvers richting Rockanje. Reddingdbrigade rukt uit met 3 boten en een vliegtuig. 1 kiter zelf teruggekomen. Twee andere opgehaald. Niet erg ervaren hoorde ik. Sorry hoor maar ga dan niet met noord naar slufter. Paar donaties kan rediingsbrigade wel weer verwachten
|
|
|
|
robje104
Logs: 0 | 104 uur
|
Wat deed jij er dan?
Kiten, om de punt is hij schuin aanlandig. Maar als je bij het vogelgebied zit, wat volgend mij al erg in de luwte is, dan is het even anders
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Zo dat was weer een lekkere sessie op de zandmotor! Blij dat ik ben gegaan! En wat een dames op de zandmotor, ik denk dat ik er vaker ga kiten. Misschien maar eens een vriendin zien te scoren die ook kite.
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Wat deed jij er dan?
Goeie vraag! Ervaren of niet, met N/NW is slufter gewoon niet verstandig. Tuurlijk, het kan misschien net en als je niet te ver uitvaart, etc. etc. maar waarom als je ook gewoon naar de dam en zandmotor kunt?
|
|
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
In namiddag even de zee op bij de ZM!
Ben da!! Rond 15:00 Enne Marc, durf terug te zwaaien (gister) :-)
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
In namiddag even de zee op bij de ZM!
Ben da!! Rond 15:00 Enne Marc, durf terug te zwaaien (gister) :-) Ja sorry man zag zoveel bekende voorbij varen dat ik misschien wel eens wat gemist heb.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ben er later! Maar je herkent me wel net als vorige keer, Mart Zie ze net op webcam scheef gewoon oppompen en launchen tussen de badgasten. Ze leren het ook nooit!
|
|
|
markymarc
Logs: 0 | 488 uur
|
Zijn gewoon 6 gasten op Scheef met schuinaflandig bezig.... Check scheveningenlive.nl Ach ja....., need I say more?
|
|
|
Gewoon Don
Logs: 0 | 188 uur
|
Ben er later! Maar je herkent me wel net als vorige keer, Mart Zie ze net op webcam scheef gewoon oppompen en launchen tussen de badgasten. Ze leren het ook nooit! Op Scheveningen is er ter hoogte van Jumpteam een start-en landplaats. Staat duidelijk aangegeven met borden aangegeven als ik het goed heb.
|
|
|
feddomw
Gast
|
Ben er later! Maar je herkent me wel net als vorige keer, Mart Zie ze net op webcam scheef gewoon oppompen en launchen tussen de badgasten. Ze leren het ook nooit! Op Scheveningen is er ter hoogte van Jumpteam een start-en landplaats. Staat duidelijk aangegeven met borden aangegeven als ik het goed heb. Als Hagenees weet Michiel dat wel denk ik. Het is hem er meer om te doen dat het schuin aflandig is/was.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Praktisch niemand houdt zich daaraan, Don! (en het staat niet aangegeven. JTS staat tegenwoordig ver van zee) Mijn vriendin zat met ee kinderen daar op het strand. Ze heeft bizarre tafelen gezien van kites die crashten tussen de kinderen e.d. Beschamend daar! Vorig jaar ook al eens iemand weg gestuurd... Wat een topsessie vanavond zeg! 29grC lucht temperatuur uit noordelijke richting nota bene
|
|
|
|