TribalII 15m2 plus Bandit 2008 9m2 kan zeker wel. De 9m2 heeft dan ook overlap op de 15m2.
De 11m2 kun je wel vergeten, raak je niet meer aan.
En ook met de 2008 7.5m2 zal je die kite weinig tot niet meer aanraken. Echter het gat tussen de 15m2 is dan wel groot.
Zover ik weet heeft die 15m2 nou niet bepaald een werelds low-end. Je zou voor de 2008 11/7.5m2 combo kunnen gaan, dan kun je beide kites wegdoen en heb je een mega windrange
De 7.5m2 is nog lekkerder als de 9m2 in 2008 (maar de 9m2 is ook echt een topper. Klein is altijd fijner in het geval van kites
)
Ga je voor de Dos, dan heeft HJ al genoeg goeds gezegd. Daar sluit ik me volledig bij aan
@ Dopperd: het klopt echt, die kite is in een gemiddelde windsnelheid van 35kn goed te varen door iemand van 75kg. Hierbij zitten altijd vlagen van 40+kn
Overigens wel een kanttekening: de 7.5m2 uit 2008 heeft wel een klein nadeel: Als het heel hard waait (zo'n 30-35kn), en je depowerd heel veel als je bijvoorbeeld stil staat. Dan wil de LE nog weleens knikken. Op zich gebeurd er niets ernstig, het is alleen een beetje vreemd. Tijdens het varen merk je daar niet veel van.
De oplossing is er ook, met drukmeter op de pomp de LE zo hard oppompen als F-one adviseerd
Op zich geen reden om hem niet te kopen, mits voor een goede prijs. De 11m2 is een low-end monster. De 7.5m2 zul je idd. snel pakken bij die quiver.
Vorig jaar de 9m2 als one-kite-quiver gevaren, en geen moment spijt van gehad