Kiters strand Horst opgepast!!! (2 pedofielen)

Vinni

Berichten: 5944
Oktober 03, 2007, 00:15:44
edit2Rapporteer  
Hey,

 ListenToMe Ik wilde iedereen die zich op de fiets naar strand horst verplaatst even waarschuwen voor 2 pedofielen die hier rond fietsen! Hier mijn verhaal:

Ik wilde vanmiddag even gaan kijken hoe de wind op Horst stond, dus reed er even op de brommer heen.
Door een domme fout van mij (ga ik verder even niet op in), kwam ik op de terugweg zonder brandstof te staan. Ik dus wachten op mijn pa, die even een kannetje ging halen.

In die tijd, stond ik dus langs de kant van de weg, net iets verder de Gulf (waar ze helaas geen mix verkochten).
Toen kwamen er 2 mannen aanfietsen op mountainbike's, een dikke met blond haar, en een wat magere met zwart half lang haar. Ze fietsten eerst gewoon voorbij, wel erg langzaam. Toen kwamen ze weer terug fietsen, en keek de magere man me al aan. Vijf minuten later kwamen ze alweer langs fietsen, en bleven op ongeveer een afstand van 500 meter stilstaan. Ik hield ze al een beetje in de gaten in mijn spiegels. Op een gegeven moment komt de magere man alleen op me af fietsen, fietst me voorbij en gaat op een metertje of 20 voor mij in de bosjes staan. Hij keek me al de hele tijd aan, maar ik dacht, ''die kijkt even of ik niet sta te kijken hoe hij in de bosjes aan het pissen is''. Na een minutje of 2 stond hij daar nog steeds, dus ik kijk iets beter. Ik zie tot mijn grote schrik dat hij zich aan het aftrekken is, en mij de hele tijd staat aan te staren!!

Ik schrok daar dus behoorlijk van en ben snel met mijn brommer in de hand naar de Gulf gelopen. Om bij de Gulf te komen, moest ik hem wel passeren, ik deed net of ik hem niet zag, maar ik zag duidelijk hoe hij zich aan het aftrekken was. Hij bleef mij aankijken en toen ik op een metertje of 10 gepasseert was, deed hij snel zijn leuter in zijn broek en fietste weer terug naar die dikke.

Ik ben hier echt van geschrokken en ben bij de Gulf op mijn pa gaan wachten.
Ik wil echt degene waarschuwen die dit stuk op de fiets doen om bij Horst te komen.
Ik moet er niet aan denken wat er gebeurd was als mijn motor eerder uitviel en ik nog ergens bij een afgelegen stukje was.

Nog een keer de kenmerken:


- 2 mannen
- één dikke met blond (kort) haar, en één wat magerdere man met zwart (half lang) haar. Deze man had ook een rimpelig gezicht.
- De dikke schat ik op een jaartje of 30 en de dunne op een jaartje of 40/50.
- Ze verplaatsten zich op 2 mountainbikes.

Ik denk dat ik morgen aangifte ga doen, want ik moet er niet aan denken wat er kan gebeuren als een van de mannen zich echt niet kan beheersen.

Zo zie je maar weer dat niet alleen meiden de sjaak zijn, maar dat er hier ook genoeg gekken rondlopen die een beetje met hun viese smerige #%$&%^$ gedachten aan jongens denken.

Groeten,
Vincent
VincentC

Berichten: 2608
Antwoord #1 Oktober 03, 2007, 00:19:32
edit2Rapporteer  
Jesus daar ben je mooi klaar mee dan! Wat een mafkezen! Al bij de politie geweest?
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #2 Oktober 03, 2007, 00:21:03
edit2Rapporteer  
Ik denk dat ik morgen ga.
amorw

Berichten: 67
Antwoord #3 Oktober 03, 2007, 00:23:56
edit2Rapporteer  
Niet denken, doen!

Als ze nog slechte(re) bedoelingen hebben, kan dit steeds als spoor dienen.
Ondabeach

Berichten: 1191
Antwoord #4 Oktober 03, 2007, 00:45:32
edit2Rapporteer  
Ik had mooi m'n brommer in z'n hol gestald..  (angry_kitesmiley)  Echt! Dit zijn de laagste van de laagste. Echt melding van maken hoor! Je weet niet wat de volgende stap is van zo'n ziek brein.    ThumpDown 
Arnie26736

Berichten: 790
Antwoord #5 Oktober 03, 2007, 00:46:10
edit2Rapporteer  
Wat is de wereld toch vreemd hea  loser
Maurits

Berichten: 1008
Antwoord #6 Oktober 03, 2007, 00:46:52
edit2Rapporteer  
Mooie mafkezen dus. Opsluiten of verzuipen op Horst! Hopelijk komen ze niet naar Nunspeet, want ze moeten mij niet tegen komen.... HEHE  (grinnik_kitesmiley) Heb altijd wel iets waar ik mee kan meppen.
Belly ItW

Berichten: 96
Antwoord #7 Oktober 03, 2007, 00:52:08
edit2Rapporteer  
Kan ook zijn dat het een paar sjonny's zijn die jou gewoon wouden treiteren
Sommige lui zien daar dan de lol van in na hun hero spuitje en 6 blikken (c-merk) bier
Janus

Berichten: 524
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #8 Oktober 03, 2007, 01:13:53
edit2Rapporteer  
erg vervelend voor je.

Maar waarom zouden het pedofielen zijn? je rijdt brommer en dus 16+.. .  ;-)

Het beste kan je aangifte doen, zoals je zelf al aangeeft.
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #9 Oktober 03, 2007, 01:21:05
edit2Rapporteer  
Ik had mooi m'n brommer in z'n hol gestald..  (angry_kitesmiley)
WHOEHAAHAHAHAHAHA!!!!!
ehhh ff serieus blijven
Passie

Berichten: 3397
Antwoord #10 Oktober 03, 2007, 01:24:27
edit2Rapporteer  
hahahaaaaaa fucking hell vinnie,,, hahaha. dit is toch niet meer normaal..
echt iets voro jou om mee te maken ..

Maar even serieus, dit is toch niet meer normaal. iemand die zich aftrekt een paar meter van een jong iemand af, dikkedulle zeg,, aangifte doen
johan

Berichten: 151
Antwoord #11 Oktober 03, 2007, 01:25:43
edit2Rapporteer  
raaaaaaare gasten. kon je niet ff een foto maken voor een signalement??
FlyGirl

Geen avatar

Berichten: 791
Antwoord #12 Oktober 03, 2007, 01:36:58
edit2Rapporteer  
Ik zou zeker aangifte doen. Wat een mafkezen zeg.
Goed dat je dit verhaal even post. Dapper. ThumpsUp
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #13 Oktober 03, 2007, 01:38:50
edit2Rapporteer  
erg vervelend voor je.

Maar waarom zouden het pedofielen zijn? je rijdt brommer en dus 16+.. .  ;-)

Het beste kan je aangifte doen, zoals je zelf al aangeeft.


Mwa, als een man van 40/50 zich een beetje zit te rukken op iemand van 16, vind ik dat een pedo....en een homo en een hond en een...naja laat maar ThumpsUp
® € M © 0

Berichten: 406
Antwoord #14 Oktober 03, 2007, 01:40:33
edit2Rapporteer  
weten je ouders het al ? En die ranzige mannetje moeten gwoon hun pik eraf gesneden worden
ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #15 Oktober 03, 2007, 01:41:22
edit2Rapporteer  
Ben je mooi klaaaaar...... mee  schater
jeroen90

Berichten: 726
Antwoord #16 Oktober 03, 2007, 02:24:48
edit2Rapporteer  
waarschijnlijk hoopte die dat je het zag en jij ook een harde plasser kreeg en dat ze lekker met jou konden spelen... Nee maar serieus dit is best ziek:P maar daar ben je ook vinnie voor he.

Zeker aangifte doen.
Joy.H

Berichten: 1028
Antwoord #17 Oktober 03, 2007, 02:27:59
edit2Rapporteer  
k*t hey moet er niet aan denken.......... loser
ik had brommer al eerder gepakt en was vertrokken en gewoon overgestoken want langs zo'n idioot aflopen is ook gekkenwerk loser
weet je zeker dat het geen dom, achterlijk, idioot enz. grapje was?
idd aangifte doen!
 eikels zouden we een keer onder een overpowerde kite moeten hangen Joepie ListenToMe

~Arjan
Founding Father

Berichten: 1841
Antwoord #18 Oktober 03, 2007, 02:29:33
edit2Rapporteer  
Grappig om te lezen maar te triest inderdaad.  ThumpDown Wel even aangifte doen, soms kan dit zelf al online (voor als je weining tijd hebt).
Passie

Berichten: 3397
Antwoord #19 Oktober 03, 2007, 02:30:37
edit2Rapporteer  
moet je is nadenken hoe zwak en zielig je wel niet moet zijn,
als jij een man van 40/50 bent en je gaat zitte afbééren op een jongen van 16/17,, dan ben je toch helemaal gek in je hoofd?,, of niet soms. zulke mensen horen niet op vrije voeten.
TtHoM@s

Berichten: 1558
Antwoord #20 Oktober 03, 2007, 02:33:35
edit2Rapporteer  
WHAHAHAHA  schater     schater  schater
D.D

Berichten: 1561
Antwoord #21 Oktober 03, 2007, 02:36:59
edit2Rapporteer  
Haha goeie kitespot daar! sta je lekker je surfpakkie uit te trekke zie je opeens van die geilende ouwe mannetjes (tong_kitesmiley) super vies..  ThumpDown
Maar gewoon ff aangifte idd doen (grinnik_kitesmiley)
Wel super grappig dat dit je gebeurd.. nog nooit zoiets gehoord schater
VincentC

Berichten: 2608
Antwoord #22 Oktober 03, 2007, 02:38:18
edit2Rapporteer  
Heb je op het Almeerderstrand/Zilverstrand in Almere ook. Hoor verhalen dat je tijdens het varen kunt genieten van uitzicht op bibsende homo's... Kansloooooos!
Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #23 Oktober 03, 2007, 02:41:33
edit2Rapporteer  
Beetje jammer dit idd. We kunnen er om lachen, maar ik kan me voorstellen dat je er van schrikt, maar ik zou proberen me er niet al te druk om te maken.
Aangifte doen geeft wellicht een beter gevoel alhoewel mijn ervaring is dat daar verder weinig mee gebeurd.

Volgende keer dat je ze ziet gelijk de politie bellen.
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #24 Oktober 03, 2007, 02:42:40
edit2Rapporteer  
Grappig om te lezen maar te triest inderdaad.  ThumpDown Wel even aangifte doen, soms kan dit zelf al online (voor als je weining tijd hebt).

Helaas kan dit niet online. Volgens die site waar dat kan, is dat alleen voor diefstallen en van die kleine dingen.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.