100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
ik ga er altijd met m'n dikke kont op zitten!!! en laat de ventieltjes altijd open staan ja!!!
|
|
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Dat klik als waroo, beetje in ventieltje knijpen en anders een pomp stuk er in duwen als hij zachter wordt valt het balletje naar beneden.
|
|
|
michiel v geel
|
je strut in de lengte van onder naar boven oprollen haal je (99%) van de lucht eruit
|
|
|
jeroen90
|
je strut in de lengte van onder naar boven oprollen haal je (99%) van de lucht eruit
bij mij werkte die techniek ook goed. maar ik kreeg maar 88% van de lucht eruit. Toch wel een goede techniek. nee ik laat het balletje altijd naar onderen gaan en dan vind ik het wel goed. Hij past ook altijd maar net in me tas. maarja er hoeft toch niks anders bij dus waarom zo klein mogelijk opvouwen?
|
|
|
Dirkie
|
Ik heb een spits 'opzetstukje' (jaja) bij 'n pomp zitten. Die erin, pomp op deflate en paar keer zuigen (jaja). Strut helemaal leeg.
|
|
|
Gpostema
|
Bedankt maar ventiel open laten staan verkiezen boven ventiel dicht doen?
|
|
|
Kitemaster
|
Ik heb een spits 'opzetstukje' (jaja) bij 'n pomp zitten. Die erin, pomp op deflate en paar keer zuigen (jaja). Strut helemaal leeg.
haha struts leegzuigen ja? waar gaat het heen mensen! PS mijn ventielen staan in de tas altijd open ja..... nooit last meegehad... je moet wel heel erg je best gaan doen wil je er zand in krijgen!!
|
|
|
timmuh
|
ik heb weleens iemand gezien ja die de deflate functie op zijn pomp gebruikte, en werkelijk alles eruit zoog. Nou was die ook een uur bezig met zijn kite opruimen er mag natuurlijk geen korreltje zand bij...
voor mij is het ventieltje open balletje naar beneden en vouwen maar
|
|
|
TtHoM@s
|
ik heb weleens iemand gezien ja die de inflate functie op zijn pomp gebruikte,
dat zie ik relgematig eigelijk bijna altijd
|
|
|
timmuh
|
foutje thomas...ouwe rukker. komt omdat ik vandaag zo hard geript heb dan ben je er niet helemaal meer bij
|
|
|
sjorsmaster
|
dat is het handige van een one pump:pdie loopt net zo simpel leeg als vol
|
|
|
timmuh
|
behalve als die lek is
|
|
|
kitewouter
|
de vragen worden ook steeds gekker..
|
|
|
peter.
|
ik zou hem vullen met water dan is alle lucht er ook uit
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Jij heb daar schijnbaar ook last van, neem bijvoorbeeld jou avatar... vriend, domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel.....
|
|
|
dk23
|
ik zuig ook altijd de struts leeg....slechts 2 min extra werk
|
|
|
TijN
|
Jij heb daar schijnbaar ook last van, neem bijvoorbeeld jou avatar... vriend, domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel..... Hij suggereert ook niet dat de vraag dom is....maar de vragen worden steeds gekker. Gek 1 Een persoon die (tijdelijk) iets raars doet. 2 Een persoon die (regelmatig) vreemde dingen doet, dwaas. Dom 1 niet slim
|
|
|
Nature
|
tis helemaal niet goed om je stuts helemaal leeg te halen. er dient altijd een restant in te blijven zitten. dit door eventuele condensatie in je struts waardoor je strut aan elkaar gaat plakken (gebeurd vaker dan je denkt meestal zonder gevolg wel is waar) en ook omdat er zand in je struts zit. geheel leeg zuigen is dus slecht.
|
|
|
Moradius
|
dat is het handige van een one pump:pdie loopt net zo simpel leeg als vol
Dat gaat niet altijd op Sjorsmaster, je hebt namelijk ook merken die alleen 'one pump' zijn bij inflaten. Bij deflaten is het echter op de klassieke manier strut voor strut de lucht eruit persen.
|
|
|
Tom Kite
|
Grotere auto kopen en je struts vol laten scheelt je ook nog met pompen
|
|
|