Hello,
Ik kite nu 2 jaartjes en heb vooral een Ozone 13m2 (2007, sport) waar ik veel mee kite. Nu vind ik dat af en toe een sleurhut en heb er een 11m2 een tijd terug bij gekocht, maar op de een of andere manier vaart die niet zo lekker als het 2007 model.
Nu dacht ik eraan een nieuw setje te kopen, een 12m2 en een 9m2. Ik ben zelf 83kg en zie mezelf nog als beginner, dus wel varen, toeside/normale bochtjes en ben wat aan het oefenen met springen.
De North Rebel heb ik in aktie gezien in januari toen ik op Kaap Verdie zat (
) en het viel me op hoe makkelijk en mooi die weer omhoog kwamen naar diverse rolls in de golven/branding, terwijl mijn ozone soms dacht.. bekijk het maar. Vooral dat 5e lijns systeem is wel erg sweet, waarbij ozone eigenlijk gewoon een 4 lijns kite is.
Een vriend van me heeft de Cabrinha 2009 Switchblade IDS en is daar erg happy mee, wil ik een keer mee gaan varen, maar op een of andere manier lonken die North's wel naar me. Daarbij 'hoor' ik ook wel goede verhalen over de Slingshot REV.
Om een discussie te vermijden wat goed voor mijn portomonnee is, welke merken eigenlijk veel beter zijn en waarom ik uberhaupt aan deze merken denk, hoeft natuurlijk niet
..
Maaaaar, ik ben wel heul nieuwsgierig wat jullie zelf zouden kiezen uit deze 3 sets en waarom...
Tnx alvast!
Hansel