|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik had een VW transporter T5 dus denk wat de natuur betrefd ik goed bezig ben Tis by the way een 2wd.
|
|
|
|
Morres
|
das een lekker boar, doet het ook nog redelijk op chop! footstraps zijn lelijk, maar zitten goed!
|
|
|
@LaurenS
|
das een lekker boar, doet het ook nog redelijk op chop! footstraps zijn lelijk, maar zitten goed!
Haha Zino ,topboardje ,maaruh ,laat je niets wijs maken door die wijsneus Morres. Die footpad/straps zitten voor geen meter,lekker F-one of flyboard setje kopen,dan is het helemaal af
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
En hier mijn waveboard upgrade: 4WFS vinnen (want boardje komt uit New Zealand, dus geen FFS of FCS inserts ) Zeer geschikt voor de zelfbouwers, omdat je erg veel achteraf nog kunt instellen, iets wat dit concept uniek maakt (maar ook weer lastiger, want heb al ge-experimenteert en de verschillen zijn merkbaar groot) Het zijn dunnere, stijvere finnen speciaal ontworpen voor waven met een kiteboard. Hopelijk kan ik ze snel testen. Het setje zat netjes in een tas met inbussleutels + finpockets om de splay in te kunnen stellen van 0°, 2°,4° & 6°. De meeste boardjes hebben standaard 4°
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Aparte shape, wat is daar de gedachte achter?
Meer drive, oftewel meer snelheid door verminderde weerstand in vergelijk met de 'klassieke' shape. Verder soepelere kantenwissel. Afijn, hopelijk kan ik het snel testen of het marketing prietpraat is, of dat er een kern van waarheid in schuilt Verder net als bij mijn vorige, plastic glasgevulde vinnen, kun je veel afstellen en merk je behoorlijk wat verschil bij de kleinste verandering.
|
|
|
Morres
|
Hier m'n nieuwe pads (rechts) ter test ende vermaak:
Hm, ik moet taco maar eens mailen zie ik
|
|
|
|
rocket man
|
Aparte shape, wat is daar de gedachte achter?
Meer drive, oftewel meer snelheid door verminderde weerstand in vergelijk met de 'klassieke' shape. Verder soepelere kantenwissel. Afijn, hopelijk kan ik het snel testen of het marketing prietpraat is, of dat er een kern van waarheid in schuilt Verder net als bij mijn vorige, plastic glasgevulde vinnen, kun je veel afstellen en merk je behoorlijk wat verschil bij de kleinste verandering. hey michiel, mooi boardje, je zal plezier hebben van de swallow tail in de noordzee wateren. En ook de vinnen zien er cool uit, t'zal wel nog een tijdje duren voordat je de goede setup hebt met al die instelmogelijkhden.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
hey michiel, mooi boardje, je zal plezier hebben van de swallow tail in de noordzee wateren. En ook de vinnen zien er cool uit, t'zal wel nog een tijdje duren voordat je de goede setup hebt met al die instelmogelijkhden.
Heb het boardje al sinds 2007 in bezit, maar de laatste twee jaar vaar ik er vrijwel iedere sessie op. Inderdaad is het een lekker boardje voor de Noordzee, alhoewel hij wel iets groter had mogen zijn. Gelukkig is hij vrij breed voor de lengte (5'8" x 48cm). Met de standaard vinnen heb ik al veel ge-experimenteert. Afgelopen vrijdag gewoon exact de set-up zo gelaten, en alleen de vinnen vervangen. En gelukkig vaart het gelijk goed. En echt een verbetering t.o.v. de standaard meuk. O.a. de kantenwissel (rail to rail) verloopt makkelijker en duidelijk minder spray bij het upwind varen die van de vinnen afkomt. Liep al waanzinnig hoogte, en doet dat nog steeds Hier nog een foto van mijn andere nieuwe gear. Hier pas ik met gemak in met maat 41. Ik moest ze zelfs een stuk ruimer zetten. Kan niet wachten deze te testen op het water:
|
|
|
|
SnaaK
|
Oeh die pads zien er wel nice uit zeg!! Wat is de prijs voor zo'n nieuw setje? (RRD pads uit 2008 krijg ik zere voetjes van )
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Poezelige voetjes hoor Michiel Oeh die pads zien er wel nice uit zeg!! Wat is de prijs voor zo'n nieuw setje? (RRD pads uit 2008 krijg ik zere voetjes van ) Eerlijk gezegd nog geen idee. De importeur is op vakantie. Zal het navragen! Best veel kiters zijn ontevreden over de "standaard" straps. Wil een kleine test doen, uiteraard komt de uitkomst hier op kitehigh
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Externe HD van Freecom @ 1.5 Terabyte... Kan ik mooi alle foto's van Susi Mai op slaan en natuurlijk mijn GoPro beelden. En ik heb deze maand twee nieuwe kites te verwelkomen, want de andere zijn echt op.
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Externe HD van Freecom @ 1.5 Terabyte... Kan ik mooi alle foto's van Susi Mai op slaan en natuurlijk mijn GoPro beelden. En ik heb deze maand twee nieuwe kites te verwelkomen, want de andere zijn echt op. alleen naakt foto's zou ik doen... anderes is ie zo weer vol maar ik ben ook alweer klaar voor de winter!!! voor een prikkie deze ION Strike aangeschaft! helemaal heppie de peppie!
|
|
|
|
Eagle-Jan
|
Het is idd double lined 5.5 mm semidrysuite. En zo soepel! Echt heel comfi. Heeft ook ingebouwde impact protectors op schenen en bij de nieren. Verder is hij bij de de dijen en in het kruis extra verstevigd tegen slijtage... Knieen uiteraard ook!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
En moet je nog steeds door zo'n "condoom" kruipen bij de nek zoals in 2009? Dat was toen mijn reden om voor de Psycho te gaan. Maar die is inmiddels helemaal versleten, en zit ook sterk te denken aan dit pak Had daarvoor een NPX ook met scheen, knie, en nierbeschermers. Vond ik ideaal + geen gezeik met vol lopende pijpen
|
|
|
Eagle-Jan
|
Nee in stappen is super flex! Gewoon rug ritssluiting met zo'n nek/ rug seal die je over je hoofd moet trekken! Is echt een aanrader.
|
|
|